برنامه یاد بعضی نفرات
 
هراتی خبر داد:
آلبوم تصویری کنسرت «خورشید اقیانوس آرام» منتشر می‌شود
موسیقی ما - رهبر گروه کر نامیرا از انتشار آلبوم تصویری کنسرت این گروه که به مناسبت روز جهانی غذا با عنوان «خورشید اقیانوس آرام» برگزار شد، خبر داد.

«فرهاد هراتی» آهنگساز و رهبر گروه کر نامیرا د گفت: گروه کر نامیرا کنسرتی را ۲۴ مهر به مناسبت روز جهانی غذا در تالار وحدت برگزار کرد که در آن اجرا قطعاتی چون کودکی من، من می‌توانم راه بروم، من می‌توانم حرف بزنم، ‌خورشید اقیانوس آرام، ‌ اشک‌های روان، در خانه من، ‌رقص آسمانی پروانه، ‌ من و باران، ‌ شکوفه‌های بهاری، ‌ رویای شبانه، ‌ پری دریایی اعماق آبی و بیا حدس بزنیم را اعضای گروه با شیوه خاص اجرا کردند.

وی ادامه داد: ما قصد داریم ضمن توافق و مشارکت با بنیاد رودکی این اجرا را توسط موسسه رسانه‌های تصویری در بازار موسیقی منتشر کنیم.

این آهنگساز بیان داشت: تمام سعی ما بر این است که این کنسرت به صورت تصویری در اختیار دوستداران موسیقی قرار گیرد که امیدوارم این امر محقق شود.

هراتی در خاتمه در خصوص اجرا در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر گفت: هرگز در بخش رقابتی جشنواره شرکت نخواهم کرد و تا کنون نیز برای حضور در بخش جنبی هم از ما دعوتی به عمل نیامده البته در صورت دعوت نیز به خاطر حجم کار‌هایم حضور نخواهم یافت.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تصویری کنسرت «خورشید اقیانوس آرام» منتشر می‌شود | موسیقی ما