برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم ژوان منتشر می‌شود
با حفظ فضاهای قدیمی و نگرشی به موسیقی نو؛
آلبوم ژوان منتشر می‌شود
موسیقی ما -  لی‌لا رضایی: گروه ژوان به زودی آلبوم جدید خود را وارد بازار موسیقی خواهد کرد. علیرضا قرایی منش که به عنوان یکی از اعضای ثابت این گروه سالهاست درآن فعالیت می‌کند در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم را من و امیر سزاوار به کمک هم ساخته‌ایم و قرار است آن را به زودی منتشر کنیم.

به گفته این آهنگساز و نوازنده، این آلبوم فعلا «یه حالی دارم این روز‌ها» نام دارد. وی درخصوص جزییات آلبوم گفت: ترانه‌های آلبوم جدیدمان را مهدیه عرب، پوریا ربیعی، سروش رادمهر، پرسا مقدس و... سروده‌اند و آهنگهای کل آلبوم که ۱۰ قطعه است را من ساخته‌ام.

وی ادامه داد: تنظیم ۵ قطعه از ۱۰ قطعه فوق را خودم انجام داده‌ام و از این میان یک قطعهه را رضا تاجبخش، و یک قطعه را نیز بهروز صفاریان تنظیم کرده است. سه قطعه را نیز مشترکا من و علی ضیایی و یک قطعه را نیز ضیایی به تنهایی تنظیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این آلبوم پاپ بوده و‌‌ همان استایل گذشته ژوان را با خود همراه دارد، گفت:‌‌ همان ردپاهای قدیمی و‌‌ همان فضای کارهای زوان بدون هیچ قطعه ۶و۸ در این آلبوم مشهود است. در واقع می‌شود گفت یک جورهایی راه‌مان را مشخص‌تر پیدا کرده‌ایم.

این تنظیم کننده اظهار داشت: فضای اسلو و سافتی را که همیشه داشته‌ایم در این آلبوم رعایت کرده‌ایم که می‌شود گفت از ویژگیهای بارزآلبوم است. قطعات آن عاشقانه بوده و البته ۲-۳ قطعه ریتمیک (نه هوس و ترنس) هم به آن اضافه شده است.

قرایی منش همچنین گفت: دراین چند ساله به کمک آزمون و خطا راه خور دا پیدا کرده‌ایم. قطعات را نیز جوری تنظیم کرده‌ایم که ماندگار باشند و برای استفاده مصرفی نباشند. فکر نکنم با توجه به فضایی که آلبوم ما دارد، قشر خاصی به آن توجه کنند و همه اقشار را در بر می‌گیرد.

قطعات یه حالی دارم این روزا، سپیده، زیبای خفته، من اینجوری تو رو می‌خوام، بهت قول می‌دم و... عنوان قطعات این آلبوم هستند.

گفتنی است که این آلبوم به فاصله ۴ سال از آلبوم «ژوان» وارد بازار می‌شود. این گروه فعلا با هیچ شرکتی وارد مذاکره نشده است و هنوز مشخص نیست که کدام یک از شرکت‌ها ان را وارد بازار کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

گروه ژوان و گروه سون بهترین گروههای موسیقی ایرانند.بی صبرانه منتظر شنیدن آلبوم "روه ژوان هستم.مطمئنم که آلبوم زیبایی خواهد بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مرسی بهروز . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

bande khoobi hastan vali nesbat be albume ghablishoon sad dar sad az nazare khanandegi oft kardan chon mehdi yaghmayi nesbat be gharayi manesh va amir sezavar faseleye ziadi dare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

just king of the house AMIR TBARIIIIIIIIIIII

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم ژوان منتشر می‌شود | موسیقی ما