برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا سرلک در کیش کنسرت می‌دهد
همزمان با انتشار «فردای دیگر»؛
سینا سرلک در کیش کنسرت می‌دهد
موسیقی ما – لی‌لا رضایی: سینا سرلک که ترجیح داده این روز‌ها را به دور از هیاهوی تهران در کیش زندگی کند، قرار است در جشنواره تابستانی این جزیره کنسرت بدهد. وی با بیان این مطلب به موسیقی ما گفت: قرار شده تا در شهر زیرزمینی کاریز به مدیریت منصور حاج حسینی که چند سالی است در این جزیره، اسپانسر کارهای موسیقی است، ماهی دو شب اجرای برنامه کنم.

وی دلیل اجرای برنامه خود در کاریز را اینگونه عنوان کرد: توریست‌های بسیاری از کاریز دیدن می‌کنند. میانگین این توریست‌ها روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر است که از این کاریز دیدن می‌کنند. به همین دلیل قرار شده تا برای این توریست‌ها کنسرت ایرانی برگزارشود.

وی ادامه داد: کاریز یک مجموعه فرهنگی است که برای اجرای این کنسرت‌ها بیلت فروشی خواهد کرد و برای توریست‌های علاقه‌مند به موسیقی ایرانی اجرای کنسرت خواهد داشت.

سرلک همچنین آلبومی را در دست انتشار داشته که «فردای دیگر» نام دارد. وی درباره این آلبوم گفت: این آلبوم اواخر فروردین و یا اواسط اردیبشهت ماه توسط شرکت فرهنگی چکاد، وارد بازار موسیقی خواهد شد.

به گفته وی، آهنگساز «فردای دیگر» هوشنگ فراهانی است و علیرضا جواهری نوازنده سنتور و از شاگردان زنده یاد پرویز مشکاتیان آن را تنظیم کرده است.

سرلک از فعالیت‌های دیگر خود اینگونه یاد کرد: مجموعه‌ای را با همکاری حامد فکوری آماده انتشار دارم و مجموعه دیگری را با همکاری مدیا فرج‌نژاد، هنرمند جوان و پرتلاش آماده کرده‌ام که به زودی منتشر می‌شود.

این جوان یکی از آیندگان موسیقی کشور است که به زودی تحولات بزرگی را در زمینه موسیقی سنتی ایرانی ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: موسیقی که استفاده کرده‌ام، موسیقی اکتیو و متحرک است. چون نمی‌خواهیم موسیقی ایرانی باعث سستی و خواب آلودگی شود. می‌خواهم از تنوع و قدرت این موسیقی ایرانی در شنونده نشاط ایجاد کنیم. موسیقی‌ای که خواب آور باشد و باعث سستی و خواب آلودگی شود، جذابیتی ندارد.

به اعتقاد این خواننده موسیقی باید ایجاد هیجان و تحول کند. سرلک در پایان گفت: ما به نحو احسن با تلاشی که در ما هست، سعی و تفکررمان این است که در موسیقی ایرانی تغییراتی ایجاد کنیم و که منجر به شکوفایی و تحول شود و همه به نوبه خود بتوانند ازآن لذت ببرند.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سرلک در کیش کنسرت می‌دهد | موسیقی ما