برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه شمس برسماع تنبور را اجرامی‌کند
شهریور ماه در تالار وحدت
گروه شمس برسماع تنبور را اجرامی‌کند
موسیقی ما - ندا انتظانی: کنسرت جدید گروه شمس با نام ‌ «برسماع تنبور» شهریور ماه در تالار وحدت برگزار می‌‌شود. این کنسرت براساس ساخته‌های کیخسرو پورناظری و تهمورس و سهراب پورناظری با خوانندگی علیرضا قربانی برگزار می‌شود.

کیخسرو پورناظری سرپرست گروه شمس با اعلام این خبر گفت: «آثاری که در این کنسرت اجرا خواهد شد، مجموعه‌ای از آثار جدید و آثاری است که در کنسرت اسفند ماه اجرا شد.»

سرپرست و آهنگساز گروه شمس در این باره گفت: «این کنسرت در دوبخش موسیقی تنبور و موسیقی ملی ایران است. این برنامه همچون دیگر کنسرتهای گروه شمس، پورناظری‌ها بر اساس موسیقی تنبور و موسیقی ملی ایران با اشعاری از مولانا، پرتوکرمانشاهی و محمد علی بهمنی اهنگسازی کرده‌اند.»

گروه شمس سال گذشته به مناسبت سی سالگی خود کنسرتی در تهران به مدت سه شب برگزار کرد که ۸۰۰۰ تماشاگر از این کنسرت دیدن کردند. کیخسرو پورناظری (آهنگساز، نوازنده تنبور و تار)، تهمورس پورناظری (‌آهنگساز، نوازنده تنبور وتار)، سهراب پورناظری (آهنگساز، نوازنده تنبور و کمانچه)، پوریا پورناظری (تنبور)، ندا خاکی (تنبور)، کاوه گرایلی (تنبور)، خورشید دادبه (تنبور)، نیکناز می‌رقلمی (تنبور) و علیرضا جوادی (تنبور)، نگار خارکن (کمانچه)، مهیار طریحی (سنتور)، حسین رضائی نیا (سازهای کوبه‌ای)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای) وشهاب پارنج (سازهای کوبه‌ای) به همراه علیرضا قربانی در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت.

کنسرت «برسماع تنبور» دههٔ دوم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه شمس برسماع تنبور را اجرامی‌کند | موسیقی ما