برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبومی مشترک از سامان احتشامی و کیوان ساکت
به زودی منتشر می‌شود؛
آلبومی مشترک از سامان احتشامی و کیوان ساکت
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبومی با نوازندگی سامان احتشامی و کیوان ساکت به زودی منتشر شده و به بازار موسیقی می‌آید.  سامان احتشامی با اعلام این خبر به سایت موسیقی ما افزود: این آلبوم اثری است از ساخته‌ای من برای پیانو، و همچنین نوازندگی خودم به همراه تار استاد کیوان ساکت که خود درآن نوازندگی نیز خواهد کرد.

این آهنگساز در ادامه گفت: در حال حاضر مشغول ضبط این اثر هستیم که خوانندگی آن را امیر تفتی به عهده دارد. به گفته این نوازنده پیانو، آثار فوق در قالب یک آلبم موسیقثی تا پاییز راهی بازار می‌شود.

احتشامی که اول خرداد ماه، برای اختتامیه جشنواره فیلم شهر به روی سن برج میلاد می‌رود، در این باره گفت: تمرین این کنسرت را انجام می‌دهیم و قرار است در آن، آثاری از فردین خلعتبری را برای علاقه مندان و حضار به اجرا در آوریم.

وی ادامه داد: اجرای قطعات فوق را فردین خلعتبری تنظیم کرده و من نوازندگی پیانو را در آن به عهده دارم.
گفتنی است که علی جعفری پویان نیز در این اجرا به نوازندگی ویلون خواهد پرداخت. دیگر دوستان نوازنده در این اجرا، از نوازندگان ارکس‌تر سمفونیک تهران هستند.

احتشامی ادامه داد: این اجرا، با نمایشی از محمد رحمانیان همراه خواهد بود که شب اول خردادماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و کارهایی که از گذشته در دست انجام دارم از قبیل آلبوم‌های موسیقی ورزشی و مدیتیشن و... همگی در دست انجام هستند و به زودی منتشر می‌شوند. برنامه‌های کنونی هیچ تاثیری در روند این کار‌ها نداشته و در موعد مقرر آن‌ها را نیز عرضه خواهم کرد.

وی برای ورزش صبحگاهی موسیقی‌هایی ساخته که همه ریتمیک بوده و صرفا در ورش مورد استفاده قرار می‌گیرند. به گفته وی، در این موسیقی به هیچ وجه از آرامش خبری نیست. اما بحث موسیقی مدیتیشن از ساخته‌های این آهنگساز بحث دیگری است که به زودی اخبار آن منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظر من اگر سامان احتشامی همون سبک موسیقی که در باغ به باغ داشت رو ادامه می داد خیلی موفق تر بود.چه فایده ای داره هی از این شاخه به اون شاخه پریدن.کار باید موندگاری داشته باشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبومی مشترک از سامان احتشامی و کیوان ساکت | موسیقی ما