برنامه یاد بعضی نفرات
 
حرکت برای ایرانیان اولویت من است
سامان احتشامی خبر داد:
حرکت برای ایرانیان اولویت من است

موسیقی ما- لی لا رضایی: سامان احتشامی از ضبط چند قطعه جدید از ساخته‌های خود خبر داد و در این رابطه گفت: در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی متن تله فیلم «وقتی بابا برگرده» به کارگردانی سعید‌پور شعبانی هستم که به سفارش صدا و سیمای مرکز همدان ساخته شده است.


وی ادامه داد: سه آلبوم موسیقی در دست ساخت و تولید دارم که همه موسیقی متن‌هایی را شامل می‌شود که تاکنون ساخته‌ام. این آلبوم در دست انتشار است وطی همین ماه روانه بازار موسیقی خواهد شد.


احتشامی همچنین خاطر نشان کرد: قرار است به همراه کیوان ساکت و ارژنگ کامکار، اثری را به خوانندگی امیر محمد تفتی توسط انتشارات آوای باربد به بازار بفرستم. این آلبوم مراحل پایانی تولید خود را طی می‌کند.


احتشامی در ادامه گفت: همچنین یک آلبوم به نام «حرکت برای ایرانیان» را اماده انتشار کرده‌ام که این آلبوم شامل ۶ قطعه است. انگیزه من برای ساخت این مجموعه موسیقی ورزشی این بود که می‌دیدم در اکثر ورزشگاه‌های ما، ورزشکارانمان با موسیقی‌های غربی ورزش می‌کنند و برای ورزش کردن موسیقی ایرانی ندارند. فکر کردم خوب است در کنار موسیقی‌هایی که ساخته‌ام مجموعه‌ای از موسیقی‌های ورزشی را ساخته و به ورزشکاران ایرانی هدیه کنم تا بتوانند با موسیقی ایرانی ورزش کنند. همین بهانه‌ای شد تا به سمت ساخت چنین موسیقی‌ای بروم. این آلبوم بیش از هر چیزی برای من در اولیت قرار دارد.


وی ادامه داد: برای مردم کشورم و ورزش کردن آن‌ها به ساخت چنین موسیقی‌ای اقدام کردم. چون تا به حال نسخه ایرانی موسیقی برای ورش نداشتیم. من این موسیقی را صرفا برای ورزش طراحی کردم. چون نمی‌خواستم ورزشکاران با آهنگهای غربی ورزش کنند.


احتشامی در خصوص فعالیت‌های دیگر خود گفت: آثاری بکر و دست نخورده از موسیقی‌های استاد پرویز یاحقی را در حال ضبط دارم که قرار است طی بزرگداشتی که برای ایشان برگزار می‌شود، به هنردوستان و هنر این بزرگوار تقدیم شود. گفتنی است که این آثار آثاری از ایشان هستند که تاکنون اجرا و ضبط نشده اندو برای اولین بار است که ضبط شده و متشر خواهند شد.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

در حسن نیت ایشان برای خدمت هنری به جامعه شک نیست ولی ساختن موسیقی ورزشی حتما نیاز به شناخت موسیقی غربی و سواد کلاسیک دارد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آهنگ فوق العاده زیبا از رضا صادقی به نام «عادت» به صورت تک اهنگ منتشر شده است.ترانه این آهنگ از خانوم ترانه مکرم می باشد و با تنظیم زیبای معین راهبر بر روی آهنگ سازی شایان ناب منتشر شده است.همی اینک اهنگ را دانلود کنید و لذت ببرید

http://www.kingofblack.net/ARCHIVE/90/6/12/Reza%20Sadeghi%20-%20Adat%20-...

king of black

king of black
king of black
king of black
king of black
.
.

king of black

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

استاد احتشامی از هنرمندان خوب و عزیز میهنمان هستند که با توجه به آثار پیشین ایشان می توانید مطمئن باشید که برای ساخت چنین آثاری که مطمئنا به سواد و دقت بالایی نیاز دارند از حداکثر علم و شناخت موسیقیایی بالای خود استفاده می کنند . با این که استاد احتشامی از نوازندگان قدر پیانوی ایرانی هستند ولی بی شک در درک موسیقی غربی نیز توانایی بسیار بالایی دارند .
با آرزوی توفیق و سربلندی هر چه بیشتر ایشان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حرکت برای ایرانیان اولویت من است | موسیقی ما