برنامه یاد بعضی نفرات
 
كنسرت «محسن يگانه» در اصفهان به دلايل نامشخص ناتمام ماند
كسي پاسخگوي مردم نشد؛
كنسرت «محسن يگانه» در اصفهان به دلايل نامشخص ناتمام ماند
علي ثابت در گفت و گو با موسیقی ما: «همه چيز شايعه است»


موسیقی ما -
كنسرت «محسن يگانه» در اصفهان در حالي برگزار شد كه در اواسط آن وي به همراه گروهش محل كنسرت را به دلايل نامشخص ترك كردند و اين امر باعث اعتراض تماشاگران شد.«محسن يگانه» شب گذشته آلبوم جديد خود به نام «رگ خواب» را در جمع مردم پايتخت فرهنگ و تمدن رونمايي كرد.

اين مراسم با مشاركت موسسه فرهنگي هنري بهروش اصفهان ابتدا قرار بود كه در روزهاي 23، 24 و 25 تير ماه 89 از ساعت 20:30 تا 22:30 در باشگاه كارگران اصفهان واقع در خيابان چهارباغ بالا برگزار شود كه اجراي اين كنسرت به تعويق افتاد و با گذشت تقريبا 20 روز زمان جديد اين كنسرت در روزهاي 14، 15 و 16 اعلام شد.

برگزاري محل جديد كنسرت در باشگاه «گل نرگس» تعيين شد اما با اين كه روي برگه‌هاي بليت نيز اين محل قيد شده بود اما اولين شب كنسرت محسن يگانه در باشگاه كارگران اصفهان برگزار شد!

بنا براين گزارش با اينكه محل برگزاري براي اجراي كنسرت مناسب نبود اما علاقه‌مندان به موسيقي و محسن يگانه با شاخه‌هاي گل از وي و آلبوم جديد او استقبال كردند.

اين كنسرت با بليت‌فروشي همزمان با نظم خاص راس ساعت 20:30 در محل باشگاه كارگران و با اجراي آهنگ «ماه عسل» توسط محسن يگانه آغاز شد.

محسن يگانه پس از اجراي «ماه عسل» ، آهنگ «عذاب» را از آلبوم «رگ خواب» اجرا كرد كه با استقبال تماشاگران اصفهاني همراه بود.

وي همچنين آهنگ‌هاي «نفس‌هاي بي‌هدف»، «آخه دل من»، «نخواستم»، «گناهي ندارم»، «نشكن دلمو» و «بنويس از سر خط» را از آلبوم «نفس‌هاي بي‌هدف» با همخواني همراه با تشويق تماشاگران اجرا كرد.

محل برگزاري كنسرت به ويژه سن محل استقرار گروه محسن يگانه از فضاي كوچك و نامطلوبي برخوردار بود و در اجراي كنسرت توسط وي تاثير منفي گذاشت تا جايي كه محسن يگانه در اعتراض به در اختيار گذاشتن اين فضا براي اجراي كنسرت خطاب به تماشاگران گفت: «در شهرهاي ديگر براي اجراي كنسرت فضاي بهتري را در اختيار من قرار مي‌دادند و...» كه با توجه فضاي كوچك محل و استقرار نامناسب صندلي‌ها سخنان وي با تشويق تماشگران در تاييد حرف‌هايش همراه بود.

مسئولان برگزاري مراسم به منظور اجراي كنسرت به جاي استفاده از ميكروفن‌هاي بي‌سيم از ميكروفن‌هاي كابلي استفاده كردند كه با توجه به راه رفتن «محسن يگانه» در حين خواندن، كابل‌هاي ميكروفون براي وي ايجاد مزاحمت مي‌كرد كه در برخي مقاطع خود به جمع كردن سيم اقدام كرد.

محسن يگانه در بخشي از اجراي كنسرت خود به معرفي اعضاي گروه خود پرداخت كه اعضاي گروه نيز هر كدام علاوه بر معرفي خود با اجراي موسيقي به معرفي آثار خود هم پرداختند كه اين بخش از مراسم نيز با استقبال گسترده تماشاگران همراه شد. پس از معرفي اعضاي گروه، محسن يگانه به اجراي يكي ديگر از آهنگ‌هاي آلبوم «رگ خواب» پرداخت.

در ادامه مراسم با اينكه قرار بود مراسم تا ساعت ده و نيم ادامه داشته باشد به يكباره با ترك محل اجراي كنسرت توسط «محسن يگانه» و اعضاي گروهش مراسم ناتمام باقي ماند كه اين اقدام با حيرت و اعتراض حضار همراه بود و بسياري از مردم به نشانه اعتراض تا ساعاتي محل برگزاري كنسرت را ترك نكردند و جواب قانع كننده از سوي مسئولان برگزاري كنسرت را خواستار شدند كه در برخي مقاطع نيز با درگيري لفظي از سوي مسئولان و تماشاگران همراه بود.

برخي از تماشاگران به نشانه اعتراض و خطاب به مسئولان خواستار عودت مبلغ بليت خود شدند كه مسئولان برگزاري كنسرت نيز صدور بليت مجدد براي آنها را پيشنهاد كردند كه برخي از تماشاگران با اعتراض به رفتار بد مسئولان اين پيشنهاد را رد كردند.

مسئولان برگزار كننده اين برنامه به درخواست خبرنگار فارس مبني بر اجازه مصاحبه با محسن يگانه جواب منفي داده و از ترك محل و رفتن محسن يگانه به هتل خبر دادند و خود نيز حاضر به پاسخگويي نشدند؛ اما يكي از اعضاي گروه محسن يگانه در پاسخ به اعتراض يكي از تماشاگران گفت: «همشهريان شما اجازه ادامه كنسرت را به ما ندادند».

پس از ساعتي كه از اعتراض مردم مي‌گذشت اعضاي گروه كنسرت در مقابل ديدگان تماشاگران معترض به اتاق استراحت راهنمايي شدند و در آخر نيز خود محسن يگانه با خاموش شدن چراغ‌هاي محل برگزاري كنسرت و تاريكي به اتاق رفته كه تماشاگران با ديدن وي به طرف او رفتند تا ضمن گرفتن عكس يادگاري دلايل تعطيلي كنسرت را جويا شوند اما از ورود آنها ممانعت شد و با اينكه مسئولان برگزاري قبلا از ترك محل كنسرت توسط محسن يگانه خبر داده بودند اما محسن يگانه در تاريكي محل به اتاق استراحت راهنمايي شد.

سایت موسیقی ما پیگیر این ماجرا شد و در تماسی با علي ثابت رهبر اركستر محسن يگانه از وی درباره این اتفاق توضیح خواست که وی گفت:« اين كنسرت با موفقيت و استقبال خوب تا به اين لحظه برگزار شد و هيچ مشكلي در طول كنسرت ندانشتيم تنها در شب اول اجرايمان بخاطر ازدحام جمعيت مجبور شديم يكي از تراك ها با نام بارو بنديل را حذف نماييم.»
منبع: 
فارس - موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

lمتاسفم برای موسیقی ایران هر بار با یه بهانه میزنن تو ذوق مردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

خوشم میاد میگید پایتخت فرهنگ و تمدن و در صورتی که نه یک سالن خوب تو این شهر هست نه چیز دیگه.
واقعا برای خاطر تموم این اتفاقها متاسفم.
محسن از طرف تموم اصفهانی ها معذرت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

من حال مردم اصفهان رو درک میکنم که وسط اون شور و نشاط همه چی تموم بشه
یاد کنسرت رضا صادقی تو وزارت کشور به خیر....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

البوم محسن یگانه فردا میاد حالا جالب اینجاس البوم یگانه داره میاد طرفدارای چاوشی وشادمهر دارن تو سایتهای موزیک با هم دعوا میکنن البته این دو تا همیشه با هم سرجنگن خدا شفا بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

من خودم اصفهانی ام و خودم میگویم که اینجا پایتخت بی فرهنگی است - - - اون از کنسرت خواجه امیری و این هم از یگانه!!!واقعا اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

توی موسیقی پاپ کم ستاره مامحسن یگانه مثل شهاب سنگی برای چندلحظه درخشیدولی حالا...دیگه تمام شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

محسن یگانه جاودانه است . . .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ما که شب دوم کنسرت بودیم همه چیز خوب بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ما شب اول کنسرت اونجا بودیم.محسن یگانه مثل همیشه واقعا بی نظیر بود.فقط کاش شرایط بد رو به خاطر طرفدرا هاش تحمل میکرد و ادامه میداد.ولی واقعا عالی بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

رگ خواب بهترین آلبوم پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

من دیشب در واقع شب سوم و آخرین اجرا محسن در اصفهان توانستم حضور پیدا کنم :D همه چی بخوبی برگزار شد . داداش محسن هم که بسیار عالی اجرا کرد. فقط ای کاش احسان خواجه امیری و استاد اصفهانی هم به اصفهان می آمدند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

طرفدارای محسن یگانه برید و به این بی احترامی به محسن یگانه جواب بدید.باید بدونن که به هرکی هم بشه به محسن یگانه بی احترامی نباید بشه چون ما نمیزاریم.اگه نظرات این آدرسی که میگم رو به دقت بخونید میفهمید چی میگم:

http://ganja2music48.com/modules.php?name=News&file=article&sid=6628&mod...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

بهترین آلبوم سال
رگ خواب
ممنون از مطلب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

y albom mikhay bedia chiz dg k nemidi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

شب سوم کنسرت واقعا عالی بود.محسن بی نظیر بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

فقط محسن یگانه
عشق است رگ خواب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

ما شب اول کنسرت حضور داشتیم.واقعا متاسفم که کنسرت به این خوبی و با اجرای بینظیر محسن عزیز در این سالن نامناسب برگزار شد و از اینکه شب اول برای ما وهمه تماشگران و محسن یگانه عزیز وگروهش بد خاطره شد . امیدوارم در کنسرتهای بعدی این مشکلات رفع شود .در هر حال از اینکه اجرای زیبای محسن عزیز را از نزدیک دیدیم خوشحالیم.امیدوارم باز هم شاهد برگزاری کنسرت محسن عزیز در اصفهان باشیم وجبران این خاطره بد بشود ولی ای کاش شب اول محسن عزیز استیج رو ترک نمیکرد یا دلیلی واسه طرفدارانش می آورد.واقعا اگه مقدور بود شب دوم و سوم رو هم میرفتم.به هر حال همه ما محسن عزیز وصدای با احساسش رو دوست داریم.بی صبرانه منتظر آلبو رگ خواب هستیم.من شخصا آلبوم اورجینال آن را به تعداد زیاد تهیه میکنم و به همه دوستان و آشنایانم هدیه میکنم.ما باید هنر مندان عزیزی مثل محسن یگانه را ساپورت کنیم تا همیشه پا بر جا باشند. با آرزوی سلامتی برای محسن عزیز وگروهش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

سلام من شب اول بودم و اجرای عالی محسن عزیز با فشار برخی مسولین که من شخصا با علی ثابت حرف زدم و صداش رو البته با کیفیت پایین ضبط کردم به اتمام نرسید و آهنگ اینجا دیگه جای تو نیست معروف به بار و بندیل اجرا نشد من هم که داشتم از محسن یگانه دفاع می کردم که چرا نگذاشتید کنسرتش خوب اجرا بشه توسط یکی از اشخاص ناظم گرفته شدم البته همون جا آزادم کرد ولی گفت اگه یه کلمه دیگه حرف بزنی به جرم اختشاش و بر هم زدن نظم عمومی دستگیر می شی منم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:42

من خودم در بین آنها بودم و ردیف اول نشسته بودم که یکی از مسولین
آنجا با انگشت دست گفت فقط یکی دیگه بخون که محسن یگانه مات ماند و برای اینکه مردم اصرار نکنند زود محل را ترک کرد ولی هیچکدام از مردم این اشاره را ندیدند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كنسرت «محسن يگانه» در اصفهان به دلايل نامشخص ناتمام ماند | موسیقی ما