برنامه یاد بعضی نفرات
 
شبی به‌ياد ماندنی در کرمان
گزارش کنسرت محسن يگانه در کرمان
شبی به‌ياد ماندنی در کرمان
موسيقی ما: گروه محسن یگانه در شب میلاد مسعود امام رضا (ع) که به دعوت انجمن موسیقی کرمان به ریاست شهرام ابوعامری و موسسه تحقیقات صنعتی کرمان به کرمان دعوت شده بود؛ پنج‌شنبه شب 7 آبان 1388 در سالن فجر به‌روی صحنه رفت و شبی به‌یاد ماندنی را رقم زد.
در حالی که مجوزهای لازم برای این کنسرت کمی دیر صادر شد و تبلیغات زیادی انجام نشد اما استقبال چشم‌گیری از این کنسرت به عمل آمد .
بعد از کنسرت موفق‌آمیز علیرضا عصار از سوی انجمن موسیقی؛ باید پرونده موفق دیگری را نیز برای این انجمن و اداره کل ارشاد کرمان در رابطه با کنسرت‌های کرمان باز کرد.
شاید به‌خاطر تمام مسایل امنیتی و حفاظتی کمی نگرانی‌هایی وجود داشت اما با تلاش تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی کرمان از جمله اداراه کل ارشاد استان؛ فرمانداری؛ نیروی انتظامی؛ اماکن و شهرداری و همه و همه؛ کنسرتی در سطح بالا و با رعایت تمامی مسایل و نظم‌های موجود برگزار شد .
کنسرت محسن یگانه که قرار بود ساعت 7:30 برگزار شود به دلیل ازدیام جمعیت در بیرون سالن با حدود 1ساعت و 15 دقیقه تاخیر برگزار شد. این تاخیر نیز به خاطر ساندچک (چک‌کردن صدا) بود که با شور و هیجان مردم در بیرون سالن همراه بود.
سپس بعد از تمامی هماهنگی‌ها و چک کردن؛ اجازه ورود به تماشاگران داده شد .
سالن مملو از جمعیت بود و تمامی حاضران در صندلی‌های محل خود نشستند و تقریبا تمام صندلی‌هایی که برای تماشاگران پیش‌بینی شده بود، خالی نبود و صندلی‌ها با تعداد نفرات کاملا هماهنگ بود .
از نقطه ضعف این کنسرت باید به دیر برگزارشدن کنسرت اشاره کنیم که کمی مورد اعتراض مردم قرار گرفت که با توضیحات مسئولان؛ مردم نیز با برگزارکنندگان کنسرت همکاری لازم را انجام دادند .
ضعف دیگر سیستم صدای سالن بود که زیاد مناسب نبود و نتوانست رضایت مردم را جلب کند هرچند با همه‌ی این وجود تماشاگران شبی با یاد ماندنی را سپری کردند .
بعضی موقع‌ها نیز حرکات نه چندان جالب تعداد معدودی از افراد نیز به چشم می‌خورد که با تذکر سریع و مودبانه مسئولان رفع شد .
محسن یگانه در برنامه خود از مردم پرشور کرمانی تشکر کرد و آن‌ها را یکی از بافرهنگ‌ترین مردم ایران دانست و از هر طرف سالن خواست جیغ و هورای بلند برای هرچه پرشورتر بودن کنسرت بکشند.
موقعی‌که محسن یگانه اعلام کرد آخرین آهنگ را اجرا کرده است؛ مردم با دست و جیغ‌های فراوان خود از او خواستند برنامه را ادامه بدهد و محسن یگانه نیز یک آهنگ دیگر با شور بسیار برای هواداران بی‌شمار خود برگزار کرد.
هم‌چنین محسن یگانه در ادامه افزود: «از اداره کل ارشاد استان کرمان جناب آقای محبان و جناب آقای محمدی؛ ماموران زحمت‌کش و بی‌نظیر نیروی انتظامی و پلیس خصوصی که این‌قدر خوب نظم را کنترل کردند؛ از اماکن استان و تمامی ارگان‌ها و ادارات استان کرمان صمیمانه تشکر می‌کنم و برگزارشدن مطلوب کنسرت را سهم مشترک با تلاش این عزیزان می‌دانم .
همچنین از ریاست انجمن موسیقی کرمان آقای عامری و مدیریت موسسه تحقیقات آقای بیاناتی بسیار قدردانی کرد که توانستند با یک برنامه‌ریزی منظم و منسجم با کمک مردم کنسرت قابل قبولی را با رضایت کامل تماشاگران برگزار نمایند.
حضور پلیس خصوصی؛ ماموران نیروی انتظامی و حراست و مسئولان ارشاد و مسئولان برگزاری توانست نظم خوبی را در سالن برقرار کند و مردم و مسئولان هم‌کاری بسیار خوبی را با همدیگر داشتند و کنسرت در ساعت 10:10 دقیقه به پایان رسید .
تامل مردم و پلیس در بیرون از سالن نیز نکته بسیار جالبی بود که در کم‌ترین زمان ممکن مردم فهیم کرمانی محل سالن را ترک کردند تا سالن برای روز بعد آماده شود.
منبع: 
مجله موسیقی ایرانیان
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

man ba nazare bala movafegham , shoma chera ye gozareshe kamel tar o aks az concerte fereidoon nazashtin /? mishe javab bedin lotfan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

http://musicmagazine.ir/iranian-music-menu/iranian-music-gozaresh-menu/2...
میشه لطف کنید و توضیح دهید بالاخره کی تصمیم به رعایت کپی رایت خواهید گرفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

دیروز کپی همین گزارش رو مجله موسیقی ایرانیان خوندم ...
یعنی اونا که دیروز و زودتر از شما به عنوان خبر اختصاصی گذاشتن از شمایی که امروز گزارش رو منتشر کردید کپی کردند ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ممنون از اینکه خبر رو ویرایش کردید ...
البته در نظر بگیرید این خانم کریمی بار اولشون نیست خبرای ما رو به اسم خودشون به شما میدن ..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من نمی دونم انصافا کجای این کنسرت خوب بوده؟کسی که گزاش و نوشته احتمالا جی دیگه رفته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام . منم کنسرت رفتم . هم شب اول و هم شب دوم . شب اول خیلی با حال بود و همه چی روی برنامه بود و با اینکه جمعیت حدود 3500 تا بودن اما بی نظمی خیلی کم بود . خیلی توپ بود . اما شب دوم دیگه مردم از شیشه و در و دیوار می اومدن داخل . آیا فرهنگ ما ایرانی ها اینجوری باید باشه ؟ با این حال شب دوم بی نظمی زیاد بود . اما با همه اینها درود به محسن یگانه هوراااااااااااااااااااااااااااا و خیلی خوش گذشت .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

من یه گله از شما داشتم در مورد کنسرت فریدون که توی کیش بود و شخصی مثل بهروز صفاریان سرپرست کنسرت بود و حتی خودش هم یه ترانه خوند شما فقط یه گزارش خشک و خالی نوشتید بدون حتی یه عکس! در حالیکه هر کس تا حالا تو کیش کنسرت داشت شما حداقل چهار تا دونه عکس ازش میذاشتید حالاچه جوریه که محسن یگانه یا رضا صادقی هر جا که کنسرت میدن شما سریع گزارش و عکس و مصاحبه و حتی ویدئو ازشون میذارید رو سایت ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ممنون
خبر خوبی بود
سالنش خوب نبوده!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

ببینید فرهنگمون چقدر بالاست که توی کنسرت هامون هم پلیس باید بالا سرمون باشه!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شبی به‌ياد ماندنی در کرمان | موسیقی ما