برنامه یاد بعضی نفرات
 
حال من دست خودم نیست
علی لهراسبی چه‌گونه از «دریایی‌ها» به «14» رسید؛
حال من دست خودم نیست
موسیقی ما- رسول ترابی: علی لهراسبی از «دریایی‌ها» به «مثلث» رسید، یعنی دوره‌ای كه به نوعی آغاز هم‌كاری او با بهروز صفاریان و حضور پر‌رنگ‌اش در تیتراژهای تلویزیونی‌ست،اتفاقی كه مهم‌ترین پله‌ى ترقی برای او بود. در شرایطی كه موسیقی به‌غیر از ماهواره و تیتراژ هیچ جای‌گاه تبلیغی برای معرفی آثار و هنرمندان‌اش ندارد، علی لهراسبی با انتخاب‌های دقیق و سماجت‌اش برای اجرا نكردن هر آهنگی برای عنوان‌بندی‌های تلویزیون، توانست جای‌گاه محكمی در تلویزیون و مدیران سخت‌گیرش برای خودش دست و پا كند..

برای سریال «پیله‌های پرواز» بود كه وقتی او به پیشنهاد جمشید مشایخی برای اجرای آهنگی آماده شد، توسط یكی از آهنگ‌سازان مطرح روبرو شد، رودربایستی نكرد و پیشنهاد متفاوت‌تر خودش را ارایه كرد و نتیجه طوری شد كه ترانه آن سریال با نام «پیله‌های كاغذی» با شروع معروف: «اونی که مدعی بود عاشقته/ تو رو تو فاصله‌ها تنها گذاشت/ بی‌خبر رفت‌ و تو این بی‌راهه‌ها/ ردپاشم واسه چشمات جا نذاشت/ آه...دل رو سوزوندی/آه...چرا نموندی» جزو پر‌مخاطب‌ترین كارها و حتی زنگ و آلارم‌ گوشی‌های موبایل شد.

علی لهراسبی بعد از آن سال‌ها و بعد از خواندن چند تیتراژ موفق كه آخرین‌اش تیتراژ سریال «دل‌نوازان» بود تصمیم گرفته آلبوم تازه‌اش را به نام «14» به مخاطبان‌اش عرضه كند. آلبومی كه تازه منتشر شده و در آن چهره‌های مطرحی مثل بهروز صفاریان، محسن یگانه، عبدالجبار كاكایی و... بیش‌ترین نقش را دارند و پررنگ هستند. آلبوم تازه لهراسبی به نسبت آلبوم‌های قبلی او از ریتم و بالانس بسیار بهتری برخوردار است . ضمن این‌كه او تغییراتی را در جهت مثبت در سبك و سیاق موسیقی‌اش به‌وجود آورده است.

باز هم ترانه متن سریال «دل‌نوازان» را در مهمانی‌ها، كافی شاپ‌ها،مراكز خرید و ماشین‌های عبوری و.... زیاد خواهید شنید. حتی اگر یكی‌دو هفته‌ای از پایان این سریال گذشته باشد. علی لهراسبی می‌خواهد روزهای بهتری را تجربه كند.
منبع: 
تاریخ انتشار : جمعه 6 آذر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

علی لهراسبی روز به روز پله های ترقی رو طی می کنه و دلیلش هم واضحه به خاطر اینکه سعی میکنه راه رو درست طی کنه .
خواننده هایی که می خوان یک شبه ره صد ساله رو طی کنن هیچ وقت موفق نمیشن .
مثل عبدالمالکی ، هاکان و ... .
آلبوم قشنگیه ، معلومه روش واقعا کار شده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

پس چرا از آلبوم جذاب محمدرضا عیوضی که چند روزه منتشر شده چیزی تو سایتتون ننوشتید؟ واقعا خجالت داره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقای لهراسبی فقط در تاک 14 خودش بود وگرنه من انتظار بیشتری داشتم . محسن یگانه در حدی نیست که لهاسبی کاراشو بخونه و امضا رضا صادقی در تراک 11 کاملا مشهود بود . کل آلبوم رو دوش ترانه انتظار بود . با آرزوی موفقیت برای علی لهراسبی عزیز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

وبلاگ طرفداران حمید عسکری
www.hamidaskarimusic.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

از آدمایی که فقط نظرات خودشون ملاک همه می دونن هیشکی خوشش نمیاد من که هیچی نیسم!

محسن یگانه یکه تازه موسیقی پاپ! واسه همم این ثابت شده! واسه همینه که الان البوم علی لهراسبی صدر جدول بهترین آلبوم های ساله! کم نیس...... ارزش کاره کسی کم کنی می دونی مساوی چیه؟! پایین آوردن شخصیت خودته! مثلثی که علی لهراسبی هوشمندانه و با دقت تشکیل داد ! خودش در صدر در ضلع و محسن یگانه و بهروز صفاریان عزیزم راست و چپ این ضلع! همیشه این صدا های فوق العاده نیسن که می مونن همیشه این کار خوب که میمونه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در جواب به دوست عزیز که میگه محسن یگانه در حدی نیست که با علی لهراسبی کار کنه بد نیست یه سر به البومهایه قدیم محسن یگانه بزنه زمانی که تقلید از شادمهر عقیلی میکر همین اهنگهایی که استاد بهروز صفاریان واسه شادمهر می ساخت پس بد نیست که بگیم اقایه یگانه ارزویه همچین همکاری رو داشتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقای مصطفی فکر کنم منظورم رو بد رسوندم منظورم از در حدی نیست اینه که اون کارها رو خودش می تونه بخونه . امضا خودشو داره به درد سبک لهراسبی نمی خوره . اینم قبول کن معنی نداره لهراسبی تو تراک 2 آهنگ یگانه رو باز خونی کنه . من شخصا از کارهای یگانه خوشم نمیاد چون کاراش تاریخ مصرف دارن ولی علی لهراسبی کاراش موندگار بودن . قصد توهین به یگانه رو نداشتم . هر کسی سلیقه خودشو داره . تو ایران صادقی - یگانه - لهراسبی و ... سبک خودشونو دارن نباید برای جذب طرفداران همدیگه خودشونو خراب کنن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

به نظره منم نقطه ضعف البوم استفاده از محسن یگانه بود.یگانه خودشم تو البومش به نقل از مجله اتفاق نو که خیلی قشنگ نقد کرده بود اکثره ترانه هاش با اشکال مواجه بود.اینجا هم نتونسته بود کاره قابل توجه بسازه.به جز یگانه بقیه ترانه سراها و اهنگ سازها عالی بودن اجرای علی هم زیبا و دوست داشتنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من فکر میکنم محسن یگانه باید برای خودش آهنگ بسازه..
چون نمیتونه نوع آهنگسازیش رو به اقتضای صدا و سبک هر خواننده عوض کنه. شعراشم اصلا در حدی نیست که حتی به گرد پای شعرای روزبه بمانی یا مونا برسه.
به نظر من لهراسبی 3 سال عمر هنریشو به بدترین نحو از دست داد.
البته اینا همش نظر شخصی منه و به کسی مربوط نمیشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من فکر میکنم محسن یگانه نمیتونه آهنگسازه خوبی برای هر کسی به جز خودش باشه.چون نمیتونه سبک و نوع آهنگ هارو به اقتضای صدا و سبک خواننده تغییر بده.و از اونجایی 70 درصد این آلبوم رو او ساخته بود و اصلا از پسش خوب برنیومده بود نظرم منفی.اما آهنگ عذاب خیلی قشنگ بود و از همه بهترم کوه بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

یادم رفت که بگم شعرای یگانه اصلا جایگزین مناسبی برای روزبه نیست......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

kolan kare toopi nabood taze ba vojoode safarian in shode bood moshkel ine khoob nemikhoone

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

اصلا انتظار همچین کاری رو نداشتم.
به نظر میرسه محسن یگانه میخواست کارایی که رو دستش مونده رو به اینو اون بندازه.تنظیم های بهروز هم حتی از لحاظ کیفی هم خوب نبود. واینکه بر خلاف گفته های خودشون اصلا هم کار متفاوتی نبود بلکه 90 درصد کار تو یه فضا بود.
حالا چون قطعه ی دلنوازان گرفته بود همه رو تو اون سبک ساختن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در جواب دوستی که میگه نقطه ضعف آلبوم محسن یگانه بود بگم که یکی از موندگار ترین آهنگ های لهراسبی یعنی دلنوازان رو محسن یگانه آهنگسازی کرده و هیچ کسی هم نمی تونست بهتر از یگانه این آهنگ رو بسازه..
در ضمن نقد اتفاق نو در مورد ترانه های محسن به مغرضانه ترین نحو ممکن صورت گرفته بود و این رو همه می دونن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

آقا محمد اگه نمیدونی بدون که:
کار دلنوازان ساخته ی محسن نیست بلکه بر گرفته از قطعه ی یونانی که البته در آلبوم به جز اون دو تا کار که گفته شد قید نشده..
این آلبوم یونانی آلبومی هست که محسن یگانه 90 در صد کارهاشو از اون کپی زده اگر باور ندارید تهیش کنید سندیات این صحبت هام هم در این آدرس هست....
http://persiamag.com/album/news/319-alilohrasbialbums.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سجاد عزیز ممنون از لینکی که دادین ولی این روزها هیچ حرفی بدون مدرک و دلیل قابل پذیرش نیست.. با قطعات دیگه کاری ندارم ولی دلنوازان اگر واقعا ملودیش یونانیه پس باید در دسترس باشه و اگر می بود، بعضی از دوستان پر لطف هم کوتاهی نمی کردند و قطعه اصلی رو روی سایت هاشون منتشر می کردند....
درباره "دلواپسی" بدونید که هنگامی که این آهنگ با صدای محسن یگانه پخش شد در وبسایتشون خبر دادند که این کار برای آقای لهراسبی آهنگسازی شده و لو رفته..... که حالا بودن یا نبودنش در آلبوم 14 برمی گرده به سلیقه شخصی آقای لهراسبی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

در ضمن درمورد آهنگ "چشامو بستم" که ملودی اون برگرفته از یه آهنگ یونانی هست، آقای یگانه ادعایی در باره آهنگسازیش ندارن و می تونید در وبلاگشون -که زیر نظر آقای چراغعلی و آقای یگانه اداره میشه- ببینید:

http://www.justyeganeh.blogfa.com/post-132.aspx

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام میکنم به همه دوستان عزیز. و خیلی خوشحالم که موسیقی پاپ ما داره به جایی میرسه که کلام ونوع موسیقی داره واسه شنونده های این نوع موسیقی مهم میشه.من نظر دوستانو خوندم واین جسارتو به خودم دادم که منم نظر شخصیمو از نگاه یه شنونده این البوم بنویسم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام واقعاً صداشون حرف نداره به نظرم اگه با احسان خواجه امیری یه آهنگ بخونن خیلی قشنگ بشه چون تقریباً یه سبک کاراشون درست می گم ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

انصاف داشتن چيزه قشنگي هست محسن يگانه واسه علي كار كردچون علي خوش خواست محسن يگانه كه به زور واردكاره علي نشده بعدشم سبك آهنگسازي محسن يگانه حرف نداره اصلا نميشه روش حرف زد من نميدونم يه مشت آدم كه هيچي از موسيقي سرشون نميشه اومدن ميگم آهنگسازيش خوب نبود اگه سبككاري يگانه با لهراسبي نميسازه مي خواست با يگانه كار كنه پس وقتي كار كرده يعني خواسته سبك كاريش رو متفاوت كنه.بعدشم هم شعرها خوب بودن هم ملودي ها اين رو همه ميدونن اين آقاي لهراسبي به نظره خيلي ها تو اجراي عضي آهنگها افتضاح عمل كردن
همين شعرها رو اگه خوده محسن خونده بود غوغايي به پا ميشد
بعدشم شعرها همه جوون پستدانه بود خيلي ها هم آلبوم رو قبول داشتن
ولي متاسفم شعرها و ملودي ها به اين خوبي ولي اجرا به اين ضعيفي محسن يگانه نبايد واسه لهراسبي كار ميكرد چون سطح كاريش خيلي ضعيف هست اين آقاي لهراسبي حتي يه آهنگسازي درست حسابي هم بلدنيست
بهتره همون كارهاي تبليغاتي انجام بده تا خوانندگي متاسفم
منتظره آلبوم تاريخي وطوفاني سلطان پاپ محسن يگانه باشد تا متوجه بشيدصدا وآلبوم يعني چي
بعدشم خواهشن لهراسبي رو رغابت وهوادرا داشتن با استاد يگانه مقايسه نكنيدچون استاد يگانه دومين خواننده پرطرفدار ايران هست
واين آقاي لهراسبي اصلا تو جدول نميشه پيداش كرد
پس از حد خودتون جلوتر نياييد.
درضمن مجله اتفق نو در حدي نيس كه بخواد نظر بده
تو سال 87 نظرسنجي هم ازاساتيد بزرگ موسيقي هم از مردم انجام شدوبهترين آهنگساز،بهترين خواننده،بهترين آلبوم دومين ترانه سراي سال آقاي يگانه شد.با اينكه آلبومش فقط3يا4قطعه جديد داشت واكثرش لو رفته بود.
ملودي دلنوازان هم خوده آقاي لهراسبي با مصاحبه با همين ساين موزيك ما گفتن كه كاره آستاد يگانه بوده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من با آهنگ زیاد کار ندارم ولی تا صدای طرف به دلم نشینه به آهنگش نمیتونم گوش بدم .
صدای علی لهراسبی روح آدم رو جلاء می ده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام سارا خانم خیلی قشنگه آهنگش با خواجه امیری قشنگترم میشه من با این آهنگ اشکم دراومد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حال من دست خودم نیست | موسیقی ما