برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سمت عاشقانه‌ها رفته‌ام
بهنام صفاریان همزمان با تولید آلبوم جدیدش:
به سمت عاشقانه‌ها رفته‌ام
موسیقی ما- لی لا رضایی: بهنام صفاریان از تولید سومین آلبوم خود خبر داد و درباره با آن به سایت موسیقی ما گفت: برای این آلبوم از یکی از استعدادهای خوب کشور استفاده کرده‌ام که واقعا کار‌هایش را دوست دارم. این آهنگساز و تنظیم کننده، فرشاد حسامی نام دارد که مطمئنم از این به بعد بیشتر، از ایشان کار خواهیم شنید.

به گفته این خواننده، تمامی قطعات آلبوم جدید وی را این آهنگساز ساخته و تنظیم خواهد کرد.

وی درباره جزییات این آلبوم گفت: هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نکرده‌ام. ترانه‌های آن را نیز روزبه بمانی، پیام ربیعی، پوریا ربیعی، نرگس محمدی و علی شوکت سروده‌اند که مضامینی عاشقانه دارند. در آلبوم‌های قبلی مضامین اجتماعی داشتم و دوست داشتم این آلبوم کلا فضایی رمانتیک و عاشقانه داشته باشد. از قطعاتی که بهروز برادرم برایم ساخته نیز در آلبوم جدیدم استفاده خواهم کرد.

وی درپاسخ به اینکه چرا با بهروز صفاریان به صورت مداوم همکاری ندارد، گفت: به این دلیل که بهروز همیشه سرش شلوغ است ضمن اینکه من همیشه دوست دارم چیزهای جدید را تجربه کنم. می‌خواهم همکاری با دیگر آهنگسازان و تنظیم کننده‌ها را نیز تجربه کنم.

صفاریان در ادامه یادآور شد: در آلبوم علی شوکت نیز که «۲۰ شهریور» نام دارد به نوعی همکاری داشته‌ام.

وی درخصوص برنامه‌های اخیر خود گفت: در برنامه‌هایم است که بعداز انتشار این آلبوم به برگزاری کنسرت اقدام کنم. منتهی باید آلبومم به پایان برسد و بعد چنین کاری را انجام بدهم.

صفاریان در انتقاد از تبلیغات کم موسیقی گفت: یک خواننده در ایران متاسفانه جایی برای تبلیغ آثارش ندارد. متاسفانه تبلیغ یک خواننده فقط به پوس‌تر آلبومش خلاصه می‌شود که یک هفته در سوپرمارکت هاست و بعد محو می‌شود.

پیش از این یعنی در زمانی که تازه موسیقی پاپ داشت به بالندگی می‌رسید، تلویزیون خوانندگان را به خوبی حمایت می‌کرد. خوانندگانی مثل خشایار اعتمادی، شادمهر عقیلی، شادمهر عقیلی، حسین زمان، محمد اصفهانی، قاسم افشار و... در این میان شناخته شدند و در بین مردم جا افتادند. این در حالی است که الان همین فرصت هم وجود ندارد که مغتنم بشماریم. آن زمان بعداز انقلاب بود و برای اولین بار موسیقی پاپ را مردم می‌شنیدند و به همین دلیل استقبال خوبی از آن می‌شد. شروع موسیقی بود و عطش جامعه خیلی در این راستا تاثیر داشت.

خواننده دورنگی ادامه داد: این خواننده‌ها را الان همه می‌شناسند چون در مورد آن‌ها خوب تبلیغ شده. اگر آلبومی از این دوستان منتشر شود، همه آن‌ها و سبک کاری اشان را می‌شناسند و می‌دانند که می‌خواهند با خریدن آلبوم‌هایشان چه موسیقی‌ای گوش کنند و سطح توقعشان چیست. اگر تبلیغات این روز‌ها نیز مانند‌‌ همان زمان شود، مطمئنا خواننده‌ها سر در گم نخواهند شد و خرید آلبوم آن‌ها صرفا از روی عکسی که شاید پسندیده شود و شاید نشود، نخواهد بود.

وی در پایان به موسیقی ما گفت: برای موسیقی پاپ، تبلیغات ضعیف است. هر شبکه‌ای هم که الان وجود دارد، با حضور در آن‌ها همه ممنوع الکار می‌شوند. یک شبکه ایرانیان است که رضا رشید‌پور برنامه آن را اجرا می‌کند و ما هنوز نمی‌دانیم این شبکه مجاز است یا غیر مجاز؟ چرا که کانال‌هایی مثل ایران موزیک و MITV نیز قبلا مجاز بودند و بعد یکی یکی خواننده‌هایی که کارشان از آن‌ها پخش می‌شد، ممنوع الکار شدند. و این گونه است که ما همچنان بلاتکلیفیم!
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

سلام.به خاطر علاقه ی شدیدم به موسیقی اون رو تا جایی که بشه دنبال میکنم.کاملا با حرف های آقای بهنام صفاریان موافقم و متاسفانه تبلیغات خیلی ضعیف هست.ما با داشتن این همه خواننده ی خوب و ناشناخته از طریق زسانه ها چرا باید جوانان و نوجوانان و سایر مردم دنبال موسیقی از طریق ماهواره ها باشن و از این طریق ذوق موسیقی خود را ارضا کنند.وقتی که این همه انرژری پتانسیل و خوب و مثبت داخل خود کشور هست و استفاده نمیشه.متاسفانه ما ایرانیان خود باوری نداریم و به این همه انرژی خوب نگاه نمیکنم و شاید موارد مثبت بیگانه رو گرفتیم و باورهای منفی راجب خودمان را دنبال میکنیم.پس بخشیش هم برمیگرده به باورهایمان و و و.....
با تشکر فراوان از شما زحمتکشان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

با سلام:
من هم کاملا با صحبتهای اقای بهنام صفاریان موافقم تبلیغات و اطلاع رسانی شدیدا ضعیفه و فقط اونهایی که پارتی دارن تیتراژ سریالهای خوب رو میخونن مثل ع.ل و چندتای دیگه که همه میدونن کیا هستن..متاسفانه رقابت بین خواننده های داخلی نا برابره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

با بهروز صفاریان 2 صدایی بخون بهنام جان

و با تنظیم کنندگان معروف هم همکاری کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

فرشاد حسامی کیه؟
تو رادیو شنیدم آلبوم اشکان خطیبی رو هم داره تنظیم می کنه!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به سمت عاشقانه‌ها رفته‌ام | موسیقی ما