برنامه یاد بعضی نفرات
 
کيهان کلهر و حسين عليزاده در آمريکا و اروپا کنسرت می‌دهند
به‌هم‌راه موزيسين‌هایی چون مجيد خلج، سيامک آقایی و حميدرضا نوربخش؛
کيهان کلهر و حسين عليزاده در آمريکا و اروپا کنسرت می‌دهند
موسیقی ما- حسین علیزاده، كیهان كلهر و حمیدرضا نوربخش، ماه آینده در آمریكا و چند كشور اروپایی کنسرت خواهند داد.

بنابراين گزارش، حسین علیزاده، كیهان كلهر و حمیدرضا نوربخش از اساتید موسیقی ایران به همراه نوازندگانی همچون مجید خلج، پژهام اخواص، سیامك آقایی، روزبه رحیمی، نیما علیزاده، علیرضا حسینی و سیامك جهانگیری به اجرای بداهه‌نوازی و آثاری از موسیقی ایران در چند شهر ایالات متحده و هلند، بلژیك و فرانسه خواهند پرداخت.
روز شنبه، 16 ژانویه 2010 (26 دی)، كیهان كلهر به همراه مجید خلج به اجرای بداهه‌نوازی در سالن تئاتر ژیمناس در شهر پاریس پایتخت فرانسه خواهند پرداخت.روز چهارشنبه، 10 فوریه (21 بهمن) حسین علیزاده و كیهان كلهر از اساتید موسیقی ایرانی در سالن كنسرت والت‌دیزنی شهر لس‌آنجلس به بداهه‌نوازی می‌پردازند.
بنابراین گزارش، در ادامه این برنامه‌ها حمیدرضا نوربخش با صدای خود و سایر نوازندگان ، علیزاده و كلهر را روز شنبه 13 فوریه 2010 (24 بهمن‌ماه) در تالار زلرباخ دانشگاه بركلی كه تاكنون میزبان بسیاری از بزرگان موسیقی جهان بوده است، همراهی خواهند كرد.این برنامه روز یكشنبه 14 فوریه 2010 (25 بهمن‌) نیز در مركز هنرهای مونتالوو (Montalvo) واقع در ایالت كالیفرنیای آمریكا با اجرای آثاری از موسیقی ایران برگزار خواهد شد.همچنین روز شنبه، 20 فوریه 2010 (1 اسفند) موزه هنر شهر كلیولند میزبان این گروه خواهد بود.
این گزارش می‌افزاید: علیزاده، كلهر و خلج در ادامه این تور، به شهر آمستردام هلند خواهند رفت و روز یكشنبه، 2 می 2010 (11 اسفند) در سالن تئاتر تروپن به اجرای بداهه‌نوازی در موسیقی ایرانی خواهند پرداخت.
این اساتید موسیقی ایرانی روز جمعه، 7 می 2010 (16 اسفند)در زودرپرشیوز واقع در آنت‌ورپ بلژیك برنامه‌شان را ادامه خواهند داد و 9 می 2010 (18 اسفند) در شهر پاریس پایتخت فرانسه بداهه‌نوازی می‌كنند.
حسین علیزاده نوازنده تار و سه‌تار، كیهان كلهر نوازنده كمانچه، حمیدرضا نوربخش خواننده و مجید خلج نوازنده تمبك از جمله اساتید به‌نام موسیقی ایرانی هستند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دی 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

منبع خبر پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران است که سایت شما را هم لینک داده است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

بسیار عالی. به امید پایداری فعالیت این گروه که بنا به سابقه این استادان عزیز مسلما آثار ماندگاری خلق خواهد شد. امیدوارم شرایط کنسرت دادن در کشور خودمون هم مناسب بشه و این گروه توی ایران هم اجرا داشته باشد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کيهان کلهر و حسين عليزاده در آمريکا و اروپا کنسرت می‌دهند | موسیقی ما