برنامه یاد بعضی نفرات
 
مستر کلاس گیتار لیلی افشار برگزار می‌شود
25 و 26 شهریور در آموزشگاه موسیقی پارت؛
مستر کلاس گیتار لیلی افشار برگزار می‌شود
موسیقی ما - مستر کلاس گیتار دکتر لیلی افشار در روز های 25 و 26 شهریور در آموزشگاه موسیقی پارت برگزار می شود. شرکت کنندگان در دو گروه فعال (نوازندگانی که قطعه اجرا می کنند) و غیر فعال (علاقمندانی که در کلاس حضور دارند و بیننده هستند) می توانند حضور یابند.

به گزارش سایت موسیقی ما همه افراد مي‌توانند در طی دو روز از تمامي ساعات كلاس استفاده نمايند. افراد فعال باید از اثر مورد اجرا سه نسخه تهيه نمايند و به همراه خود داشته باشند .

جهت اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ 24 شهریور به آموزشگاه موسیقی پارت واقع در تهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان پاتریس لومومبا، خیابان ترکزاده مراجعه و یا با تلفن 66905077 تماس حاصل نمایید یا به وبسایت آموزشگاه موسیقی پارت به آدرس http://www.partmusic.ir مراجعه کنید.

بیوگرافی لیلی افشار
متولد 1338 تهران. دکتر لیلی افشار از ده سالگی فراگیری گیتار را آغاز کرد . وی با درجه لیسانس و فوق لیسانس موسیقی در رشته نوازندگی گیتار از کنسرواتوآر بوستون و کنسرواتوآر موسیقی نیوانگلند فارغ التحصیل شد و نخستین زنی در جهان است که موفق به اخذ درجه دکترا در نوازندگی گیتار شده است.
خانم افشار مدتی نیز در مرکز هنرهای تجسمی بنف و فستیوال موسیقی اسپن تحصیل کرده و دیپلم افتخاری آکادمی موسیقی کیجانا درسی ینا - ایتالیا نیز به وی اعطاء شده است.
وی کنسرتهای متعددی در کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، ایرلند، کانادا، فرانسه، دانمارک، ایتالیا، آفریقا، نیوزیلند، استرالیا و آمریکای جنوبی برگزار کرده است. .
آلبوم هاي لیلی افشار عبارتند از : کاپریچوی گویا اثر کاستل نوئوو-تدسکو، ساغر (تنگی می لعل)، مسخ و گذر در نوا که توسط نشر کارگاه موسیقی منتشر شده اند.
همچنین کتابی با عنوان پنج آواز محلی ایرانی منتشر و مقاله های لیلی افشار درباره کاستل نوئوو-تدسکو و فرانسثیسکو به چند زبان در نشریات Gitarre & Laute I1 Fronimo , Guitar Review چاپ و منتشر شده اند. .
لیلی افشار کرسی پروفسوری خود را برای دانشگاه ممفیس در سال ۱۹۸۹ بدست آورد و هجده سال است برنامه لیسانس و فوق لیسانس و دکترای نوازندگی گیتار در دانشگاه ممفیس را اداره میکند ، که در آنجا نیز جایزه استاد برجسته دانشگاه در سال ۲۰۰۰ به وی تعلق گرفته است.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

با سلام
ممنون از اطلاع رسانیتون:)
هنر نزد ایرانیان است و بس..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مستر کلاس گیتار لیلی افشار برگزار می‌شود | موسیقی ما