برنامه یاد بعضی نفرات
 
ترانه‌هایم را صرفا به دلیل مسایل مادی به هر کسی واگذار نمی‌کنم
اهورا ایمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
ترانه‌هایم را صرفا به دلیل مسایل مادی به هر کسی واگذار نمی‌کنم
موسیقی ما- لی لا رضایی: اهورا ایمان ترانه سرایی که همواره کم و گزیده کار می‌کند؛ این روزهای خود را نیز همچنان در کم کاری به سر می‌برد. او علت این کم کاری را دلیل خاصی عنوان نکرد ولی در این رابطه به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: متاسفانه این روز‌ها هر خواننده‌ای که به سراغ ترانه‌هایم می‌آید نه صدای خوبی دارد و نه با آهنگساز خوبی همکاری می‌کند. نمی‌خواهم ترانه‌هایم را صرفا به دلیل مسایل مادی به هر کسی واگذار کنم.

این ترانه سرا خاطر نشان کرد: این روز‌ها خواننده‌هایی که در بازار موسیقی می‌خوانند، صدای خوبی ندارند و خوب نمی‌خوانند. یا سبکی که انتخاب می‌کنند مورد پسند و علاقه من نیست. صدای خواننده و خوب خواندن حتما برایم مهم بوده که تا کنون با خواننده‌های خوب کار کرده‌ام.

آخرین آلبومی که با ترانه‌های وی به بازار آمد، آلبوم «بی‌واژه» با صدای محمد اصفهانی بود و بعد از آن دیگر ترانه‌ای از وی شنیده نشد.

وی که هم اکنون تیتراژ سریال تلویزیونی «ششمین نفر» را با ترانه خود بر روی آنتن دارد، در خصوص ترانه تیتراژ‌ها و باند بازی در این زمینه گفت: به هیچ وجه در تیتراژ خوانی‌های تلویزیونی و انتخاب ترانه و ترانه سرا و خواننده باندبازی و مافیا در کار نیست. اگر آهنگساز این مجموعه تلویزیونی از من خواسته تا ترانه این مجموعه را بسرایم، صرفا به دلیل رابطه ما نبوده، چه بسا که ما پیش از این با هم کار نکرده بودیم و همکاری مشترکی نداشتیم. ما برای اولین بار بود که با هم کار می‌کردیم. در مورد آهنگساز و خواننده هم همین طور. این دوستان برای اولین بار بود که با چنین تهیه کننده‌ای کار می‌کردند.

به گفته این ترانه سرا، آهنگساز این تیتراژ محمد فرشته‌نژاد است ولی با خواننده آن تجربه همکاری داشته است.
وی در این باره افزود: خواننده ترانه‌های من را شنیده بود ولی آشنایی ماهیچ ربطی به این همکاری نداشت. من ترانه کار را سرودم و خیلی هم روی کار نشست.

من فکر نمی‌کنم این حرف درستی باشد که در این کار‌ها مافیا و باندبازی وجود دارد. البته ممکن است یک آهنگساز با یک ترانه سرا راحت‌تر باشد و با ترانه‌های او ارتباط بهتری برقرار کند و مدام با او کار کند، و برعکس! که این هم مافیا نیست و به اعتقاد من بیشتر مساله علایق شخصی افراد در همکاری با یکدیگر است.
وی ادامه داد: وقتی دو نفر همدیگر را درک می‌کنند، چه اشکالی دارد با هم کار کنند؟ این اتفاق همیشه ممکن است بیافتد و اصلا هم نمی‌شود اسم آن را مافیا و باندبازی گذاشت.

وی در پایان گفت: اگر قرار باشد هر کس به دنبال یک آدم جدید برای کارهای تازه‌اش باشد، زمان زیادی را باید صرف برقراری ارتباط‌ها بدهد که متاسفانه عمر ما کفاف نمی‌دهد. من فکر می‌کنم دیگر فرصت آزمون و خطا نیست و این کار دیگر جواب نمی‌دهد.

شاید یکی از دلایلی هم که باعث شده تا من نتوانم با هر کسی کار کنم، این بوده که نمی‌خواستم آزمون و خطا کنم و استفاده ار تجربیات برایم راضی کننده‌تر بوده است. اما باز هم این دلیل نمی‌شود تا من کار نکنم. اگر پیشنهاد خوبی از یک خواننده و یا آهنگساز خوب داشته باشم، حتما کار می‌کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

ترانه های اهورا ایمان رو دوست دارم چون پشتشون فکر و ایده س.چون محکم و استواره و چون سبک و زبان خودشونو دارن.ولی با این نظر ایشون که فقط باید با امتحان پس داده ها کار کرد مخالفم شاید تو همین خواننده های جدید آأم خوش صدا پیدا شه.در ضمن اهورا تنها ترانه سرای ایرانه که سواد ادبی داره و تو این مطلب بی نظیره

dj
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

bedone shak ahoora iman va rozbeh bemani behtarin taranesarahaie iranan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

اهورا توی البوم جدید اخشابی چند ترانه داره

و محمد اصفهانی قرار بود یک البوم درباره امام خمینی بده چی شد ؟ این البوم و توی این البوم اهورا هم یک ترانه داشت خبر این البوم دو سال پیش خودتون اعلام کردین ؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

من که خیلی اهورا ایمانو قبول دارم چونکه ترانه هاش خیلی خوبه به دل میشینه.ترانه هاش ادا و اطوار ترانه سراهای دیگه رو نداره لحن ترانه هاش محکمه شعراش کاملا بامعنی و‍ پرمحتواس و از همه مهمتر وفاداری اهوراایمان به عقبه ادبیات فارسی قابل ستایشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

سلام . آقای ایمات ترانه های شما بسیار زیبا بود و انصافا به خوبی توسط خواننده و آهنگساز این سریال حق مطلب ادا شد.
آقای پوریا ساوجی خیلی عالی اجرا کردن ترانه های شمارو.
با سپاس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترانه‌هایم را صرفا به دلیل مسایل مادی به هر کسی واگذار نمی‌کنم | موسیقی ما