برنامه یاد بعضی نفرات
 
گوش مردم مسموم شده‌ است
مانی رهنما:
گوش مردم مسموم شده‌ است
موسیقی ما - هنرمند عرصه موسیقی پاپ معتقد است که به سبب نبودن ضوابط و قوانین خاص در بدنه موسیقایی گوش مردم از این هنر مسموم شده است. «مانی رهنما» افزود: اکنون افرادی در موسیقی پاپ فعالیت دارند که عملکرد اغلب آنان خیانتی به این هنر به شمار می‌رود.

این خواننده ادامه داد: افراد یادشده با نقاب هنرمند موسیقایی آثاری را ارایه می‌کنند که مدت‌ها پیش افراد دیگری آن‌ها را خلق کرده‌اند و این در حالی است که متاسفانه مخاطبان نیز به سبب گرفتاری‌ها و شلوغی روزانه به این سرقت‌های هنری توجهی نمی‌کنند.

رهنما توضیح داد: مسوولان و مدیران عرصه فرهنگی می‌بایست با این معضل هنری برخوردی جدی داشته باشند چرا که تداوم این کار‌ها در ‌‌نهایت خسارات جبران ناپذیری به بدنه موسیقایی کشور خواهد زد.

به عقیده وی، هنرمندانی همچون زنده یاد «بابک بیات»، «فرهاد» و «محمد نوری» همیشه با جدیت فراوان سعی در ارایه بهترین‌ها داشتند اما اکنون شاهد حضور افرادی در عرصه موسیقی هستیم که این هنر را به نوعی به سخره گرفته‌اند.

رهنما در ادامه گفت: اکنون شاهد رشد قارچ گونه آثار زیرزمینی موسیقایی هستیم که به راحتی در جامعه تکثیر می‌شوند؛ این در حالی است که هنرمندانی که به قوانین کشور احترام می‌گذارند در این دایره عرضه و تقاضا قرار نگرفته و بدون هیچ حمایتی در خارج از گود نظاره گر عصیانگری‌های سارقین هنری هستند.
منبع: 
ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آلبوم خودت کی میاد مانی جون؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

ممنون از هادی عزیز ( 178.253.54.157 ) که همه حرف هارو زده...

در کل همه این حرفها از روی خصومت و ناچاری هست... به جای این همه بیانیه دوستان یکم تلاش کنن خودشون رو نجات بدن از منجلاب تکرار :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

درست میگویند.
با ادامه ی این وضع من نمیدونم واقعا چه بلایی به سر ما و موسیقی ما خواهد آمد.

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

نسل سوخته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

هدف هم همینه خب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

در مملکت ما یه رسم وجود داره که هرکس که میبینه کاراش خریدار نداره، عوض اینکه سعی کنه خودش رو به سلیقه مخاطب نزدیک کنه ، دیگرانی که از خودش موفق تر هستند رو تخریب میکنه، حالا یکی میاد میگه خواننده های معروف مافیایی هستن، یکی میاد میگه خائن به موسیقی هستن، یکی میگه کاراشون سخیفه و خلاصه اینکه همه کار میکنن واسه اینکه دیگران رو بکشن پایین ، ولی سعی نمیکنن خودشون رو بکشن بالا، ولی نمیدونن که با این کار بیشتر در باطلاق بی توجهی مردم فرو میرن...
پیشنهاد میکنم این دوستان از دکتر اصفهانی یاد بگیرن ، کسی که واقعا ستون و رکن موسیقی پاپ ایرانه و به قول س - ق خواننده بزرگ خارج نشین، بهترین خواننده پاپ تاریخ ایرانه، اصلا به خودش اجازه نمیده به دیگران توهین کنه حتی وقتی میبینه آلبومش به اندازه اون ها نمیفروشه...
دکتر اصفهانی در مصاحبه ای که در وبلاگش درج شده ، از کارهای رضا صادقی ، چاووشی و خواجه امیری تعریف میکنه که نشون دهنده بزرگ منشی این خواننده است.
ولی امان از دوستانی که موسیقی بی روح رو ول نمیکنن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مصاحبه جدید با رضا صادقی و سعید شهروز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

از کسانی که س م گوش میدن از این بیشتر توقع نباید داشت مانی رهنما وحامی ازنظر موزسین ها از بهترین خوانندگان هستن فروش آلبوم بر خوب بودن آلبوم نیست حامی در مصاحبه هاش گفته هدف من معروف شدن نیست من وقتی جوان هایی که موزیک را میفهمند دنبال من راه می افتند وحامی رابنعوان الگوقرار می دهند طرفدارهای حامی ومانی رهنما همه موزیک میفهمند همه شون موزیسین اند نه دختر بچه پسربچه های 15 تا 16 ساله که حتی یه ساز از نزدیک ندیدند همین امثال م ی یا م چ تو خواب هم ندیدند که با امثال بابک ب وناصرچشم آذر کار کنند از اجرای زنده شون هم نگو آقای م چ تاحالا یک کنسرت هم نداشته به طرفدارهای این دو خواننده بیشنهاد می کنم بیان کنسرت حامی زنده خوانده ببینند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

راست میگه اگه یه نگاه به آثار فاخر بندازیم تقریبا صفره
هر آدمی از راه میرسه خواننده میشه واقعا گوش مردم به موسیقی پست و سخیف عادت کرده و مسموم شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

موزیک ما پسسسس نظ من کوووووووووو؟
:(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

بهشاد راست میگه مانی جان آلبوم خودت کی میاد خیلی وقته منتظرم آهنگ خونه ات حرف نداشت.
در ضمن مانی جان حدود 8-7 سال پیش یه ویدیو از کنسرت تو به بازار اومد که تو اون چندین ترانه فوق العاده زیبا را اجرا کردی که تو هیچ کدوم از آلبومات نبودن. خواستم بگم اون ترانه‌ها رو اگه قصد انتشارشون رو نداری چگونه میتونم تهیه کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

همین که اساتیدی مثل مانی رهنما و حمید حامی اینقدر نگران هستند و نگرانیشون رو علنی میکنند نشان از فاجعه در سلیقه شنوندگان هست . یادم میاد حدود هشت سال پیش که با مانی صحبت میکردم نگران بود که در آینده چنین نشود ولی افسوس که خیلی زود چنین شد (یاد آوری میکنم 8 سال پیش مانی در اوج محبوبیت بود که این حرفها رو میزد )

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مانی جان قدر زر زرگر شناسد , قدر گوهر گوهری ....... وضعیت از این حرف ها خرابتره , وفتی فروش اخراجی ها با جدایی نادر از سیمین برابره , وقتی سریال های مسخرۀ کانال های ماهواره ای با دوبله های لوس و بی معنی میلیونی بیننده داره , وقتی آقا ... جواب دلسوزی شما را توهین آمیز میده و میگه از سر خصومت هست ...... چه توقعی میشه داشت , شمما بخوان که روح استاد بیات شاد باشه و ما هم از صدات لذت ببریم و آنان که میخواهند باشند و آنان که نمیخواهند همچنان از این بهره بی نصیب بمانند , چه میدونن 4 روز قبل کنسرت اگه نجنبی بلیط مانی رهنما گیرت نمیاد , فکر میکنن شما مشکل مخاطب داری...... دریغ!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مانی عزیز تو این زمونه باکسی افسانه دل سرنکن ...

چقد این روزا عمو بابک رو کم داره :-(
در تعجبم چرا استاد شهبازیان که جز مخالفای سرسخت موسیقی پاپ امروزیه حرفی نمی زنه . به هرحال سرش سلامت

مانی عزیز پاینده باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

استاد راهنما جزئ کسانی هستند که با علم کافی به اینکه موسیقی از چه پایه و اصلی ریشه گرفته این چنین سخنانی فرمودن -من شخصا احترام خاصی برای ایشان قائلم . این همه میدان به این خواننده های درجه هشتی می دهند کاش فقط یکبار از آنها موقع دادن مجوز از اصل و قائده موسیقی چیزی بپرسند . آنها خودشان هم نمی دانند یا خودشان را به خواب زده اند که فقط طممه هستند . به امید آن امیدی که همه ما به آن دل خوش کردین .
با تشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گوش مردم مسموم شده‌ است | موسیقی ما