برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «ساعت 25 شب» رضا یزدانی مجوز گرفت
یزدانی: موسیقی‌های این آلبوم در سبک‌های بسیار متنوعی است؛
آلبوم «ساعت 25 شب» رضا یزدانی مجوز گرفت
موسیقی ما - رضا یزدانی خواننده و آهنگساز از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد و گفت: «چندی پیش آلبوم «ساعت 25 شب» مجوز پخش و توزیع را از ارشاد اخذ کرد و ما قصد داریم این آلبوم را بعد از ماه رمضان روانه بازار موسیقی کنیم.»

وی درمورد این آلبوم گفت: «این آلبوم شامل 11 بخش است که آهنگساز آنها خودم بوده‌ام و کار تنظیم را بهروز پایگان به عهده داشته ‌است. این آلبوم که ساخت آن بیش از یک سال به طول انجامیده فضایی متفاوت و آثاری در ژانر‌های مختلف است.

این خواننده توضیح داد: «انتخاب ترانه‌ها برای آلبوم «ساعت 25 شب» بسیار زمان برد، چرا که در انتخاب آنها دقت و وسواس خاصی به خرج داده‌ام و موسیقی‌ها نیز در سبک‌های بسیار متنوعی از یکدیگر درقالب پاپ، پاپ راک، سافت راک، لاتین و ... ساخته شده‌اند.»

یزدانی در پاسخ به این سئوال که آیا به تاخیر افتادن ساخت و توزیع آلبوم‌ها موجب جدایی از ذائقه مخاطبان نمی‌شود، افزود: «این اتفاق غالبا برای آثاری رخ می‌دهد که تاریخ مصرف دارند و تنها در بازده زمانی مشخصی قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را خواهند داشت. این درحالی ا‌ست که آثار موجود در این آلبوم چنین ویژگی ندارند و در هر دوره‌ای می‌توانند مخاطب خود را پیدا کنند.»

همچنین یزدانی که پیشتر در فیلم «طهران؛ تهران» به کارگردانی رضا کرم‌پور، در نقش یک خواننده و نوازنده جلوی دوربین رفته بود، اوایل شهریور‌ماه دومین تجربه سینمایی خود را آغاز خواهد کرد.

این خواننده که معتقد است با محدودیت‌های موجود در به تصویر درآمدن اجرای قطعات موسیقی در تلویزیون، پا به عرصه سینما گذاشتن برای یک خواننده حکم غنیمت دارد، افزود: «بعد از تجربه‌ موفقیت‌آمیزی که در فیلم «طهران؛ تهران» داشتم، پیشنهاد محمدرضا خاکی را برای بازی در فیلم«اینجا تاریک نیست» را پذیرفتم و قرار است از اوایل شهریور ماه، بار دیگر جلوی دوربین سینما حاضر شوم.»

وی درمورد نقش جدیدش در این فیلمنامه گفت: «در این فیلم که تفاوت‌های زیادی با فیلم «طهران؛ تهران» دارد، نقش پررنگ‌تری خواهم داشت. من در فیلم «اینجا تاریک نیست» بازهم نقش یک خواننده و نوازنده را بازی خواهم کرد. همچنین در این کار روی یکی از آثار من با نام «خلیج فارس» مانور ویژهای خواهیم داشت.»
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

قطعه ای که تو فیلم طهران، تهران خونده بود حرف نداشت!
امیدوارم آلبوم خوبی باشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ای کاش میگفتید شعراش از کیه .یعنی دوباره با یغما کار کرده؟
در هر صورت رضا یزدانی کارش درسته ما هم بی صبرانه منتظریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

نه .ترانه سرا ها جدیدن.
تو کنسرت تیر ماه چن تا رو خوند.
چه حیف که ترانه سرا ها که رکن اصلین همیشه ناشناخته می مونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

آقا رضا صداش تکه
تو خواننده های مجاز یدونست
امیدوارم ممنوع الصداش نکنند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ساعت 25 شب» رضا یزدانی مجوز گرفت | موسیقی ما