برنامه یاد بعضی نفرات
 
احسان حق‌شناس به آمریکا می‌رود
برای ضبط آلبوم جدید؛
احسان حق‌شناس به آمریکا می‌رود
موسیقی ما- محمد عبدالهی: احسان حق‌شناس که سومین آلبوم خود را در دست ساخت دارد، برای ضبط آن به یکی از استودیو‌های آمریکا که توسط پیام شمس مدیریت می‌شود رفته و با وی همکاری مشترکی را انجام خواهدداد. این خواننده در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این خبر افزود: تمامی ترانه‌های این آلبوم را که هنوز عنوان مشخصی ندارد، فرید احمدی سروده است.

آهنگهای آن را شهاب رمضان، سعید مدرس، امیر توسلی، پیام شمس و زانیار خسروی ساخته و زانیار خسروی، سعید مدرس و امیر توسلی و پیام شمس آن‌ها را تنظیم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این آلبوم از افراد جدید استفاده کرده گفت: از این رو با این افراد کار کردم که می‌خواستم در کارم تنوعی ایجاد کرده باشم. به هر حال افراد جدید، تنوع و انرژی جدید دارند که همه این‌ها در کار لحاظ می‌شود. می‌خواستم حال وهوای جدیدی بر کارم حاکم شود.

وی در ادامه گفت: بیتشر خط‌های فکری را خودم به این دوستان می‌دهم و در واقع به نوعی با هم مشورت کرده و بعداز اینکه به نتیجه می‌رسیم کار را می‌سازیم.

خواننده آلبوم‌های «کی فکرشو می‌کرد» و «تیک تیک» یاداور شد: در این آلبوم اصلا قطعه ۶و ۸ وجود ندارد ولی مخاطبان آن رنج سنی زیر ۴۰ سال‌اند. کلا مخاطبان موسیقی من رنج سنی جوانی دارد که در این آلبوم آن‌ها را به شنیدن سبک هاوس دعوت می‌کنم. یادآوری می‌کنم که این آلبوم یک آلبوم اکتیو و جوان پسند است.
وی ادامه داد: آلبوم جدید من عمده ویژگی‌ای که دارد این است که ریتم‌ها، بیس‌ها و مدل‌های جدیدی را در آن تجربه کرده‌ام.

به گفته حق‌شناس، این آلبوم ۱۲ قطعه دارد و به این دلیل این تعداد را انتخاب کرده که زمان قطعات کوتاه است. وی در این باره گفت: از آنجایی که دیگر مردم تحمل شنیدن و گوش کردن موسیقی با مدت زمان زیاد را ندارند سعی کردم قطعاتی که می‌سازم زمان کمی داشته باشند تا قابلیت شنیده شدن را داشته باشند.

وی در ادامه از انتشار این آلبوم تا پایان امسال خبر داد و گفت: تاآخر تابستان قطعات آن را ضبط کرده و حتما تا پایان سال راهی بازار خواهیم کرد. از عمده ویژگیهای دیگر این آلبوم می‌توان به ترانه‌های عاشقانه‌اش اشاره کرد.

گفتنی است که در این آلبوم خبری از بنیامین بهادری که پای ثابت دیگر آلبوم‌های حق‌شناس بوده، نیست. حق‌شناس در این باره گفت: احساس می‌کنم چون در دو آلبوم گذشته با وی همکاری داشته‌ام دیگر کافی است. ترجیح دادم از افراد جدیدتری استفاده کنم. ضمن اینکه آنقدر به شبیه خوانی این خواننده متهم شدم که نخواستم دیگر این اتفاق برایم بیافتد و همه بگویند که شبیه وی می‌خوانم.

مازیار فلاحی هم درگیر ساخت آلبوم خودش بود و عملا امکان همکاری با او برایم فراهم نشد. وی تاکید کرد: باید بگویم که مطمئنم این آلبوم با تمامی آلبوم‌هایی که این روز‌ها در بازار است، فرق دارد. ضمن اینکه ضبط و میکس و مسترینگ آن در آمریکا انجام خواهد شد.

وی در پایان درخصوص مهاجرت از ایران گفت: اصلا قصد چنین کاری را ندارم. چون معتقدم آدم هر کاری را که بخواهد، می‌تواند در کشور خودش انجام بدهد و ربطی به محل زندگی او ندارد. دوست دارم در مملکت خودم بمانم و همین جا و بریا کسانی کار کنم که دلم برایشان می‌تپد. پیشنهادات زیادی برای رفتن از ایران به من شد که به هیچ یک از آن‌ها حتی فکر نکردم، چه برسد به اینکه بخواهم عملی اشان کنم.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

sh
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ehsan jan movafagh bashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ishalah ke har rooz movafagh tar az dirooz bashiii o be harfai kasai ke malum nist doostan ya dooshman tavajooh nakooni va rahetoo haminjoori mohkam o ostovar edame bediiiiiii be omid roozi ke kasi be kasi hasodi nakoone
musicema merci az khabare khobetoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اصلا معلوم نیست که این خبر رو سعید عبداللهی نوشته... اصلا معلوم نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حقیقتا این اقا برای خوانندگی ساخته نشده حتی اگر با بهترین اهنگساز دنیا کار کنه و توی بهترین استودیو هم ضبط کنه دلنشین نیست چون اینکاره نیست بهتره از این سرمایه ای که داره در راه تهیه کنندگی استفاده کنه نه اینکه هر البوم بگه این البوم با تمام البوم های قبلیم و تمام البوم های بازار متفاوته اخرشم هیچ

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان حق‌شناس به آمریکا می‌رود | موسیقی ما