برنامه یاد بعضی نفرات
 
امیر یگانه: اگر «بی تو تنهام» این روزها منتشر می‌شد انعکاس بهتری داشت
حرف‌های امیر یگانه درباره آلبوم قبلی و جدیدش
امیر یگانه: اگر «بی تو تنهام» این روزها منتشر می‌شد انعکاس بهتری داشت
موسیقی ما - آرتین ولی‌الهی: امیر یگانه که نامش حدوداً 8-7 ماه پیش با آلبوم «بی تو تنهام» بر سر زبان‌ها افتاد و نوید ظهور پدیده‌ای جدید در موسیقی پاپ را داد، در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار «موسیقی ما» حرف‌هایی پیرامون آلبوم قبلی و جدیدش زده است که در ادامه می‌خوانید:
آلبوم «بی تو تنهام» در روزهای شلوغ و هم‌زمان با انتشار آلبوم چند خواننده‌ی مطرح منتشر شد و از آن‌جایی که آلبوم اولم بود و نام من برای مخاطبان موسیقی نام شناخته شده‌ای نبود و تبلیغاتی هم برای آن صورت نگرفت، نتیجه‌ی چندان مطلوبی حاصل نشد. شاید اگر «بی تو تنهام» این روزها منتشر می‌شد انعکاس بهتری داشت. به نظرم آلبوم بهنام صفوی در بهترین زمان ممکن پخش شد و همین به بهتر شنیده شدن آلبوم کمک می‌کند.
یکی از اتفاقات بدی که برای «بی تو تنهام» افتاد این بود که مطابق روال معمول بسیاری افراد یا قطعات را دانلود کردند و یا از نسخه‌های کپی به آن دست یافتند. در نتیجه خیلی‌ها با اینکه آهنگ‌های من را شنیده بودند، نمی‌دانستند خواننده‌ی آنها چه کسی است! حتی چند نفر از دوستان‌ام پس از آنکه قطعاتم را برای آنها پخش کردم با تعجب پرسیدند که فلان آهنگ را تو خوانده‌ای...! و این از معضلات موسیقی ماست که در بسیاری موارد خوانندگان رسمی جدید، شناخته نمی‌شوند. در حالی که در موسیقی زیرزمینی خوانندگان در ابتدای قطعات با ذکر نام، خود را معرفی می‌کنند.

و اما آلبوم جدید:
چند وقتی است کار برای آلبوم جدید را شروع کرده‌ام. فعلاً حدود 4-3 ترانه انتخاب شده که یکی از آنها متعلق به خانم زینب علاقه و بقیه از خودم است و ملودی‌ها را نیز خودم ساخته‌ام. احتمالاً باز هم با علیرضا میرآقا و بابک جهان‌بخش هم‌کاری خواهم کرد. برای تنظیم‌ها هم قطعاً از سیروان خسروی بهره خواهم برد.
آلبوم جدید ادامه‌ی خط فکری و سلیقه‌ای‌ام در آلبوم قبلی است با این تفاوت که که فضای قطعات حسی‌تر و شرقی‌تر خواهند بود تا مخاطب با آنها بهتر ارتباط برقرار کند.
همواره سعی می‌کنم قطعات با ارزشی تولید کنم به هیچ عنوان حاضر نیستم بار محتوایی اثر و خط فکری‌ام در موسیقی را فدای بازار کنم. من استایل مشخصی دارم و مطابق با همان پیش خواهم رفت.
اگر مشکلات حل شوند و همه چیز روال عادی را طی کند، آلبوم جدید در سال آینده منتشر خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظرم امیر یگانه یه مقداری بدشانس بوده وگرنه وضعش بهتر از این بود. من که البومشو خیلی دوس داشتم مخصوصا اهنگ اول (من تنها) و دلواپسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

karesh harf nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

امیر کارش خوبه ولی کلیپ هاش بهش ضربه زد تا اینکه کمکش کنه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

با احترام
اما تلاشی که دارید برای معروف کردن ایشون انجام میدین بی فایدست
من چند بار بعد از خوندن مطالب سایت راع به ایشون رفتم آلبوم رو گوش کردم اصلا آلبوم دلچسبی نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

به نظر من امیر یگانه عالی داره میره جلو ، صرف نظر از کلیپ هاش میتونه جایگاه خودشو تو موسیقی ایران در آلبوم بعدیش پیدا کنه، البته اگه سبک کارش رو عوض کنه نه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

صدای امیر یگانه بسیار عالی است من تراته ی (من تنها ) را خیلی دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر یگانه: اگر «بی تو تنهام» این روزها منتشر می‌شد انعکاس بهتری داشت | موسیقی ما