برنامه یاد بعضی نفرات
 
صدای علی تفرشی بعداز 9 سال با تردید شنیده می شود
صدای علی تفرشی بعداز 9 سال با تردید شنیده می شود
موسیقی ما - آلبوم تردید با صدا و آهنگسازی علی تفرشی ، تا اوئل اسفند ماه سال جاری راهی بازار موسیقی می شود.تمامی قطعات این آلبوم را علی تفرشی ساخته و خود نیز به تنشیم آنها اقدام کرده است.وی با اعلام این خبر افزود: تنظیم قطعات "عشق آسمانی "را رضا تاجبخش ، فصلی از عشق " راخودم با همکاری مهران جمالی راد و قطعه ریمیکس آلبوم را نیز مهران جمال راد انجام داده است.

به گفته خواننده قطعه ماندگار "می عشق" ، ترانه های این آلبوم را رضا اشعاری-فرشته ملک محمود- زنده یاد مسعود هوشمند، بی تا ریاحی- یک مولانا –چند قطعه آن را مادرم خانم اعظم میر هادی سروده اند.در دفترچه این آلبوم آمده است: علی تفرشی فعالیت هنری خود را از هنرستان موسیقی آغاز کرد.

وی با ادامه تحصیل در دانشکده موسیقی، و اخذ مدرک کارشناسی ارشد آهنگسازی فارغ التحصیل شد.تفرشی کنسرت های متعددی را با گروه پاپ خود و ارکستر سمفونیک تهران، در داخل و خارج از کشور، به رهبری نادر مشایخی، منوچهر صهبایی و مجید انتظامی اجرا کرده است. علی تفرشی از محضر استادانی چون فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، حسن ریاحی، کامبیز روشن روان، تقی ضرابی، شاهین فرهت،محسن الهامیان و مصطفی کمال پورتراب بهره برده است.

وی در سال 1387، با تشکیل گروه موسیقی تلفیقی ایده در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، در بخش موسیقی پاپ، مقام اول را به دست آورد.آلبوم های منتشر شده از این خواننده با عنوان فصل شکفتن ،دیوانه شو- شمارش و توکجایی همه عشق را پیش از این شنیده ایم.

از قطعات این آلبوم می توان به قطعات فصلی از عشق، یاد تو، تردید، وسوسه، دلتنگی، ماهی و دریا(مسعود هوشمند) بهتر ازاین چی می خوام؟ عشق آسمانی، مادر، با تو، ماه پیشونی و ریمیکس نهایی اشاره کرد.

تفرشی درخصوص سبک "تردید" گفت:سبک این آلبوم پاپ بوده و در سازبندی آن از موسیقی الکترونیک و آکوستیک بهره مند شده ام. سعی ام بر این بوده که سلیقه های مختلف مردم را در این آلبوم لحاظ کنم.

وی که امسال در جشنواره موسیقی فجر حضور ندارد، دلیل این عدم حضور خود را اینگونه بیان می کند: مشغول تهیه آلبوم جدید خود و همچنین آلبوم های دیگری برای دو خواننده بودم که فرصت حضور در جشنواره را از من گرفت.

وی ادامه داد: فرصت فکر کردن نداشتم. چون من سالی که در جشنواره بودم از ماهها قبل برنامه ریزی کرده بودم که بی برنامه به جشنواره نروم.

چون معتقدم این قبیل کارها بدون برنامه ریزی فایده ندارد. امسال هم فرصت برنامه ریزی نداشتم ."تردید" را شرکت پژواک صوت و تصویر ایرانیان منتشر کرده است.تفرشی در پایان گفت: سال جدید حتما آلبوم ایده را برای علاقه مندان موسیقی تلفیقی منتشر خواهم کرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آقای تفرشی خوشحالم که بازهم صداتون رو می شنوم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

khodetoonam fahmidid albume ehsan hagh shenas mozakhrafe az site hazfesh kardid maraseme roo namayisho----moatsefam baraye site maskharatoon ke hame fahmidan che site siyahi darid

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

پیشنهادمی کنم آلبوم تردید رو اورجینال تهیه کنید.کاور ارزشمندی داره و قطعات آلبوم بسیار زیباست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:45

آلبوم بسیار زیبای ست و همونطور که دوست عزیزمون گفتند کاور آلبوم بسیار زیبا و ارزشمند طراحی شده.
جناب تفرشی براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدای علی تفرشی بعداز 9 سال با تردید شنیده می شود | موسیقی ما