برنامه یاد بعضی نفرات
 
جدایی پیام از آریان ...
خبری که هواداران گروه آریان را به کما خواهد برد:
جدایی پیام از آریان ...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: این خبر را خود پیام صالحی به ما داد: «کنسرت انفرادی و اختصاصی من، ۷ و۸ تیرماه در سالن برج میلاد مجوز‌اش صادر شده و برای اولین بار بروی استیج خواهم رفت» خبر شوک آوری بود. طوری که نمی‌شد از کنارش به راحتی گذشت و هیچ واکنشی نشان نداد. برنامه‌ای که به نوعی می‌شود از آن، اعلام استقلال کاری پیام صالحی را دریافت کرد و آن را نقطه پایانی به همکاری او با آریان دانست؛ اتفاقی که قطعا یک حادثه برای موسیقی پاپ ایران تلقی می‌شود و البته آینده تنها گروه واقعی موسیقی پاپ داخلی را به حالت ابهام فرو می‌برد.

  • محض اطلاع:
گروه آریان با گذشت بیش از دوازده سال از شروع به کارش، همواره با تنش‌ها و مشکلات عدیده‌ای رو به رو بوده که در مقاطع مختلف، جنجال‌ها و حاشیه‌های مختلفی را در پی داشته است. چه آن زمان که در قالب اولین گروه پاپ، کنسرت‌ها و اجراهای زنده‌شان به شدت مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار گرفت و موج تازه‌ای راه انداخت و روز به روز این موج، گستردگی بیشتری گرفت و با وجود موافقان و مخالفان فراوان، راه‌اش را ادامه داد و با اختلافی دست نیافتنی به محبوب‌ترین گروه موسیقی کشور تبدیل شد. چه آن زمان که محمد رضا گلزار به عنوان گیتاریست محبوب این گروه، ساز جدایی زد و با حاشیه‌های فراوان از این گروه جدا شد. چه آن زمان که کنسرت بزرگ این گروه در سالن بزرگ انقلاب با طوفان وحشتناکی به هم خورد. چه آن زمان که نینف امیر خاص، برای ادامه تحصیل مجبور به کناره گیری از آریان شد و چه حالا که از قرار معلوم باز هم ماجرایی تازه و جنجالی، قرار است آریان را در صدر اخبار قرار دهد.


  • قصه از کجا شروع شد؟
مهر ماه سال ۸۹ آلبوم «حس»، با صدای پیام صالحی در بازار موسیقی کشور منتشر شد؛ اولین آلبوم انفرادی و اختصاصی صالحی که همه اهالی موسیقی او را تا آن زمان فقط در قالب «آریان» می‌شناختند.

گمانه زنی‌ها درباره اختلاف نظر بین اعضای آریان شروع و زمزمه‌ها درباره آینده مبهم این گروه و نزدیکی به پایان عمر حرفه‌ای آن به گوش رسید. ماجرایی که هم از سوی صالحی، و هم از سوی بقیه اعضای گروه و حتی «محسن رجب‌پور» مدیر اجرایی و هنری آریان به شدت تکذیب شد. صالحی در مراسم رونمایی از آلبوم جدید‌اش با گفتن این جمله که «آریان مثل بچه من است. کسی مگرمی تواند بچه خود را ترک کند؟» سعی در عادی جلوه دادن شرایط داشت. اما نکته قابل توجه مراسم رونمایی این آلبوم، غیبت تقریبا تمام اعضای آریان و حضور تکی پیام صالحی بود. ماجرایی که چندان از سوی رسانه‌ها مورد بحث قرار نگرفت و در بایکوت خبری فرو رفت.
ولی با گذشت چندین ماه از انتشار آلبوم، صالحی نقطه نظرات دیگری در مورد آلبوم‌اش دارد. صحبت‌هایی که تا قبل از قطعی شدن خبر کنسرت اختصاصی‌اش در تهران هرگز از سوی او عنوان نشده بود:

 «ماجرای من و آلبوم اختصاصی‌ام بیشتر به این دلیل بود که دوست داشتم به نوعی در فعالیت‌های موسیقایی‌ام به استقلال کاری برسم و به سمت موسیقی و سبکی که به آن علاقه داشته و دارم بروم. دوست داشتم تجربه‌ها و علایقی را که سال‌ها در من جمع شده بود را عملی کنم و آن را در اختیار مخاطبان قرار دهم. در آریان به خاطر موسیقی وسبک و پیشینه‌ای که همه از آن سراغ دارند، نمی‌شود سراغ تجربه‌های خاص و فضاهای خاص رفت و به آن‌ها پرداخت. به هر حال سبک‌های دیگری هم هستند که به آن‌ها علاقمندم و می‌خواهم آن‌ها را هم تجربه کنم. دوست دارم با موزیسینهای جدید، ترانه سراهای جدید و همکاران جدید کار کنم و به روز باشم. دقیقا مثل فعالیت اصلی من در زمینه دکوراسیون که همیشه همین طور بوده. از آنجا که در آریان نمی‌توانستم سمت این قبیل فضا‌ها بروم، پروژه آلبوم‌ام را استارت زدم.»

علی پهلوان هم می‌گوید در مورد فعالیت تکی و انفرادی صالحی، در قالب یک آلبوم، از‌‌ همان ابتدا موافق بوده و حتی تا قبل از شنیدن خبر کنسرت انفرادی همگروهی‌اش، همیشه پشتیبان و مدافع او بوده است: «از‌‌ همان اول هم در‌‌ همان جلسه‌ای که من و پیام و نینف و آقای رجب‌پور در مورد آلبوم پیام داشتیم، حامی سرسخت و جدی آلبوم پیام بودم. پیام مدت‌ها بود که دوست داشت سبک‌های جدیدی را وارد آریان کند. منتها چون آریان یک جور شناسنامه کاری در همه آثارش داشت، ما این اجازه را نمی‌دادیم. ولی وقتی بحث آلبوم‌اش عنوان شد از این موضوع استقبال کردم. مثل ماجرای آلبوم انفرادی سیامک خواهانی و حتی همکاری علیرضا طباطبایی با گروه ایماژ. این‌ها از نظر من مشکل یا مانعی برای آریان به حساب نمی‌آمد. ولی آن زمان که با این ماجرا و آلبوم تکی پیام آن طور موافقت کردم و پشت‌اش بودم، هیچوقت به کنسرت تکی او حتی فکر هم نمی‌کردم. حتی بصورت یک ماجرای گذری هم از ذهن من این موضوع نگذشت.» در واقع ماجرای کنسرت تکی با آلبوم تکی متفاوت است و این را می‌توان از نوع صحبت‌های علی پهلوان هم فهمید.

  • رجب‌پور: پیام صالحی راه خودش را انتخاب کرده
در تمام سال‌هایی که آریان فعالیت حرفه‌ای خود را داشته، نام محسن رجب‌پور پشتوانه‌ای بزرگ و غنی برای ثبات در فعالیت‌ها و نظم و برنامه ریزی‌های کلان آریان به شمار رفته است. رجب‌پور با متقاعد کردن و هموار کردن همکاری دوجانبه آریان و «کریس دی برگ» یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات موسیقی همه سالهای حیات پاپ در ایران را به نام خود ثبت کرد تا نام‌اش تا همیشه در ذهن مخاطبان موسیقی پر رنگ‌تر از اغلب فعالان و حتی خواننده‌های موسیقی پاپ حک شود. آریان با مدیریت او مشکلات و اختلافات بزرگ و خبر سازتری را هم از سر گذرانده و از قرار، باز هم نوبت یکی دیگر از همین ماجراهاست که او در آزمونی دیگر خود و توانایی‌هایش را بسنجد و بتواند گروهش را باز هم از حاشیه‌های مختلف در امان نگه دارد:

 «من همیشه در ارتباطات‌ام با بچه‌های گروه آریان سعی می‌کردم به بهترین شکل برخورد کنم تا ماجرا بین خودمان حل شود و به بیرون درز نکند. ولی این ماجرا ازاین نظر برای من ناراحت کننده است که پیام حداقل کاری که می‌توانست انجام بدهد، این بود که در مورد این اجرا موافقت ضمنی علی پهلوان را جلب کند. علی این قبیل پیشنهاد‌ها را خیلی سال قبل داشت که آلبوم تکی منتشر کند، فیلم بازی کند یا موسیقی فیلم بسازد. ولی فقط به خاطر انسجام آریان این کار را نکرد. از هر لحاظ هم حضور در آن پروژه‌ها به نفع علی بود. در مورد آلبوم پیام، علی به شدت از او دفاع کرد وبا احترام به ماجرا نگاه کرد. خود من هم همینطور. ولی بعد از انتشار آلبوم‌اش به پیام گفتم که این هم چیزی که دلت می‌خواست، چیزی که دوست‌اش داشتی. ولی دیگر ادامه نده. آریان با قدرت کارش را ادامه خواهد داد و دوباره آن موفقیت‌های گذشته باز خواهد گشت.

علی آن زمان خیلی در مورد آن پیشنهاد‌ها محترمانه برخورد کرد. ولی از قرار، پیام راه خودش را انتخاب کرده و ما هم اصلا دوست نداریم که جلویش را بگیریم. به نظرم باید یک جلسه‌ای می‌گذاشت و این تصمیم را خودش به علی می‌گفت تا او این گونه شوکه نشود.»

  • پهلوان: با آریان کار را قبول می‌کردم، نه برای خودم...
علی پهلوان هم درباره پیشنهادات مشابهی که برای آلبوم انفرادی و حضور در سینما داشته، می‌گوید: «حدود یک ماه پیش بود که با من تماس گرفتند که یک قطعه تکی برای یک آلبوم بسازم و بخوانم تا کنار چند قطعه از بقیه خواننده‌ها در یک آلبوم وارد بازار شود. من هم طبق معمول جواب منفی دادم و گفتم تکی با هیچ پروژه‌ای کار نمی‌کنم و اگر فعالیتی در قالب گروه آریان نباشد نمی‌توانم در آن شرکت کنم. بعد در کمال تعجب‌‌ همان اقا به من گفت که پیام صالحی قبول کرده که در این آلبوم یک کار تکی داشته باشد و حتی قطعه‌اش را هم تحویل داده. اول باور نکردم و واقعا تعجب کردم. چند روزی نگذشته بودم که در مجله‌ای خواندم که پیام در یک فیلم بازی کرده. پیش خودم گفتم مثل سیامک است لابد. مشکلی نیست. بعد فهمیدم که ترانه فیلم را هم خوانده. دیگر ماجرا چندان برای من قابل هضم نبود. من هم همیشه از این قبیل پیشنهاد‌ها داشتم ولی آن‌ها را با آریان قبول می‌کردم، نه بصورت انفرادی.»

  • کنسرت اسفند ماه آریان و یک غافلگیری عجیب
طبق روال همه ساله، اسفند سال قبل هم آریان کنسرت بزرگ و با شکوهی را تدارک دیده بود که در سالن برج میلاد برگزار شد.

این کنسرت دقیقا در اوج حاشیه سازی رسانه‌ها در مورد اختلافات صالحی و گروه و زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه این خواننده با انتشار آلبوم شخصی خود، قصد کسب استقلال کاری خود را دارد، برگزار شد.

در این برنامه که به نظر می‌رسید پایانی باشد بر حاشیه‌ها، دو قطعه از کارهای آلبوم حس با صدای صالحی و همخوانی پهلوان اجرا شد تا تقریبا هیچ شبهه‌ای در ذهن نماند و آریان با این کار خط قرمزی روی تمام جنجال‌های حول و حوش آن روز‌هایش بکشد. برخی اعتقاد داشتند که اعضای آریان از فعالیت‌های انفرادی صالحی دل خوشی ندارند ولی این کار به نوعی پیوستگی و همکاری آن‌ها را در حمایت از او نشان داد. صالحی در مورد آن روز و آن اجرا اعتقاد دارد: «اجرای خوبی بود و من هم از ان لذت بردم. کار جالبی بود و نشان داد اعضای آریان همیشه از هم حمایت می‌کنند.»

علی پهلوان اما از مسائلی گفت که منجر به اجرای این دو قطعه در کنسرت آریان شد و از جلسه‌ای که قبل از آن اجرا بین او و رجب‌پور برگزار شده بود، پرده برداشت: «قبل از برنامه ریزی کنسرت اسفند ماه بود که آقای رجب‌پور در جلسه‌ای از من خواست که از قطعات آلبوم پیام در کنسرت بزنیم و از آن‌ها هم استفاده کنیم. شاید پیام دوست داشته باشد ساخته‌های خودش را بصورت زنده اجرا کند و کنسرت بدهد. پس بگذار این اتفاق در قالب آریان بیفتد تا او هم راضی باشد. پرسیدم که مگر قرار است پیام کنسرت برگزار کند؟ که اقای رجب‌پور هم جواب دادند: بعید می‌دانم ولی باید به طرفدارانمان نشان بدهیم که واقعا ما از او حمایت می‌کنیم. به همین دلیل هم بود که وقتی دیروز خبر کنسرت انفرادی او را شنیدم، شوکه شدم. ما هنوز با هم صحبت یا جلسه‌ای نداشته‌ایم و هنوز نمی‌توانم در مورد آن فکر کنم.»

  • توافقی در این مورد با هم نداشتیم
با قطعی شدن خبر کنسرت صالحی، پیش بینی می‌شود که عکس العمل‌ها در مورد این برنامه از سوی سایر اعضای آریان روز به روز به مراحل جدیدی وارد شود.

پیام صالحی ادعا دارد که در مورد برگزاری کنسرت تکی هیچ صحبت یا توافقی با آریانی‌ها نداشته و او برای این کار استقلال کاری دارد و می‌تواند با آزادی عمل، کنسرت برگزار کند: «من هم شنیده‌ام که در رسانه‌ها در مورد اینکه من حق ندارم که بعد از انتشار آلبوم‌ام کنسرت انفرادی بگذارم، با آریانی‌ها توافق کرده‌ام ولی من با قدرت همه این اخبار را تکذیب می‌کنم. هیچ قرار یا توافقی در این مورد بین ما وجود ندارد و اصلا در این مورد تا به حال با هم صحبت نکرده‌ایم. آریان همیشه اولویت اول من بوده ولی برای برنامه‌های انفرادی خودم برای خودم تصمیم گیری می‌کنم. سبک و سیاق من در آلبوم خودم با سبک استفاده شده در آریان تفاوت دارد و برای همین بهتر می‌توانم به علایق خودم نزدیک شوم.» صالحی همچنین ادعا دارد که از طریق شبکه‌های اجتماعی در مورد برنامه‌اش برنامه کنسرت‌اش را با علی پهلوان در میان گذاشته و او هم مشکلی با این کنسرت ندارد ولی در مورد موضع آقای رجب‌پور اطلاعی ندارد و نمی‌داند!

از سوی دیگر علی پهلوان در برابر صحبت‌های صالحی، موضعی از خود نشان نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد پس از جلسه با گروه در مورد این قضیه اظهار نظر کند: «من هنوز به جمع بندی نرسیده‌ام. یعنی هنوز نتوانستم با این موضوع کنار بیایم. با پیام هنوز صحبت نکرده‌ام. نمی‌توانم موضع گیری کنم. یعنی در واقع هیچ موضع خاصی ندارم. ولی قطعا در این مورد بین من و پیام هیچ صحبتی انجام نشده و‌‌ همان طور که گفتم از طریق شما و خبرنگاران دیگر متوجه این ماجرا شدم.»

کنسرت سی دقیقه‌ای یا استفاده از قطعات آریان؟
نکته‌ای که در این بین بیش از هر چیز دیگری علامت سوال‌ها را بیشتر می‌کند، چگونگی برگزاری کنسرت صالحی و مدت زمان آن است. صالحی در آلبوم خودش ۸قطعه دارد که مدت زمان استاندارد برای اجرای تمام آن‌ها، چیزی در حدود سی دقیقه است. یعنی او اگر بخواهد تمام کارهای انفرادی‌اش را هم در این برنامه اجرا کند، با یک کنسرت سی دقیقه‌ای طرف‌ایم که قطعا زیاد نمی‌تواند حرفه‌ای و قابل قبول باشد. به این ترتیب استفاده از آثار آریان در برنامه شخصی صالحی، نزدیک‌ترین گزینه‌ای ست که می‌شود به آن فکر کرد. اما آیا او قانونا و عرفا می‌تواند این کار را بکند؟ واکنش آریانی‌ها در این مورد خاص و حساسیت برانگیز چطور می‌تواند باشد؟

خود صالحی در این مورد می‌گوید: «نه این طور هم نیست که کنسرت من یک برنامه سی دقیقه‌ای باشد. من همه قطعات آلبوم را با یک تنظیم متفاوت و مخصوص کنسرت، آماده کرده‌ام که مدت زمان آن‌ها با آنچه در آلبوم است، تفاوت دارد. به علاوه تک قطعه‌ای که برای آلبوم «خاص» ساخته‌ام را نیز در کنسرت اجرا خواهم کردو علاوه برآن دو قطعه جدید و یک قطعه که برای تیتراژ یک فیلم سینمایی تدارک دیده شده، اجرا خواهد شد. علاوه بر همه این‌ها من برنامه‌ها و سورپرایز‌های غافلگیرکننده و جالبی را هم در نظر دارم که قطعا مورد توجه هم قرار خواهد گرفت. اما قطعا از کارهای آریان در این کنسرت استفاده نخواهم کرد.»

صالحی در این مورد کاملا اخلاق را رعایت کرده و همین تا حد زیادی می‌تواند برای آریانی‌ها قابل توجه باشد. اما محسن رجب‌پور موضع جالبی در این مورد دارد: «کلیه حقوق مادی و معنوی تمام قطعات آریان، نام گروه، و تمام اشعار و ملودی‌ها در مرکز موسیقی ارشاد تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی است و هرگونه استفاده از آن‌ها به هر شکل و حتی شبیه سازی از روی آن‌ها فقط با اذن واجازه کتبی از ما می‌سر است.»

علی پهلوان هم در این مورد به قولی توپ را به زمین حریف می‌فرستد: «صاحب امتیاز کارهای پیام خود او بود و من با خود او به توافق رسیدم که کار‌هایش را در کنسرت اجرا کنیم. هر چند خود او هم از این موضوع استقبال کرد. اما او اگر بخواهد از آثار آریان در برنامه‌اش استفاده کند باید توافقات‌اش را با شرکت بکند. چون آثار آریان تحت امتیاز من یا پیام نیست. ما در کنسرت آریان برای این کارهای پیام را اجرا کردیم که به نوعی دوستی و حمایتمان را به او نشان دهیم. ولی هیچوقت به کنسرت انفرادی او فکر نمی‌کردیم.»

  • صالحی بعد از کنسرت‌اش در آریان؟
موضع قاطع رجب‌پور در مورد استفاده صالحی از آثار آریان در برنامه‌اش در کنار جواب باسیاستی که به سوال «آیا پیام صالحی پس از کنسرت انفرادی‌اش جایگاه قبلی خود در آریان را در آلبوم جدید این گروه خواهد داشت؟»، می‌دهد، می‌تواند اعلان جنگی باشد که قطعا در روزهای اخیر بیشتر و بیشتر بالا خواهد گرفت و به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد: «حد اقل چیزی که در این مورد می‌توانم در موردش صحبت کنم این است که قطعا پیام پس از این کار، جایگاه قبلی را در آریان نخواهد داشت. هر چند در این مورد من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و همه بچه‌های آریان باید در این مورد به صورت گروهی تصمیم بگیرند.»

  • اخراجی‌ها ۳ یا جدایی پیام از آریان؟!
بسیاری از اهالی موسیقی اعتقاد دارند که آریان پس از این همه سال حضور در قالب موفق‌ترین گروه پاپ در ایران، به یک شوک بزرگ و غافلگیرکننده احتیاج دارد تا به نوعی با یک فرم جدید بتواند فعالیت‌هایش را از سر بگیرد و باز هم جریان ساز شود. عده‌ای معتقد‌اند اعضای جدید می‌توانند بهترین گزینه برای این شوک بزرگ باشند و عده‌ای هم به تغییرات گسترده در گروه اعتقاد دارند و غافلگیری‌های بزرگ مثل آنچه با حضور کریس دبرگ در آریان محقق شد و تنوعی قابل توجه نصیب آریان شد.

علی پهلوان با حضور اعضای جدید موافق نیست و همچنان از تصمیم گروهی برای خروج از این حالت اعتقاد دارد: «نه من واقعا با خواننده جدید اصلا موافق نیستم و نمی‌توانم آریان را با اعضای ثابت جدید تصور کنم. باید همه با هم تصمیم گیری کنیم و به یک نتیجه منطقی برسیم. فعلا شوک جدیدرا که همین کنسرت تکی پیام است، باید حل کنیم تا بعد به شوک بزرگ در آریان فکر کنیم! چون هنوز این ماجرا برای من حل نشده. چون واقعا منتظر این اتفاق نبودمو خیلی برای من سخت است که در این مورد تصمیم گیری کنم. توقع چنین کاری را از پیام واقعا نداشتم». خود صالحی اماخیلی راحت و بدون کوچک‌ترین استرس و نگرانی‌ای در مورد آینده‌اش در آریان می‌گوید و اینکه فعالیت‌های تکی و گروهی‌اش، دو سیر کاملا منطقی و مجزا هستند که هیچکدام تحت تاثیر آن یکی کم رنگ نخواهد شد.

رجب‌پور هم با تکرار جمله‌های قبلی‌اش، خیلی واضح در مورد ختم ماجرا را مشخص کرد: «در آریان من به تنهایی تصمیم گیرنده نیستم و باید با همه بچه‌ها در این مورد صحبت کنم. ولی‌‌ همان طور که گفتم قطعا پیام بعد از این کنسرت دیگر جایگاه قبلی‌اش را در آریان نخواهد داشت.»
منبع: 
روزنامه تماشا
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

be nazare man payam saleh erade karde az arian joda beshe alan nare 1 mah dige mire hamn behtar ke bere vojodesh toy goroh tasiri nad i

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

پیام صالحی بدون اریان واقعا هیچچی نیست

نمی خوام تخریبش کنم ولی واقعا المان های خوانندگی تو سطح اول کشور رو خدایی نداره - سال 79 حدود 12 نفر تنها و تنها به خاطر شخص علی پهلوان و استعداد ذاتیش معروف شدن پولدار شدن و ... که خیلی ها حنبه و از ان مهمتر استحقاقشو نداشتن - الان کسانی تو موسیقی مطرح هستن که یه ایده نو یا ابتکار خاصی دارن در حالیکه در اریان خیلی ها خودشون رو به علی پهلوان چسباندند تا معروف شوند همه این رو قبول دارن که اریان بدون علی هیچه ولی بدون بقیه اعضا میشه ادامه حیاتش رو دید

دقیقا مشکل اینجاست که یهویی پول و شهرت از اسمان برات فرستاده بشه بدون اینکه پتانسیلشو داشته باشی حالا چی میشه؟ میشه .... میشه پیام صالحی

من به چیزی که میگم اعتقاد دارم در گروه اریان بجر علی پهلوان و سیامک خواهانی بقیه حتی مدیر برنامه باهوشش بیشتر از چیزی شدند که باید می شدند - یعنی توفیق اجباری - حالا نمی دونم این توفیق اجباری چرا اینقدر خیلی هاشون رو هوایی شون کرده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اووووووووووووو.همچین گفته سبک پیام صالحی انگار چه سبک خاصی داره.مثل خیلی از آلبوم های پاپ دیگه.اتفاقا از خیلی از این تازه کارها هم کارش ضعیف تر بود.
حیف آریانه که از بین بره.
بزرگترین گروههای خارجی رو ببینید.همه چندین ساله با هم کار می کنن.هر کی هم از گروه خارج شده گروه سر جاش مونده و به کارش ادامه داده.
لینکین پارک،متالیکا، بک استریت بویز و خیلی ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من از طرفدارای پرو پا قرص آریان نیستم ولی انصافا" گروه خوبی بود ...

امیدوارم هرچه سریعتر بتونم بگم : گروه خوبی بود , هست و خواهد بود ...

راستی یه خورده بی انصافی نبود " تنها گروه واقعی موسیقی پاپ داخلی " ؟!؟
پس گروه سون چی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

از همون اولم دروغ بود وهست.وقتی افراد تحصیل کرده ای مثل علی پهلوان و پیام صالحی وبقیه گروه هستن وووومدیریتی مثل اقای رجب پور .با یک جلسه گفتگو همه چی حل میشه.چیه بعضی ها نمیتونن ببینن اریان تک وموندگاره ما طرف دارهای اریان همیشه پشت اریان هسسسسسسسسسسسستیم.تا بینهایت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام،
به نظر من دنبال یک خواننده جای پیام بگردین،
منم حاضرم اولین نفری باشم که تست بدم!
یکی که حتی از پیام صالحی صداش بهتر باشه،
منم حاضرم اولین نفری باشم که تست بدم! اینو جدی میگم
حیفه این گروه از هم بپاشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ممنون از درج مصاحبه هرچند این بار هم مبهم بود واقعا تصور جدایی یک نفر دیگه از آریان هم غیرممکنه بعد از این همه سال حداقل واسه ما هودارایی که با آریان بزرگ شدیم...
راجع به کنسرت مستقل من انتظارشو داشتم!! اما فقط و فقط امیدوارم اختلاف بیشتر از این بالا نگیره و کار به جدایی نکشه...
همیشه آریانی....تا بی نهایت

n.b
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

omidvaram bazam betoOnim begim ariyane hamishr javiid.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اریان دوست داریم...............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من می دونستم اینجوری می شه....
بر عکس تمامی هوادارا و خبرنگارا...این موضوع به من شوک وارد نکرد...
از همون اول که بحث حس اومد وسط و همچنین خبر هایی در مورد این که آقای صالحی در مورد کار مستقلشون دارن سیر صعودی رو طی می کنن...
من متوجه شدم که آقای صالحی موندنی نیستن...:-(
واقعا نمی دونم آخرش چی میشه...اما از آقای پهلوان و آقای رجب پور خواهش دارم...که هر طوری که شده آریان رو حفظ کنن...حتی با رفتن یکی از خواننده ها!!!!!
توی کنسرت اسفند ماه که اولش جوری وانمود کردن که آقای صالحی رفتن...من اشک تو چشام جمع شد...
اگر رفتن...خواننده دیگه ای نیاد...تا آریان همیشه آشنا باشه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

هیچ وقت از گروه آریان خوشم نمیاد... بیشتر به درد سرگرم کردن بچه های مهدکودک میخوره...خیلی لوس و بی مزه...
بچه گونه میخونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البومش که ضعیف بود ..باز خوب آریان یه اعتباری بهش میداد تازه اونجا هم خواننده دوم بود..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقای بابازاده احتمالا خواب زده شده اند که این گزارش کاملا ذروغ را نوشته اند. در فن کلاب آریان هر دوی خواننده های آریان این موضوع را انکار خواهند کرد. قول میدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

خبر خیلی بدی بود . از صبح که این مطلب توی پروفایل علی پهلوان گذاشته شد داشتم سکته می کردم . واقعاً که رفتیم توی کما . هر چی خود علی پهلوان و اعضای گل آریان تصمیم می گیرند ما هم قبول داریم . بعدشم ...آریان مهد کودکی نیست ، چون آریان صاحب سبک هست و از امریکا لوح چیره دستترین نوازنده ها رو دریافت کرده و بخاطر این هست توی کل دنیا مجازه کنسرت بزاره ، مخصوصاً امریکا و اروپا . 2-اسم آریان توی کل خواننده های ایرانی فقط توی دایره المعارف موسیقی هست . چه مجاز چه غیرمجاز . حوصله ندارم بحث الکی کنم . فقط آریان همیشه جاویدان هست . خیلی از دشمنای آریان بدجوری خوشحال شدن از جدائی پیام . ولی اینو بدونن که پیام جدا نشده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

پیام صالحی بدون اریان هیچی نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

با سلام و خسته نباشید خدمت شما نازنینان , به هر حال خبری بوده که پخش شده , پیام صالحی هم به هر حال بنا به سلیقه و هدف خودش این راهو انتخاب کرده به هر حال هنوز هم امیدوارم و امیدوارمی که اتفاق جدایی او نیفتد , اما در جواب دوست عزیزمون خانوم یا آقای زر , دراین کره ی خاکی حدود 7 , 8 میلیارد نفر آدم زندگی می کنند با 7 , 8 میلیارد سلیقه ی مختلف ,که تمام سلیقه ها به خودی خود قابل احترام هستند , دلیلی نیست که همه یه گروه یا یه خواننده رو بپسندند اما این هم دلیلی بر بی احترامی به آن خواننده یا گروه و البت هواداران گلشون نمیشه !!!!!!!!!!!!!!!! با تقدیم صمیمانه ترین احترامات !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بنده خدا حق هم داشت چون همه ی قطعات رو بیشتر علی پهلوان میخوند و اون وسط هم صدای پیام صالحی با افکت و هم خوانی خانم ها گنجانده میشد یعنی عملا پیام جایگاهی خاصی نداشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

متاسفم. خداکنه ختم به خیر بشه و مثل همیشه چشم حسوداشون کور بشه...
زنده باد علی پهوان...زنده باد آریان...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اصلا صورت خوشی نداره که با آریان مطرح بشی بعد.............

بدون آریان هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچی نیستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

همه اوووووونایی که از آریــــــــــــان رفتن رو اسـم بردین بجـــــــز بـــــــــرزو بـــــــــدیعی نـــوازنده پـــرکــــاشن گـروه رو از قلم انداختیـــــــــن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظر من اریان بدون پیام واقعا دیگه آریان نیست
ژیام خواهش می کنیم رجب پور رو بتز هم تحمل کن و برگرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من نمی دونم چرا ؟واقعا چرا ...خود پیام میگه گروه اریان مثل بچه یه منه..ولی دوست دارم کارهایی که تو سبک گروه نیست مستقل کار کنم...خوب چه اشکالی داره ...چرا رجب پور مثل بی جنبه ها داره تیشه به ریشه یه گروه میزنه..عوض اینکه از گروه حمایت کنه ..بیان کنسرتش دوست و رفیقشونو از ته دل تشویق کنن این دیگه چه حرفیه؟!!!!دیگه جایگاه قبلیشو نداره یعنی چی ؟خیلی هم برای ما عزیزتر میشه ....خوبه به رجب پور بگن ...بین بنیامین و گروه اریان یکی رو اتنخاب کن .چرا پیام و در شرایطی قرار میده که باید یکی رو انتخاب کنه ..چرا؟؟چرا؟
پیام برای ما عزیزه ..حالا با گروه اریان باشه یا نه...
ولی اقای رجب پور کار خوبی نمی کنی ..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

درباره کنسرت حمید عسکری 30 و 31 اردیبهشت در کرج هم پوشش خبری دهید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا شوکه شدم آخه پیام صالحی یکی از بنیاد گذاران آریانه و هیچ وقت فکر نمی کردم بخواد ازگروه بره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نه از خودشون خوشم میاد نه از گروهشون.واسمم مهم نیست که قراره چه اتفاقی بیوفته.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دوستان عزیزم هنوز اتفاقی نیفتاده که پیام رو محکوم می کنید و محسن رجب پور رو می کوبید / به محسن رجب پور بنده خدا چه ربطی داره . تصمیم گیرنده موندن یا نمودن پیام فقط اعضای آریان هستن . پیام خودش اشتباه کرده تاوونش روهم باید پس بده . محض اطلاع همه عزیزان خود علی پهلوان عزیز گفتن که پیام از آریان جدا نشده . یه نکته دیگه آریان با تک تک اعضاش شده آریان و همه آریانی واسه آریان شدن آریان زحمت کشیدن .
خطاب به دشمنای آریان * آریان گروه همیشه جاویدان *

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کلا که کاراشون تکراری شده بود!
به هر حال اگه پیام هم از گروه بره دیگه نه آریان به جایی میرسه و نه پیام...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

این خبر مبارک مسئولین وزرات ارشاد باشه که از بس به هنر

موسیقی تو این کشور دارن توجه میکنن که آریان از شدت توجه

داره از هم می پاشه.

هرچی دوره اول و دوم ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و

وزارت ارشادش سعی کردند آریان به عنوان اولین گروه رسمی

موسیقی ایران مطرح شود ، دولتهای نهم و دهم شاهکار زدند

به همه اون زحمات.

من هنوز یادم نرفته کنسرتهای کانادا و آمریکای آریان رو که توی

سالها 80 تا 84 صدر اخبار موسیقی ایران بود .

و به عنوان دلیل آخر من برای این حرف که آریان از سوی دولت

حمایت نمیشه باید بگم ، آریان حد فاصل سال 78 تا 84 سه آلبوم

وارد بازار کرد اما از سال 84 تا به امروز فقط یک آلبوم و چهار تک

آهنگ ...

هر مشکلی که به سر آریان میاد به نظر من از بی توجهی های

وزارت محترم ارشاد هستش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظر من پیام اگه جدا بشه بزرگترین اشتباه زندگیش رو مرتکب شده . چون بدون آریان اصلا معنا نداره .... حرف خاصی نداره که جدا از آریان بزنه . تا الانشم اگه معروف شده به خاطره این بوده که خواننده ی آریانه ... اصلا اعضای آریان تک تک موفق نیستن . با هم موفقن .
فکر می کنم این وسط باید از آقای امیر خاص هم یاد کنیم که با رفتنش انسجام گروه به هم ریخت . گرچه ایشون بار سنگینی رو دوششون بود . اما واقعا فقط اون بود که می تونست آریان رو اداره کنه و همه رو دور هم نگه داره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نمیدونم چی بگم ...فقط اینکه خیلی متاسفم...همه پیامو دوست داریم ولی...
نینف عزیزم با این همه هنر و استعداد و ذوق حالا که تقریبا 2 ساله ایران نیس ولی هنوز میگه من اریانو ترک نکردم...دوست عزیز وقتی شما توان درک معنای عمیق ترانه های اریان رو نداری لازم نیست به رخ بکشی!!!دوست نداری گوش نده!میتونی بگی به نظر من اریان خوب نیست ولی حق توهین نداری...بیاین یکم متمدن باشیم...
اریان همیشه جاویدان

sh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

فکر میکنم بهتر بود پیام یه وقت دیگه رو برای اینکار پیدا میکرد. الان آریان و هواداراش آمادگی این جدایی رو نداشتن. علی هم موقعیت های زیادی رو از دست داد ولی چیزی از ارزش های اون کم نشد فقط طرفدارای آریان یه حس خوب رو تجربه کردن که برای علی مهم هستن. این علی رو ارزشمند تر کرد.
منکر توانایی زیاد پیام نیستم اما بهتر بود الان ذهنش رو معطوف آریان میکرد تا تو یه شرایط بهتر و با یه حالت قشنگتر در کنار آریان به خواسته های خودشم می رسید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حیف وقتتون نیست میشینین آریان گوش میدین؟ نمیگم گروه بدیه یه وقت به طرفداراش بر نخوره...... ما ایرانیا روز به روز گوش موزیکمون داره خراب میشه........ دنبال کارای خوب و قوی بگردین و موسیقیه خوب گوش بدین
نیما: شما این گروهها رو با آریان مقایسه می کنی گروه آریان خوبه ولی برای سنای پایین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

از همون اولم دروغ بود.وقتی افراد تحصیل کرده ای مثل علی پهلوان وپیام صالحی ومدیری مثل اقای رجب پور هست.یک همچین چیزی نمیشه. با یک جلسه صحبت همه چی حل میشه .چیه اونایی که نمیتونن ببینن که گروه به این تکی خودش وحفظ کرده .و این همه طرفدار داره.ما طرفداران همیشهههههههههههههه پشت اریان هستیییییییییییم.اریان همییییییییییییییششششششششششه جاویدان وبهترین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من مطمئنم وقتی افراد تحصیل کرده وهم چنین مدیریتی مثل محسن رجب پور در گروه آریان هست نباید در مورد ادامه راه گروه شک کنیم همه اتفاقات در مورد جدایی پیام و اکنش علی پهلوان واقای رجب پور به زودی با تدبیر وتصمیمات اعضای گروه به زودی به بهترین شکل انجام می گید وطرفداران فقط باید برای باپرجا ماندن گروه به بهترین شکل وبازگشت نینف امیرخاص دعا کنن تاوقتی موسقی ایران هست گروه آریان دراوج فعالیت موسیقیایی خویش می ماند زنده باد گروه آریان وطرفدارانش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من دوست ندارم چون با گروه اریان دوستاتنی تره لطفا.. نرید اقای صالحی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من دلم نمی خواد اقای صالحی برود........ با گروه اریان خو گرفته لطفا.. نرید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اقای صالحی موفق باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جدایی پیام از آریان ... | موسیقی ما