برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیما مسیحا تولید آلبوم جدید خود را آغاز کرد
به دنبال استقبال از آلبوم «توهم»؛
نیما مسیحا تولید آلبوم جدید خود را آغاز کرد
موسیقی ما - لی‌لا رصایی: نیما مسیحا از آغاز تولید آلبوم جدید خود خبر داد و به موسیقی ما در این رابطه گفت: با توجه به استقبالی که از آلبوم «توهم» با تغییر در سبک و سیاق همیشگی‌ام، انگیزه زیادی برای تولید آلبوم جدید خود گرفتم که همین انگیزه موجب شد تا تولید و ساخت آلبوم جدید خود را دره‌مان سبک و سیاق و با‌‌ همان حال و فضا شروع کنم.

وی که همین یکی دوماه پیش «توهم» را روانه بازار کرده، در ادامه یادآور شد: به دلیل این استقبال بر آن شدم تا سریع‌تر به انتشار آلبوم جدیدم اقدام کنم و در همین راستا مثل آلبوم «توهم» که در بهار سال ۹۰ وارد بازار شد، تصمیم دارم این آلبوم را نیز در بهار سال ۹۱ به بازار بفرستم.

مسیری که من در «توهم» دنبال کردم، بعداز آلبوم‌هایی که همیشه فاخر و کلاسیک کار شده بود، برای خودم هم جذابیت داشت. همین موضوع به مذاق مردم هم خوش آمد و دیدم که «توهم» فروش خوبی داشته است. بر همین اساس، سعی کردم‌‌ همان مسیر «توهم» را دنبال کنم.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که دقیقا مثل «توهم» در کنار کارهای جدید و الکترونیک، کارهای کلاسیک و فاخررا نیز حفظ کرده و به آن خواهم پرداخت.

به گفته مسیحا، نیمی از ترانه‌های این آلبوم را که ۴ ترانه می‌شود، بابک صحرایی سروده است. پوریا حیدری و امین قباد هم فعلا به عنوان آهنگسازان این آلبوم در کنارم حضور دارند. در کنار این‌ها با یک سری از دوستان مثل علیرضا قرایی منش و رضا تاجبخش نیز همکاری خواهم داشت.

به گفته مسیحا، در قدمهای اول تولید این آلبوم ۳ قطعه تا کنون آماده شده و قرار است تا پایان تابستان قطعات دیگر نیز ساخته شوند تا هرچه زود‌تر برای دریافت مجوز به ارشاد بروند. چون پروسه ارشاد و دریافت مجوز برای آن ۲- ۳ماه با طول خواهد انجامید.

نیما مسیحا همچنین از موضوعی یاد کرد که شنیدنی است. وی گفت: چندی پیش خواب مرحوم آندره آرزومانیان را دیدم و در خواب از من خواستند ترانه‌ای از ایشان را اجرا کنم. این قطعه به زبان ارمنی بود. من دنبال آن گشتم و جالب اینکه در بیداری متوجه شدم که این قطعه به‌‌ همان زبان ارمنی موجود است. در حال حاضر آن قطعه را نیز برای اجرا در سالگرد مرحوم آرزومانیان آماده دارم. این قطعه را به یاد آندره اجرا می‌کنم.

وی از فعالیت‌های دیگر خود یاد کرد و گفت: در فیلم جدید ایرج قادری نیز یک قطعه را با همراهی حامی اجرا کرده‌ام و از این بابت خوشحالم. چون ایرج قادری سینماگری است که من خیلی به او علاقه دارم. خوشحالی دیگر من از انجام این کار، همکاری با حمید حامی، دوست و همکار خوبم است. از اجرای یک قطعه با او خوشحالم. ضمن اینکه موسیقی آن را ستار اورکی ساخته که من کار‌هایش را دوست دارم و ترانه آن را بابک صحرایی سروده است. همکاری با این دوستان در یک فیلم برای من بسیار خوشایند است.

گفتنی است که یادبود آندره آرزومانیان در خرداد ماه در خانه سینما برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اون وقت کدوم استقبال

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سوتی ندید بابا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

موفق باشی نیما ی عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

هرچند از توهم خیلی خوشم اومد ولی بهتره که حداقل نیمی یا بیشتر از کارای البوم جدیدش پاپ-کلاسیک باشند....اگه یه البوم ارکسترال بده بیرون که عالی میشه و تو خاطره ها میمونه ولی تنظیمای الکترونیک عمر خیلی کوتاهی دارن و زود فراموش میشن ولی اهنگای زنده و ارکسترال همیشه ماندگار بوده و هستن....قطعه رگبار از البوم توهم فراتر از حد تصور بود ..امیدوارم تا همیشه الکترونیک نخونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البوم توهم خیلی غیر منتظره بود.ممنون

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

چرا نظر منو تائید نمیکنین؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه حرف بدی زدم نه چیز خاصی گفتم!!!!

فقط خواستم دوستان رو از تک آهنگ جدید علی لهراسبی به نام وطن مطلع کنم و آدرس دانلودشو دادم که اگه دوست داشتن ببینن!!!!

واقعا بعضی چیزا اینجا خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من با اینکه طرفدارشون نبودم ولی همون روز اول که توهم اومد بی اختیار خریدمش ولذت بردم (و طرفدارشون شدم)البوم توهم که البوم فوق العاده ای بود ان شاالله که البوم بعدیشون هم مثل بقیه کارهاشون موفق باشه
برای البوم جدیدشون هم لحظه شماری می کنم
و برای آقای مسیحا آرزوی موفقیت وپیروزی هر چه بیشتر می کنم

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

شاید این دفعه تائید شد!

دانلود تک اهنگ جدید "علی لهراسبی" به نام وطن:

http://s1.picofile.com/file/6730080480/Vatan.mp3.html

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما مسیحا تولید آلبوم جدید خود را آغاز کرد | موسیقی ما