برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیما مسیحا با «توهم» می‌آید
هفته آینده؛
نیما مسیحا با «توهم» می‌آید
لی لا رضایی: آلبوم جدید نیما مسیحا این هفته راهی بازار موسیقی می‌شود. نیما مسیحا در کنسرت مشترکی که با حمید حامی در سالن اصلی برج میلاد داشت، این خبر را اعلام کرد، و گفت که آلبومش قرار است فردا صبح منتشر شود. متاسفانه این اتفاق نیافتاد. نیما مسیحا در این باره به فرهنگخانه گفت: متاسفانه مدیریت شرکت ایران گام که انتشار این آلبوم را به عهده دارد، هنوز در سفر است و پایان هفته به ایران باز می‌گردد. سفر ایشان در واقع، دلیل اصلی این تاخیر است.

به گفته این خواننده پاپ –کلاسیک، آلبوم «توهم» اواخر این هفته یا اوائل هفته آینده وارد بازار موسیقی می‌شود. مسیحا در ادامه یادآور شد: تمامی ترانه‌های آلوم فوق را بابک صحرایی سروده است. قطعه توهم را پوریا حیدری ساخته و تنظیم کرده است. بارون دلتنگی یکی دیگر از قطعات این آلبوم است که ملودی آن را امین قباد ساخته و پوریا حیدری تنظیم کرده است.  «احساس» نام قطعه دیگر از این آلبوم است که ملودی و تنظیم آن را نیکان انجام داده و «رگبار» با ملودی بابک بیات و تنظیم باربد بیات صورت گرفته است.

قطعه «دلم گرفته» را میلاداکبری ساخته و پوریا تنظیمش کرده است. وی ادامه داد: یک قطعه به نام «بومی» در آلبوم هست که ملودی آن را امین قباد ساخته و پوریا حیدری تنظیم کرده است. همچنین قطعات گل مریم ساخته امین قباد و تنظیم پوریا، دلواپشم نباش ساخته امیر عباس حسنزاده و تنظیم پوریا و نازنینم خداحافظ با ملودی بابک بیات و تنظیم باربد بیات، از دیگر قطعات این آلبوم هستند.

مسیحا درخصوص ژانر این آلبوم گفت: همانطور که قبلا گفته بودم و قولش را نیز داده بودم، این آلبوم بسیار متفاوت از کارهای همیشگی من است. چون دوست دارم در کنار کارهایی که انجام می‌کردم، به کارهای نو بپردازم. من یک خواننده پاپ –کلاسیک هستم که توانایی خواندن در هر دو سبک را دارم. به همین دلیل خواستم فضاهای جدیتری را تجربه کنم.

مسیحا ادامه داد: خیلی از کارهای من در سبک پاپ-کلاسیک است و از توانایی صدای کلاسیکم در خوانده موسیقی پاپ استفاده می‌کنم. این بار به شکل پررنگ تری وارد این مقوله شده‌ام. همین قضیه منجر به یک نوآوری شده که تا به حال کسی آن را انجام نداده و در واقع برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد. پیش از این دوستانی که درفضاهای ترنس و هوس و... به اجرا پرداخته‌اند، صداهای کم حجم داشته اندو برای اولین بار است که یک صدای حجیم به خواندن در این سبک و سیاق اقدام می‌کند.

وی استقبال از آلبوم «توهم» را خوب پیش بینی کرد و گفت: در اجرایی که در جشنواره داشتم، احساس کردم که «توهم» یک آلبوم مردمی است که می‌تواند آن‌ها را به خود جذب کند. امیدوارم که بتوانم با در نظر گرفتن شعور مخاطب، به اهداف هنری خود برسم.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

یکی از بهترینای سال میشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما مسیحا با «توهم» می‌آید | موسیقی ما