برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارشی از ترافيك برگزاري كنسرت‌ها در اين روزها؛
سازها كوك‌ هستند
موسیقی ما - برنامه‌هاي اجرايي و كنسرت‌هاي مختلفي اين روزها پيش از آغاز ماه مبارك رمضان توسط گروه‌هاي مختلف موسيقي در تهران و برخي از شهرستانها برپاست.  اين روزها تقريبا نمي‌توان هيچ سالني را خالي از اجراي موسيقي سراغ گرفت. تالار وحدت، تالار وزارت كشور، مركز همايش‌هاي برج ميلاد، سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي، سالن رودكي، اريكه ايرانيان، ايوان شمس، فرهنگسراي بهمن و ... همه ميزبان گروه‌هاي موسيقي هستند.

محمد اصفهاني در روزهاي 13 مرداد و 14 در تالار وزارت کشور كنسرت برگزار مي‌كند و بهاي بليت اين كنسرت بين 15 و 20 و 25 و 30 و 35 و 40 هزار تومان اعلام شده است.

کيهان کلهر به همراه گروه «همنوازان کلهر» كه چند هفته‌ي گذشته در تهران و تالار وحدت برنامه داشتند از 7 مرداد ماه اجرايشان را در شيراز آغاز كردند.

کنسرت‌ اين گروه تا امشب 9 مرداد در تالار حافظ اين شهرستان برپاست و سپس 10 تا 12 مردادماه، تالار خانه «شهر کرمان» ميزبان اين گروه مي‌شود و از 14 تا 16 مرداد گروه كيهان كلهر در تالار رودکي شهر اصفهان برنامه دارند.

عبدالحسين مختاباد هم به همراه گروه «چهل دف» و گروه موسيقي «رودكي» در روزهاي 14 و 15 مرداد ماه ساعت 20 در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي برنامه دارند و پيش‌فروش بليت‌هاي اين كنسرت نيز با بليت 30 تا 40 هزار توماني از 5 مرداد ماه از طريق مراكز فروش «ققنوس» و «همايش‌گستر» درحال انجام است.

پروژه‌ي «سيمرغ» هم به همراه آواز همايون شجريان در استاديوم تنيس مجموعه ورزشي انقلاب از پنج‌شنبه 7 مرداد ماه اجرايش آغاز شده و تا امشب 9 مرداد ماه برنامه‌هايشان ادامه دارد.

اين كنسرت با آهنگسازي حميد متبسم، رهبري محمدرضا درويشي و با حضور چهل نوازنده برجسته كشور اجرا مي‌شود.

و از امشب تا 12 مرداد ماه كنسرت «جاودانه‌ها» نيز با حضور استاد اسفنديار قره‌باغي، داوود حيدري، رضا عشقي پور و حميد خندان و اجراي ژاله صادقيان در نمايشگاه بين المللي تهران - سالن ميلاد برگزار مي‌شود.

گروه آريان نيز از 12 تا 14 مرداد ماه در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد در دو سانس برنامه اجرا مي‌كنند كه بهاي بليت اين كنسرت نيز بين 20 و 30 و 40 و 45 و 50 هزار تومان اعلام شده است.

اركستر آكادميك تهران نيز 14 و 15 مرداد ماه قرار است در تالار وحدت به صدا در مي‌آيد.

اين كنسرت به رهبري امين سالمي و خوانندگي حميد خزاعي اجرا مي‌شود و کنسرت مايستر نيز بابک شهرکي خواهد بود.

اين ارکستر با بيش از 100 نفر نوازنده جوان به عنوان بزرگترين ارکستر خصوصي ايران در قالب موسيقي ملي ايراني به اجراي برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش ايسنا، دوئت ويلن و گيتار مازيار ظهيرالديني(ويلن) و آيلين ارجمند (گيتار) نيز به‌مدت دو روز در تالار «رودكي» برگزار مي‌شود.

اين كنسرت در روزهاي 14 و 15 مرداد ماه ساعت 21 به روي صحنه مي‌رود و بهاي بليت آن 20 هزار تومان است.

در اين اجراي دو نفره قطعاتي از لئو بِراوِر، پاگانيني، پياتزولا، ژول ماسِنه، لاويدا بِروِه اجرا خواهد شد.

اين روزها كنسرت محلي، سنتي، پاپ، كلاسيك گروه «دست‌افشان» ويژه بانوان به سرپرستي و خوانندگي زهره عشقي‌خاص در روزهاي 10 و 11 مرداد ماه در تالار وحدت در ساعت 17 برگزار مي‌شود.

اريكه ايرانيان نيز در روز 14 مرداد ماه كنسرت «حماسي،‌ تلفيقي» هژير مهرافروز نيز را در دو سانس 19 و 21:30 ميزباني مي‌كند.

اين كنسرت با اجراي گروه «آيان» و خوانندگي «هژير مهرافروز» برگزار مي‌شود.

كنسرت فرمان فتحعليان به همراه گروه ايليا نيز در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد روز 15 مرداد ماه در دو سانس 18 و 21 اجرا مي‌شود.

بنا بر اين گزارش، کنسرت پاپ کلاسيک فرتاش با آهنگسازي و رهبري اركستر حميد فرتاش در فرهنگسراي بهمن در روزهاي 14 و 15 مرداد ماه در ساعت 20 برپا مي‌شود.

كنسرت پاپ گروه اركيده به سرپرستي و خوانندگي اركيده حاجي‌وند براي بانوان در روزهاي 13، 14 و 15 مرداد ماه ساعت 17 برنامه دارند.

و در روزهاي اخير نيز کنسرت راک گروه کانال، اجراي حميد عسگري در همايش‌هاي برج ميلاد،كنسرت اركستر فيلارمونيك تهران نيزدر تالار ايوان شمس، گروه موسيقي آذرباييجاني ريحان در فرهنگسراي بهمن،كنسرت پاپ فرهاد جواهر كلام نيز در تالار اريکه ايرانيان،گروه «آواي مهرباني» و اخيرا گروه رومي در تالار وحدت برنامه اجرا كردند.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سازها كوك‌ هستند | موسیقی ما