برنامه یاد بعضی نفرات
 
یه دنیا حرف دارم
پوریا حیدری خبر داد:
یه دنیا حرف دارم
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: پوریا حیدری از به پایان رسیدن آلبوم مهدی یغمایی خبر داد و در این رابطه به خبرنگار موسیقی ما گفت: ممکن است نام این آلبوم «یه دنیا حرفه» باشد اما تا آخرین لحظات نام قطعی آن مشخص نشده است.

این آهنگساز در ادامه فعالیت‌های خود توضیح داد: ضمن اینکه مشغول آهنگسازی برای فیلم سینمایی «تو ومن» هستم، فیلمی دیگر را با عنوان «در امتداد شهر» به کارگردانی علی عطشانی را آماده اکران دارم. کارهای پاپ بسیاری را نیز در دست ساخت دارم که از این میان می‌توان به آهنگسازی برای خواننده‌ای به نام پدرام نصیری اشاره کرد. نام این آلبوم هنوز انتخاب نشده اما به جرات می‌توانم در مورد صدای خواننده آن نظر بدهم و بگویم که او صاحب یکی از بهترین صداهای تاریخ موسیقی ایران است.

به گفته حیدری این خواننده از توانایی و قابلیت‌های بسیاری برخوردار است و در آینده کارهای بیشتر و خوبی از وی خواهیم شنید.

حیدری در ادامه متذکر شد: آلبوم‌هایی که در آن‌ها آهنگسازی می‌کنم همگی بدون استثنا از سازهای آکوستیک نیز بهره برده‌اند و من سعی کرده‌ام فضاهای متفاوتی را در آن‌ها القا کنم. بخصوص در آلبوم پدرام نصیری که اطمینان دارم یکی از آلبوم‌های متفاوتی خواهد بود که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. مطمئنم که این آلبوم با آلبوم‌های دیگری که این روز‌ها در بازار وجود دارند به لحاظ فرم و ساختار متفاوت است.

وی درباره جزییات این آلبوم گفت: ترانه‌های این آلبوم را زهرا عاملی، دنیا کندری و علی آذر سروده‌اند. آهنگ‌های آن را نیز من و می‌لا اکبری و پدرام نصیری ساخته‌ایم و تنظیم‌ها را نیز من و میلاد اکبری انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: سبک این آلبوم پاپ است و سعی شده تا علاوه بر استفاده از سازهای آکوستیک در آن، فرم و ساختاری نو و جدیدی را ارائه کند. سعی کرده‌ام که روند کاری که این آلبوم در پیش دارد با آلبوم‌های روز متفاوت باشد. شک نکنید که این اتفاق خواهد افتاد. حضور این آلبوم در موسیقی پاپ ایران اتفاق خوبی خواهد بود. چرا که خواننده آن به موسیقی ایران اشراف دارد و قبل از اینکه پاپ خوان باشد با موسیقی ایرانی آشناست.

گفتنی است که از این آلبوم ۴قطعه در حال حاضر آماده بوده و چند قطعه دیگر مانده تا به اتمام برسد. این آلبوم اوائل سال آینده به بازار موسیقی عرضه خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

ببینیم و تعریف کنیم!!!
البته منظورم صدای خواننده هستش نه تنظیم و آهنگسازی های پوریا حیدری.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

اول اول

پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 21:37

امیدوارم موفق باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یه دنیا حرف دارم | موسیقی ما