برنامه یاد بعضی نفرات
 
میلاد کیایی بعد از ۱۰ سال به صحنه می‌رود
20 آبان؛
میلاد کیایی بعد از ۱۰ سال به صحنه می‌رود
موسیقی ما - میلاد کیایی‏، آهنگساز و نوازنده سنتور، از اجرای همنوازی در تالار رودکی خبر داد. کیایی گفت: این اجرا یک برنامه همنوازی خواهد بود که در آن تمبک نازنین پدرثانی، ساز مرا همراهی می‌کند. وی افزود: کنسرت من در دو بخش تنظیم شده است. در بخش نخست قطعاتی از درآمد تا چهارمضراب در دستگاه راست پنجگاه اجرا می‌شود. همچنین در بخش دوم قطعاتی از نغمات و ملودی‌های آذربایجانی نظیر قره باغ‏، شکسته، یتیم سه‌گاه و... اجرا خواهد شد.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: اجرای این قطعات نیاز به نوآوری‌ها و ابداعاتی در کوک سنتور خواهد داشت که برای نخستین بار روی این ساز انجام شده است.

کیایی که دو سال پیش کتاب راز آشکار را منتشر کرده است، از نوشتن یک کتاب دیگر خبر داد و گفت: این کتاب؛ جامعه‌شناسی هنرمندان موسیقی ایران است که حدود ۸۰۰ صفحه دارد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به سختی‌های فراوانی که برای انتشار کتاب قبلی‌ام متحمل شده‌ام، دیگر نمی‌توانم این کتاب را در ایران منتشر کنم‎؛ البته یکسری مطالب حقیقی در این کتاب وجود دارد که احتمالا به آن مجوز هم نمی‌دهند.

میلاد کیایی بعداز ۱۰ سال دوری از صحنه در ایران‏، ۲۰ آبان ماه جاری در تالار رودکی به صحنه می‌رود تا با تمبک نازنین پدرثانی در این سالن قطعاتی را اجرا کند.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد کیایی بعد از ۱۰ سال به صحنه می‌رود | موسیقی ما