برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت حمید حامی در برج میلاد برگزار شد
جمعه شب گذشته؛
کنسرت حمید حامی در برج میلاد برگزار شد
موسیقی ما - کنسرت حمید حامی شب گذشته با اجرای آثاری از آلبوم های این خواننده در سالن همایش های برج میلاد برگزارشد.در این کنسرت که با چهل و پنج دقیقه تاخیر آغاز شد ابتدا حامی ترانه "ساده نبود" را اجرا کرد که آغاز خوبی برای علاقمندان بود.

سپس حامی با معرفی و تشکر از حضور مانی رهنما و بابک صحرایی به اجرای ترانه ماهی دلتنگ پرداخت و یاد آهنگساز و تنظیم کننده این اثر(پرویز مقصدی و واروژان هاخباندیان) را گرامی داشت.

ترانه های "سکوت"و"مهتاب" در ادامه اجراشدند.حمید حامی با ذکر نام زنده یاد بابک بیات موسیقی ایران را بدون او ناقص توصیف کرد و سپس به اجرای ترانه"دلم گرفت" پرداخت که با همصدایی تماشاگران مواجه شد.

در ادامه"گل مینا" با همراهی پیانو و ویولنسل توسط حامی خوانده شد. سپس حامی لحظاتی صحنه را ترک کرد و در این دقایق دو نوازی پیانو ودودوک اجرا شد.

ترانه بعدی لیلای من بود که با درخواست مردم به "آخدا" متصل شد. حامی پس از اجرای ترانه "پرستش" در انتهای صحنه روی پودس نشست و با همراهی ویولن علی جعفری پویانقطعه لالایی را به همه مادران جهان تقدیم کرد.

در ادامه ترانه های"احساس"،"خداحافظ"و"سیاه و سپید"و"فقط نگاه می کنم"اجرا شد.

در پایان ترانه"لیلای من" مجددا به درخواست مردم اجراشد.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

salam vay ke cheghadr dwlam mikhast onja bodam vali nemitonestam chon esf bodam kheli talash kardam k biam vali nashod
mikhastam khahesh konam mesle parsal bazam to esf consert bezarin onam faghat hami na kase dige
KHAHESH MIKONAM

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

mikhastam motezaker besham hami taranei be esme mahtab nadare...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام من فقط میخواستم بگم اینکه یک خواننده ای داریم که هر کاری با صداش میکنه و هر بار آنگها رو با زیبایی و تحریر های جدید اجرا میکنه بدونه اینکه فالش بخونه یا خارج . من از اعماق وجودم حامی رو تحسین میکنم عالی بود خیلی خوب خوند واقعا تو اجرای زنده مسلطه ولی گروه ارکستر در بعضی اجراها ضعیف کار کرد بخصوص نوازنده گیتار اسپنیش تو قطعه دلم گرفت که یه نتو اشتباه زد در هر صورت خوب بود حامی خیلی خوب بود بهش تبریک میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

بی نظیر بود این کنسرت.فقط حیف که 1 شب بود وگرنه من شب دومشم میرفتم.

ضمنا در جواب "احسان" باید بگم که همیونطور که خود حامی هم گفت بعضی نوازنده های نامرد چند روز قبل از کنسرت گذاشتن رفتن و نوازنده های بیس و گیتار اسپنیش حدود یک هفته قبل از کنسرت به گروه اضافه شدن و قطعا نمیشه توقع زیادی ازشون داشت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

این چیزی که الان می‌خوام بگم رو به عنوان کسی که عاشقانه کارها و صدای حمید حامی رو دوست داره می‌گم و هیچ حب و بغض و کینه‌ای که متاسفانه اقای حامی فکر می‌کنه همیشه نسبت به اون وجود داره، لااقل تو این انتقاد نیست
در مورد کنسرت اولا باید از بی نظمی مفرطی که قبل از شروع اجرا وجود داشت گله کرد که خب البته فقط مربوط به این کنسرت نمیشه.. مردم بعد از 1 ساعت علافی تونستن وارد سالن بشن و بعد از اون هم مجبور شدن 15 دقیقه کلیپ ساخته شدن برج میلاد رو رو ال سی دی سالن ببینن!
در مورد خود کنسرت هم اولا به ارکستر انتقادات خیلی زیادی وارده که البته دلیلش رو همونطور که خود حمید هم گفت میشه تو بی معرفتی یه سری از اعضای اصلی ذکر کرد که ارکستر رو یهو ترک کرده بودن.. بعضی از نوازنده ها واقعا ضعیف کارکردن که شاید به عدم هماهنگیشون بر می گشت.. اما انتقاد اصلی من به نحوه سلکت آهنگ‌ها از طرف خود حامی بود. همه می دونستن که ترانه‌های آلبوم آخدا با شعبده‌بازی وزارت ارشاد برای اجرای جمعه شب مجوز نداشتن اما حامی به هرحال یکی دوتا آهنگ مثل پرستش و همینطور آخدا رو زیرسبیلی اجرا کرد! اما خیلی از ترانه‌های خوب آلبومهای دونیمه رویا و فقط نگاه می کنم هم عجیب بود که اجرا نشد. مثلا خداحافظ که مردم واقعا از اجرا نشدنش عصبی بودن یا ترانه بی نظیری مثل گل مینا باید 4 بیت اولش به شکل زمزمه اجرا بشه و یه سری ترانه ای که کمتر هیت شدن مثل ماهی دلتنگ یا آهنگ 6 و 8 که اجرا شد و یه ترک از آلبوم اول، با قدرت تمام و همراهی تمام ارکستر اجرا بشن.. من فکر می کنم در مجموع این کنسرت بیشتر از حد استاندارد ضعف داشت که یه بخشیش به بی برنامگی همیشگی برمی گشت و یه بخشیش هم که اون بیشتر برام مهمه به دموکرات نبودن حمید حامی. من شب خوبی رو سپری نکردم واقعا اما برای حمید عزیز در اجراهای آیندش آرزوی موفقیت می کنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

baba doodook terekoond chera hichi naneveshtid darmoredesh ,esmesh chi bood ?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

حامی جان
شب بسیار به یاد ماندنی رو آفریدی.
امیدوارم همیشه حامی بمونی همونی که ما از صمیم قلب حمایتش می کنیم همواره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

سلام کنسرت عالی بود ،حامی واقا بهترین خواننده ایرانه،ارکستر هم خیلی خوب بود ،ساکسیفون و دودوک خیلی خوب بود،گیتار خیلی ضعیف بود،در کل شب خوبی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

من رفتم جای همتون خالی بود تا حالا حامی و اینقدر حرفه ای ندیده بودم وهقعا عالی بود

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنید و نظر بزارین

www.pedrambhz.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

اقا بهنام در مورد انتقاد شما باید عرض کنم از لحاض کلی هیچ کنسرتی تو ایران در حد استانداردهای معمول نیست بله چیدمان نوازندگان طراحی لباس تنظیم ارکستر چیدمان آهنگها همش ظعیف بود اما حامی کار خداحافظ رو تا آخر اجرا کرد هیچ خواننده ای بدش نمیاد آهنگهای هیتشواجرا کنه اما حامی مجوز نداشت با تمام این کاستیها شما یه خواننده داشتی که خیلی خوب و زیبا اجرا میکرد.در ظمن یه چیزم اضافه کنم ما تو ایرا سالن کنسرت نداریم (سالن همایش)داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

sahand jan oon aghayi ke saifon va dodok mizad esmeshon yashar khosravi bood, che hali daddddddddd

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

عالی مهم خودشه که همیشه یکه!یه دونه باشی عزیزم!!!مرسی از صدای اسمونیت مرسی از "احساس" ومرسی از احساست!مرسی از تسلطت ومرسی از خونگرمیت!چشم حسودات هم که می گن خودتو میگیری کور!

همه اهنگارو باهات فریاد زدم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

گزارش تصویری از کنسرت حامی؟؟؟
منتظریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

آقای بهنام من فکر میکنم شما در کنسرت تشریف نداشتید یا زمانی که خداحافط اجرا میشد تو سالن نبودید. من با نظر آقا احسان موافقم. با اینکه یک سری از اعضای گروه جدید بودند ولی آهنگها بسیار زیبا اجرا شدند دست رهبر ارکستر درد نکنه. از نظر من خیلی خیلی خوب بود . من به همراه دوستان و خانواده ام بسیار لذت بردیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

عباس لطیفی واقعاً کارش درسته با وجود این جدیدیا خوب صدایی از گروه گرفت. من از راه دور اومدم تا به دیدن این زوج هنری باحال برسم. حامی و لطیفی خدایی یدونن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

بسیار عالی - فوق العاه با احساس - اینکه یه کم خودشو میگیره که شکی نیست دیگه حامیه دیگه ولی هر جوری هم باشه بازم Number One

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

فکر نمی کنم خود حامی هم دوست داشته باشه به قول شما 4 بیت اول گل مینا رو بخونه فقط یا دلش نخواد ترک های جدیدشو اجرا کنه،دیدی که با تمام مشکلاتی که سر مجوز دادن به قطعات وجود داشت "احساس" رو خوند چون دیده بود تو چند کنسرت اخیر چقدر هوادارا تقاضای اجرای این ترک رو داشتن. مشکل از جایی دیگه ست وقتی یکی از خواننده ها تو کنسرت قطعه های آلبوم منتشر نشده اش رو اجرا می کنه اما حامی چنین مجوزی نداره، سر جلسه نقد آلبوم بهش گفتم چرا تو کنسرت خرداد "شب" رو نخوندی گفت مجوز نمیدن دست من نیست که!
سر کنسرت قبلی حتی نمی خواستن به دلم گرفت مجوز بدن که هیت حامیه ....حرف زیاده ولی باور کنید همه چیز هم دست حامی نیست.امیدوارم تو کنسرت بعدی دیگه این طلسم شکسته بشه و حامی بتونه ترک جدید اجرا کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

منم از مشهد اومده بودم
همه به من گفتن مگه دیوونه ای که میخوای بری با اینهمه خرج؟
با اینکه واسم 150 تومن واسم هزینه داشت ولی راضیم
و خیلی خوشحالم که رفتم

چقدر حامی مسلط و خوب خوند
چقدر گروه با همه جوونیش خوب و حرفه ای بودن

بداهه نوازی پیانو و ویولنسل توی آهنگهایی که درخواستی بود حرف نداشت

فقط ای کاش مشکل مجوز نمیبود تا ترکهای بهتری رو بشنویم

برخوردی هم که ما از حامی دیدیم هیچ غروری توش نبود
با مردم خیلی خودمونی و شوخ طبعه
ولی در مورد کارش شاید یکم مغرور باشه که اون هم حقشه
باید خودشو قبول داشته باشه تا بتونه کار درجه یک بده

خلاصه که مرسی حامی
مرسی لطیفی
مرسی علی جعفری پویان

منتظر گزارش تصویری هم هستم به شدت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

age zudtar midunestam hami concert dare hatman miumadam .khodavakili daram hasrate in concerto mikhoram

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

حامی جون عالی بود. از اریکه هم بهتر بود.پیانو هم عالی بود.مرسی لطیفی.خوش تیپ شده بودی.مرسی ساکسفون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مثل همیشه عالی بود اجرای حامی فوق العاده بود، مرسی حامی عزیز

بخون که وسعت صدات وسعت عاشق شدنه
بخون که با صدای تو بغض ترانه میشکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

مثه تکنوازی ساز یه آهنگ می مونی
که تو نیمه های شب از یه دل تنگ میخونی

مثه اون زخمه می مونی که میشینه روی ساز
یه ترانه توی هر لحظه به تو داره نیاز

خود عشقی که ترانه از (صدات) جون میگیره
وقتی اسم تو میاد شعر بوی بارون میگیره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:43

بنظرم این واقعا شایدکمى بى انصافى باشه که در مورد کسى انتقادى بشه همینکه همکى بیشترین تلاششون را کردند قابل تقدیره. در ایران و با مشکلات فراونى که براى موزیسین ها وجود داره این کار عالى بود . صداى حامى که رویائیست مخصوصا با آهنک هاىمرحوم بابک بیات.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت حمید حامی در برج میلاد برگزار شد | موسیقی ما