برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور بزرگ گروه شمس آغاز شد
در آغاز سی سالگی گرو ه شمس؛
تور بزرگ گروه شمس آغاز شد
موسیقی ما - تور بزرگ کنسرت گروه شمس از امروز ۸ اسفند ماه آغاز شد. کنسرت گروه موسیقی شمس به سرپرستی کیخسرو پورناظری و خوانندگی علیرضا قربانی از بابلسر شروع شد، پس از آن گروه شمس در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به اجرای کنسرت می‌پردازند و در ادامه این تور به آمریکا و کانادا خواهند رفت.

این کنسرت در دو بخش بر اساس ساخته‌های کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری برگزار می‌شود و علیرضا قربانی به همراه دوازده هنرمند اشعاری از بزرگانی همچون حضرت مولانا، سلمان ساوجی، پرتوکرمانشاهی و... را اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت کیخسرو پورناظری (تنبور و تار)، تهمورس پورناظری (تنبور و تار)، سهراب پورناظری (تنبور و کمانچه)، پوریا پورناظری (تنبور)، نگار خارکن (کمانچه)، حسین رضایی-نیا (دف)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور و سنتور باس)، ندا خاکی (تنبور)، سحر افشار (تنبور)، بابک غسالی (بربت)، خورشید دادبه (تنبور)، نیکناز میر قلمی (تنبور)، علی جوادی (تنبور)، علی لاله‌وند (تنبور) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

علاقمندان برای خرید اینترنتی می‌تواند به سایت www. iranconcert. com و یا با مراجعه به مراکزی همچون فروشگاه ققنوس (تجریش ۲۲۷۲۸۰۰۷-۲۲۷۳۸۰۰۷)، مرکز فروش سیمرغ (ونک ۸۸۲۰۳۰۳۱ تحویل در محل)، فروشگاه دارینوش (قلهک ۲۲۰۰۰۴۰۰ -۲۰۰۰۶۰۰)، شرکت سل فا (سهروردی ۸۸۷۵۷۰۹۲-۸۸۷۵۷۰۹۱)، فروشگاه سیاه و سفید (انقلاب ۶۶۹۵۲۴۹۷-۶۶۹۷۱۶۰۳)، فروشگاه نگین (شهرک غرب ۸۸۲۴۶۱۵۹-۸۸۰۸۴۲۷۶)، فروشگاه پرشیا (ولیعصر ۸۳۸۸۰؟) و فروشگاه پاژ (پاسداران ۲۲۵۸۷۸۴۶) بلیت خود را تهیه کنند. همچنین دانشجویان می‌توانند از تخفیف ویژه این کنسرت استفاده کنند. دانشجویان می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ‎۲۲۲۲۳۵۱۳ تماس بگیرند.

کنسرت گروه موسیقی شمس از ۱۱ تا ۱۳ اسفندماه توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی در دو سانس ۱۸ و ۲۱: ۳۰ تهران برگزار می‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

سلام به همگی
کنسرت دیشب محشر بود....
من که واقعا لذت بردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

مطمئنا کنسرت خیلی خوبی خواهد بود امیدوارم آقایان پورناظری بعد از اتمام کنسرت این اثر را بصورت اثر صوتی یا تصویری تکثیر کنند تا جزء بهترین آثار موسیقی ایرانی ثبت و به دست علاقمندان برسد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور بزرگ گروه شمس آغاز شد | موسیقی ما