برنامه یاد بعضی نفرات
 
ساز ملوديكا درقالب يک اثر موسيقایی
توسط سامان احتشامي و براي نخستين بار صورت گرفت؛
ساز ملوديكا درقالب يک اثر موسيقایی
موسیقی ما - آلبوم موسيقي ملوديكا به آهنگسازي سامان احتشامي اكنون در مرحله‌ي ضبط است.سامان احتشامي، آهنگساز و نوازنده پيانو، با اعلام خبر گفت: اين اثر كه عنوان آن «ملودكيا» نام دارد براي ساز پيانو، ملوديكا و سازهاي كوبه‌اي نوشته شده است و براي اولين بار است كه اين ساز در يك اثر موسيقايي به كار گرفته مي‌شود.

وي افزود: اين ساز طبق تصور مردم براي بچه‌ها استفاده مي‌شود؛ اما در اوايل پاييز امسال اين ساز را به همراهي گروه موسيقي شرقي در تالار وحدت به صحنه بردم كه با استقبال بي‌نظير مردم مواجه شد.

اين نوازنده پيانو در همين زمينه ادامه داد: باتوجه به استقبال مردم تصميم گرفتم كه يك اثر موسيقايي براي معرفي بيشتر اين ساز منتشر كنم.

احتشامي با اشاره به اينكه آلبوم موسيقي «ملوديكا» شامل 8 قطعه موسيقي است، خاطرنشان كرد: اين اثر هم‌اكنون در مرحله ضبط است كه در آن چندين قطعه‌ي ارمني نيز وجود دارد و در سال آينده آن را منتشر خواهم كرد.

اين آهنگساز در پاسخ به اين پرسش كه آيا برنامه‌اي براي جشنواره امسال موسيقي فجر تدارك ديده است، گفت: ديگر در جشنواره فجر شركت نخواهم كرد؛ چراكه اين جشنواره بايد محلي براي جوانان جوياي نام باشد.

وي اشاره كرد: هيچ سال در اين جشنواره شركت نكرده‌ام، اما هر سال فقط يك لوح تقدير به من دادند كه خودم هم مي‌توانستم آن را بگيرم.

سامان احتشامي با تاكيد بر اين موضوع كه دلايلش براي شركت نكردن در جشنواره سياسي نيست، اظهار داشت: هنرمند چيزي از سياست نمي‌فهمد؛ چراكه هنرمند فقط مي‌خواهد موضوعاتي مانند عشق و دوستي را با زبان موسيقي به مردم انتقال دهد.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ساز ملوديكا درقالب يک اثر موسيقایی | موسیقی ما