برنامه یاد بعضی نفرات
 
فریاد بلند اسپانسر!
کنسرت دیار مهر برگزار شد؛
فریاد بلند اسپانسر!
موسیقی ما - فرض کنید حدود 40 هزارتومان بپردازید و بروید به تماشای کنسرتی که قرار است آوازهای مورد علاقه‌تان را بشنوید. آوازهایی که همواره از شنیدن آنها لذت برده‌اید و آنقدر زمزمه کرده‌اید که همه را از بر هستید. اگر به جای لذت بردن همه تصوراتتان بهم بریزد چه حالی خواهید داشت؟

کنسرت فرشاد جمالی جمعه گذشته نمونه‌ای بود از برنامه‌ای که می‌تواند به سادگی همه کیف و لذت شنیدن موسیقی سنتی با اشعاری از مولانا، اخوان، مصدق و حسین منزوی را به باد فنا بدهد.

گروه برای اجرای کنسرت دیار مهر در دکوری جای گرفتند که با بی‌سلیقگی‌ تمام طراحی شده بود. چیزی که از دکور درک می‌شد فریاد بلند اسپانسر بود که می‌گفت محصولات مرا ببینید. نورهایی که هیچ تناسب رنگی نداشتند صحنه را روشن کرده‌ بود و دوربین‌های تصویر برداری در بهترین حالت تصاویر ثابتی را از برخی زوایا نشان می‌داد. دریغ از یک نمای شسته و رفته از مثلا یک نوازنده و یا حتی خواننده.

چینش دکور، طراحی نورها، انتخاب تصاویر و از همه بدتر کلیپی که حین اجرای یکی از قطعات از پرده اصلی صحنه ارکستر به نمایش درآمده بود، همه و همه در بهترین حالت و برداشتی مثبت، شتابزده بود.

به نظر می‌رسید برگزار کنندگان کنسرت فرشاد جمالی، هیچ به خود زحمت نداده‌اند تا از اولین و ابتدایی‌ترین ایده‌هایی که به ذهن هر کسی برای اراده یک فضای مناسب به ذهن می‌رسد فراتر بروند.



گاهی برخی اشتباهات در شیوه اجرایی یک برنامه را می‌توان با هزار و یک دلیل از جمله کمبود وقت، پذیرفت و دم برنیاورد، اما اشتباه مسئول پخش وله‌ها و ناتوانی او در کنترل آنچه که از مونیتورهای صحنه به نمایش در می‌آید را با چه توجیهی می‌شود نادیده گرفت؟

اینجاست که ممکن است یک مخاطب علاقمند و حساس تصمیم بگیرد هرگز به هیچ کنسرتی نرود و از موسیقی تنها به صورت ضبط شده و بی‌نقص لدت ببرد.
منبع: 
خبرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بیشتر از ساسی مانکن خبر بنویسید لطفا ... ساسی مانکن شادی موسیقی ایران است ... من خودم خواننده هستم و سبک ساسی رو دارم پیش میرم ... به سایت من بیاید و آهنگ
(پارتی داف) و یا (عشوه گر سوسیانا) رو دانلود کنید میفهمید که صدای من شباهت زیادی به ساسی مانکن داره و مهدی سایلنت که با من میخونه صداش شباهت زیادی به حسین مخته داره!
بخوایم نخوایم سبک رپ رو پیر و جوون پزیرفتن و کاریش نمیشه کرد ... مر30 و مرسی و مرC

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

من افشین هستم به تازگی شنیدم یکی از همشهریهای من چی بگم ولله بچه محل پایین اهواز یعنی محله عرب نشین اهواز کوتعبدالله یک خواننده پیدا کرده خوش صدا وصدای جدید اهنگاشو دانلود کردم دلم سوخت وقتی فهمیدم که این بنده خدا بجز مادرش کسیرو نداره منم عاشق خوانندگی بودم اماچی خودمو زدم به درد هرویین خراب کردم با پول بابام اما یه کسی که بچه روستایی داره خودشو مترح میکنه .حسادت نمی کنم اما کاش اعتیاد منو اینجور خرابم نمی کرد .داداش موفق باشی ما که داشتیم ثروت نشدیم وای به حال شما که ندارید.........................خدا نگهدار

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریاد بلند اسپانسر! | موسیقی ما