برنامه یاد بعضی نفرات
 
هنوز خواننده دارکوب مشخص نشده است
همایون نصیری خبر داد:
هنوز خواننده دارکوب مشخص نشده است
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: همایون نصیری که این روزها را بیش از هر چیز با آهنگسازی برای گروه دارکوب می گذارند در رابطه با زمان انتشار این آلبوم گفت: فعلا که مشغول ساخت قطعات آن هستم و همه تمرکزم را روی آلبوم گذاشته ام. دلم می خواهد آن را در نزدیکترین زمان ممکن و بهترین زمان منتشر و به دست علاقه مندان برسانم.

«همایون نصیری» آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه دارکوب با اعلام این خبر گفت: درباره جزییات این آلبوم بارها گفته ام و دیگر نمی خواهم چیزی به آنها اضافه کنم. چون تغییرات بسیاری در آن صورت گرفته و تا زمان انتشار می خواهم حرفی از آنها نزده باشم.

طبق آخرین اخبار قرار بوده به دلیل تلفیقی بودن آهنگهای این گروه، نصیری از هنرمندان و نوازندگان خارجی استفاده کند .

پیش از این قرار بود آلبوم گروه تابستان منتشر شود اما تا این لحظه این اتفاق نیافتاده و نصیری دلیل آن را کنسرت های مختلف با گروه های مختلف اعلام کرده و در ادامه گفت: هم اکنون همه تمرکز من و گروه بر روی کارهایی است که در حال ضبط هستند اما از اویل مهر ماه تمرینات خود را برای اجرایی که در مهرماه خواهیم داشت، آغاز می کنیم.

وی درخصوص همکاری حامد بهداد و مهران مدیری که پیش از این گفته می شد هر دو در کنار دارکوب حضور خواهند داشت، گفت: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. واقعیت این است که به دلیل مشغله ای که این دوستان دارند امکان حضور هر دوی آنها با هم نیست و شاید فقط بتوانیم از یکی از آنها در دارکوب 2 بهره مند شویم. هر چند که همه تلاش گروه این است که از این دو هنرمند در کنار هم استفاده کند.

به گفته این نوازنده تا هفته آینده خبر حضور این دو هنرمند قطعی خواهد شد.

وی در پایان گفت: افراد گروه ، همان افراد قدیمی هستند با این تفاوت که یک سری تغییرات را لحاظ کرده ایم که فعلا حرفی از آنها نمی زنم. ازآنجایی که وضعیت همچنان نامشخص است از گفتن زمان دقیق انتشار آلبوم دوم گروه دارکوب امتناع می کنم . فقط می توانم بگویم همه سعی ما بر این است که آلبوم خود را امسال و در بهترین شرایط زمانی و موقعیتی منتشر کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

ممنون بابت اطلاع رسانیتون امیدوارم این گروه همیشه موفق باشه اما اقایونبازیگراگرسودای موسیقی دارند بایدکمی ازمشغله هاشون روکم کنند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:50

aghayee behdad bashan to ro khoda

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هنوز خواننده دارکوب مشخص نشده است | موسیقی ما