برنامه یاد بعضی نفرات
 
سالن حتما بايد پر شود، قطعات حتما جديد باشد ...
سياست‌هاي تازه حوزه هنري براي صدور مجوز سالن براي موسيقي؛
سالن حتما بايد پر شود، قطعات حتما جديد باشد ...
موسیقی ما - مشكلات برگزاري كنسرت براي هنرمندان درحال حاضر رو به افزايش است به گونه‌اي كه در تهران به بيشتر از سه سانس مجوز اجرا داده نمي‌شود و در شهرستان‌ها به سالن‌هاي بالاتر از 1000 نفر!

اين مشكلات تا جايي پيش رفته است كه چندي پيش زمزمه‌هايي شنيده شد مبني بر اينكه مجوز كنسرت در سالن‌هاي حوزه هنري لغو شده و دو سالن انديشه و سوره؛ فقط به فعاليت‌هاي آينده اين سازمان اختصاص داده است.

اما رضا مهدوي به‌عنوان رئيس مركز موسيقي حوزه هنري در اين باره چنين گفت: كساني كه مي‌خواهند در سالن حوزه هنري كنسرت بدهند بايد توانايي پركردن صندلي آن را داشته باشند و محتواي كنسرت شان نيز با هنر ديني همخواني داشته باشد.

وي، در چند و چون محتواي هنر ديني و روند تشخيص آن نيز گفت: اشعار كنسرت‌ها بايد برگرفته از شاعراني مانند مولانا، حافظ. سعدي و... باشد.

مهدوي به صراحت اعلام مي‌كند كه به كنسرت‌هاي بازخواني شده از ترانه‌هاي قديمي، قطعاتي كه تنظيم‌هاي غيراستاندارد داشته باشند و قطعات تكراري و بدون كيفيت؛ مجوزي براي اجرا در سالن‌هاي حوزه هنري نمي‌دهيم.

رئي مركز موسيقي حوزه هنري تاكيد كرد كه: در بخش موسيقي پاپ؛ تنها هنرمنداني كه چهره شناخته شده باشند و البته نه همه آنها، اگر قطعات جديدي داشته باشند؛ اجازه حضور و اجرا در سالن حوزه هنري را دريافت مي‌كنند.

رئيس تازه مركز موسيقي حوزه هنري با بيان اين مطلب كه؛ سالن حوزه هنري با برج ميلاد و وزارت كشور متفاوت است، خاطرنشان كرد: بعضي از هنرمندان به‌دليل قيمت پايين به حوزه هنري مراجعه مي‌كنند اما نه محتواي كارهايشان شرايط لازم را براي اجرا در اين مركز دارد و نه گروه‌هايشان توان پركردن سالن آن را دارند.

اين همه درحالي است كه از يك سو توليد موسيقي در كشور به دليل هزينه‌هاي فراوان آن با مشكلات فراوان روبروست لذا هر گروه موسيقي براي سالني‌ كه اجاره مي‌كند؛ چه پر شده باشد يا خير؛ هزينه‌هاي آن را تمام و كمال پرداخت مي‌كند.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

این سیاست نیست محدودیت اگر شادمهر بیشتری میخوان به این کار ادامه بدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

چقدر موسیقی بدبخت شده که همچین آدمایی میشن رئیس مرکز موسیقی آدم از بلاهتشون خندش میگیره از وقاحتشون حرصش میگیره .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

حالا خودتون بگین فحش نمیخوان؟؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالن حتما بايد پر شود، قطعات حتما جديد باشد ... | موسیقی ما