برنامه یاد بعضی نفرات
 
نيما مسيحا آخرين كنسرت جشنواره موسيقي را برگزار كرد
با حضور انتظامي، الوند و نوذري و با اجراي «مرد تنها» و «وحدت»؛
نيما مسيحا آخرين كنسرت جشنواره موسيقي را برگزار كرد
موسیقی ما - نيما مسيحا شب گذشته با اركستر بزرگ، آخرين كنسرت موسيقي فجر را با اجراي قطعاتي چون «مرد تنها» و «وحدت» برگزار كرد.در اين كنسرت كه شب گذشته با حضور مجيد انتظامي، سيروس الوند، ايرج نوذري، حميد خندان، بابك رضايي، محمدعلي خبري و تني چند از هنرمندان برجسته كشور در برج ميلاد برگزار شد، اركستر بزرگ به رهبري محمدرضا عقيلي و خوانندگي نيما مسيحا به روي صحنه آمد و با اجراي يك قطعه بي‌كلام نيما مسيحا ضمن خوشامدگويي به حاضرين سالن قطعاتي چون دريغ، عاشقانه، سبد سبد و ماهي نقره‌اي را اجرا كرد.

وي بعد از اجراي اين قطعات گفت: من قصد دارم امشب يك كار فولكلور آذري بخوانم چرا كه خودم آذري هستم و به اين قضيه افتخار مي‌كنم.

وي بعد از پايان صحبت‌هاي خود يك قطعه قديمي آذري را با نواي پيانو رضا تاجبخش اجرا كرد و سپس با مژده انتشار آلبوم جديدش براساس اشعاري از بابك صحرايي در سال آينده كار غربت را اجرا كرد.

 بخش دوم كنسرت نيما مسيحا با استراحتي كوتاه و با اجراي قطعه‌ نمي‌تونم آغاز شد. اين خواننده در اين بخش قطعات چون مهتاب را اجرا كرد و سپس با معرفي قطعه پروانگي گفت اين كار براي من جايگاه خاصي دارد چرا كه آن را در سال 78 در فيلم «دست‌‌هاي آلوده» خواندم. خاص بودن اين كار براي من از اين جهت است كه آهنگسازي آن را مرحوم بابك بيات و كارگرداني فيلم را سيروس الوند انجام داده است.

وي با اجراي اين قطعه گفت: من در اين كنسرت قصد دارم قطعه‌اي از خواننده‌اي را بخوانم كه صدايش را بسيار دوست مي‌دارم در مدت 10 سال فعاليت هنري‌ام در خيلي از مواقع از صداي او حس گرفتم و هميشه آهنگ‌هايش را گوش مي‌دادم. اين خواننده كه كسي جز فرهاد مهراد نيست و من در اين كنسرت قطعه «مرد تنها» را با پيانوي رضا تاجبخش به روح بزرگوار آن مرحوم هديه مي‌كنم. همچنين به مناسبت هفته وحدت و ميلاد حضرت رسول(ص) كار «وحدت» فرهاد مهراد را نيز هم به روح بلند او  تقديم مي‌كنم.

مسيحا بعد از صحبت‌هاي خود «مرد تنها» را اجرا كرد و با اضافه شدن گروه كُر به اركستر بزرگ، «وحدت» را نيز خواند.

نيما مسيحا شب گذشته كنسرت خود را با اجراي قطعه بر فراز آسمان‌ها و نيز معرفي اعضاي گروه  به پايان رساند.
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 14 اسفند 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نيما مسيحا آخرين كنسرت جشنواره موسيقي را برگزار كرد | موسیقی ما