برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه رستاک غیر منتظره روی صحنه می‌رود
سیامک سپهری در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما خبر داد:
گروه رستاک غیر منتظره روی صحنه می‌رود
موسیقی ما- محمد عبداللهی: سیامک سپهری از برگزاری کنسرت خود در روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: پیشنهاد برگزاری و اجرای این کنسرت کاملا غیر منتظره بود. چرا که قرار نبود تا انتشار دومین آلبوم گروه «رستاک»، کنسرت داشته باشیم. قرار بود کنسرت‌هایمان به بعداز انتشار دومین آلبوممان موکول شود که کاملا غیر منتظره از ما درخواست شد تا به برگزاری کنسرت اقدام کنیم.

به گفته رهبر گروه «رستاک» این کنسرت توسط شرکت آوای هنرترتیب داده شده است. سپهری در ادامه یادآور شد: کنسرت ما برای یک روز خواهد بود ولی ممکن است که در دو سئانس برگزار شود. تبلیغات این کنسرت از روز دوشنبه آغاز شده اما تمرینات گروه‌‌ همان تمرینات هر روزه گروه برای آلبوم است به اضافه تمرینات ویژه‌ای که برای این کنسرت در نظر گرفته شده و آغاز شده است.

این نوازنده همچنین در گفت و گو با خبرنگار سایت موسیقی ما ادامه داد: قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم «همه اقوام من» اجرا شود ولی دو قطعه نیز به آن اضافه شده که یکی از آن‌ها یک قطعه شیرازی و دیگری یک قطعه قشقایی است و از ساخته‌های جدید گروه است.

سپهری در پایان گفت: برای این اجرا از گروه کر نیز استفاده خواهیم کرد که عماد آمر کاشی، ناصر آریایی نیا، سمیرا محسنی، مهدیه عبدالهی از اعضای گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو در این کنسرت ما را همراهی خواهند کرد. این دوستان از اولین اجراهای «رستاک» در کنار ما بوده‌اند و هم اکنون برای اجرا در اروپا به سر می‌برند اما خود را به اجرای ما خواهند رساند و با ما روی سن خواهند رفت.

رهبر «رستاک» در پایان از تغییرات گروه برای این اجرا گفته و ادامه داد: در اعضای گروهی که روی سن به اجرای برنامه خواهند پرداخت تغییر خاصی صورت نگرفته، فقط به جای قانون از ساز سنتور استفاده خواهیم کرد که نوازندگی آن را دانوش اسدپور به عهده دارد.

برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانید با شماره‌  84200 تماس بگیرید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه رستاک غیر منتظره روی صحنه می‌رود | موسیقی ما