برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک وعده غذای لاتین، با نمک افغانی
گزارش اختصاصی موسیقی ما از کنسرت امید حاجیلی؛
یک وعده غذای لاتین، با نمک افغانی
موسیقی ما – بهار راستین: کنسرت امید حاجیلی خواننده و نوازنده خوب موسیقی پاپ کشورمان طی دو شب در سالن اریکه ایرانیان تهران برگزار شد. امید حاجیلی که پیشتر به عنوان نوازنده چیره‌دست ترومپت با هنرمندان مختلف روی سن رفته بود این‌بار برای اولین بار به عنوان خواننده، اولین کنسرت‌اش را با حضور هوادارانش برگزار کرد. در ادامه گزارش خبرنگار سایت موسیقی ما از سانس اول شب آخر این کنسرت را می‌خوانید:

برخلاف روال معمول کنسرت‌های موسیقی که معمولا بین 15 تا 45 دقیقه تاخیر دارند این بار برنامه با حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد! این موضوع اعتراض حضار در سالن را نیز در پی داشت. سرانجام کنسرت امید حاجیلی که قرار بود ساعت 19 آغاز شود راس ساعت 20 با کنار رفتن پرده و نمایان‌شدن دکور متفاوت و زیبایی که نشان از اهمیت‌دادن به مخاطب داشت شروع شد.

با دموی قطعه حاجیلیتو، امید حاجیلی و گروه‌اش روی سن آمدند. وی و گروه ارکستر قطعه تیتراژ برنامه گزینه جوان شبکه سوم سیما را برای حضار اجرا کردند. حاجیلی با وجودی که اولین کنسرت‌اش بود اما با تسلط خوبی برنامه را اجرا می‌کرد.

اجرای قطعه «دل منو بردی» با نوای فلوت عربی آرش صمیمی بخش بعدی برنامه را تشکیل داد و نوبت به قطعه 6 و 8 «بوم بوم» رسید که حال‌و‌هوای سالن را عوض کرد.

در حین اجرای قطعات امید حاجیلی اعضای ارکستر و مهمانان حاضر در سالن را معرفی می‌کرد که باز هم طبق معمول این بخش زمان زیادی را به خود اختصاص می‌داد که بعضا با اعتراض حضار همراه بود.

با اجرای قطعه «ایران» حاجیلی از هوادارانش خواست تا نور‌های پلاستیکی که در بلیت‌هایشان تعبیه شده را روشن کنند تا فضای جالبی بر سالن حاکم شود.

در تعدادي از قطعات هم حاجيلي براي نواختن سلوي ترومپت به بالاي پله‌هايي كه در وسط سن قرار داشت مي‌رفت و از آن بالا گروه را همراهي مي‌كرد. همين موضوع هم با تشويق زياد مردم مواجه مي‌شد.

قطعات «حاجیلیتو»، «بی اختیار»، «برو برو» و «دیگه بسه» با همراهی گروه کر ششن نفره اجرا شدند. از نکات جالب توجه، تقديم ترانه «بي‌اختيار» به ناصر عبدالهي بود، آهنگي كه حاجیلی قرار بود آن را به صورت دوصدايي با ناصر عبداللهي اجرا كند، اما درگذشت ناصر عبدالهي، اين اتفاق را غير‌ممكن كرد در بخش بعدی برنامه حاجیلی با دعوت از مسعود حمیدی (خواننده افغان) و فیروز (نوازنده طبلا) سوپرایز جالبی برای هوادارنش داشت. وی همراه با مسعود حمیدی قطعه «التماس» را دو صدایی اجرا کرد. این قطعه حال و هوای جالبی داشت که حضار را تحت تاثیر قرار داد.

بعد از اجرای این قطعه نوبت به دومین سورپرایز حاجیلی رسید. امید حاجیلی و گروه‌اش قطعه فولکلور «کوچه لر ...» را این‌بار با سبک لاتین خودشان به شکل زیبایی اجرا کردند. همراهی فوق‌العاده حسین شریفی با ترومبون و تک‌نوازی ترومپت امید حاجیلی در این قطعه تماشایی بود.

اجرای قطعه «عقلتو از دست دادی» که با سولو‌نوازی تک‌تک اعضای گروه همراه بود و اجرای مجدد قطعه «بوم بوم» پایان بخش کنسرت امید حاجیلی و گروه ارکسترش بود.

رضا تاج‌بخش (پیانو)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، نیما رمضان(گیتار الکتریک)، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، آرش صمیمی (فلوت عربی)،‌ سروش عمومی (فلوت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، حسین شریفی (ترومبون) و آرش مقدم اعضای گروه ارکستر را تشکیل می‌دادند و کامران امام، مسعود عبدالرحمن، مجید گرامیان، بهناز سخن‌سنج، شهرزاد سخن‌سنج، سارا نائینی به عنوان گروه کر امید حاجیلی را همراهی کردند.

از ميهمان سرشناس اين كنسرت مي‌توان به عليرضا عصار، فواد حجازي، ستاره اسكندري، علي لهراسبي، حميد طالب‌زاده، شقايق دهقان، مهراب قاسم‌خاني، ايليا منفرد، فرهاد جواهر كلام و .. اشاره كرد.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ممنون;)
یه گزارش تصویری ام اگه بزارین رو سایت، خیلی خوب میشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

allllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiii bod vaghean fargh dashr va concertaye dige

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

یک کنسرت واقعا حرفه ای هیچ ایرادی نمیشه از این کنسرت گرفت من هم همین سانس و رفتم امید دستت درد نکنه و خسته نباشی واقعا از اینکه اومدم اصلا پشیمون نشدم موسیقی ما منتظر گزارش تصویری هستم اقای سعید عبدالهی تو سالن بودن پس عکساشونو حتما بزارید
ممنون از سایت خوبتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

gozaresh tasviri nemizariiiiiiiiiiiiiin??????

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

این همه برای طراحی لباس های اعضای ارکستر زحمت شبانه روزی کشیده شده بود ای کاش یه اشاره کرده بودید... از سایت موسیقی ما بیش از این انتظار می رفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

عجیبه که اسم هیچکسیو نزدین!ترانه سراها!
اسم ترانه مکرم شاعر بی اختیار کو؟اینم حسادت زنانه ست نه؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک وعده غذای لاتین، با نمک افغانی | موسیقی ما