برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا «سیروان خسروی»، «علی لهراسبی» و «رضا صادقی» در جشنواره اجرا ندارند؟
دلائل را بررسی می‌کنیم؛
چرا «سیروان خسروی»، «علی لهراسبی» و «رضا صادقی» در جشنواره اجرا ندارند؟
موسیقی ما - بهمن بابازاده: با انتشار جدول برنامه کنسرت خواننده‌های پاپ در جشنواره موسیقی فجر، جای خالی برخی هنرمندان پرطرفدار از جمله رضا صادقی، سیروان خسروی و علی لهراسبی در این فستیوال حس می‌شود.

رضا صادقی امسال با آلبوم «دیگه مشکی نمی‌پوشم» بازگشتی قابل توجه را به عرصه موسیقی داشت. وی درباره دلایل نیامدن خود به جشنواره موسیقی فجرا گفت: از آنجایی که امسال با فیلم «بی‌خداحافظی» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم، کمی درگیر آخرین مراحل فیلم‌برداری بودم و نتوانستم تمرکز خوبی روی جشنواره موسیقی داشته باشم. برخی رفتار‌ها هم سبب شد که دل خوشی از اجراهای زنده نداشته و در لاک خود باشم. از همین رو تصمیم گرفتم امسال در جشنواره موسیقی شرکت نکنم.

این خواننده که این روز‌ها مادر بزرگ خود را نیز از دست داده و دغدار است، درباره برنامه‌های آینده‌اش اظهار کرد:‌‌ همان طور که از قبل هم گفته بودم فعلا قصد برگزاری برنامه در تهران را ندارم و انشاالله در سال جدید با برنامه‌های وی‍ژه در تهران به روی سن خواهم رفت.

همچنین علی لهراسبی و سیروان خسروی نیز با وجود آنکه شنیده شده مذاکراتی برای حضور آنها در جشنواره انجام شده بود از اجرا در جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که حاشیه‌های انتشار آلبوم «تصمیم» بیشترین نقش را در کنار گذاشته شدن لهراسبی از این جشنواره ایفا کرد.

علی لهراسبی در این باره گفت: از چند هفته پیش صحبت‌های فراو انی با من برای حضور در جشنواره صورت گرفته بود که به محض حاشیه‌هایی که با انتشار آلبوم به وجود آمد و همچنین ماجرای بیلبوردهای تبلیغاتی این آلبوم، اجرای من در جشنواره لغو شد.

همچنین گویا درخواست‌های مالی بالا و اصرار بر اجرای دو سانسه سیروان خسروی هم بزرگ‌ترین دلیل کنار گذاشته شدن این خواننده از جشنواره بوده است.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

فقط یگانه (قابل توجه خبرنگار!!! محترم  ...)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:53

واقعا که برای مسئولان جشنواره متاسفم!!! به چه دلایل خنده داری علی لهراسبی و سیروان و از جشنواره کنار گذاشتن!!! البته چه بهتر! من یکی که هیچ دل خوشی از جشنواره فجر ندارم... ایشاا.. کنسرت اصلیشون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا «سیروان خسروی»، «علی لهراسبی» و «رضا صادقی» در جشنواره اجرا ندارند؟ | موسیقی ما