برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن خانه موسيقى امسال برگزار نمى‌شود
محمد سرير خبر داد:
جشن خانه موسيقى امسال برگزار نمى‌شود
موسیقی ما - محمد سریر، مدیرعامل خانه‌ى موسیقی از برگزار نشدن دهمین جشن خانه موسیقی در سال جاری خبر داد. محمد سریر مدیرعامل خانه موسیقی  در خصوص برگزاری جشن خانه‌ى موسیقی گفت: ما سال گذشته جشن خانه موسیقی را رقابتی كردیم اما به عللی به خوبی انجام نشد، بر این اساس از ابتدای سال تصمیم گرفتیم تمام نوارها، آثار منتشر شده و نشده تمام آهنگسازان را جمع آوری و بین آنها رقابت ایجاد كنیم اما زمانی كه شروع به كار كردیم با سفر بسیاری از هنرمندان همزمان شد و به نوعی امكان برقراری ارتباط مناسب و جمع‌آوری مدارك و دادن تقاضاها و ارتباطات صورت نگرفت.
وی ادامه داد: به دلیل وجود چنین شرایطی برگزاری جشن دهم تنها به اجرای 2 برنامه صحنه‌‌ای منتهی می‌شود كه متاسفانه چنین چیزی مقصود ما نبود بنابراین تصمیم به برگزار نكردن جشن گرفتیم.
این آهنگساز بیان داشت: امسال جشن خانه موسیقی را نخواهیم داشت اما در نشستی كه آخر مهرماه برای گرامیداشت ثبت جهانی ردیف موسیقی برگزار خواهیم كرد، گرامیداشت كوچكی هم به مناسبت روز موسیقی داریم.
سریر در خاتمه خاطر نشان كرد: امیدوارم سال آینده با آمادگی لازم بتوانیم این جشن را با شان و منزلت لازم برگزار كنیم.
جشن دهم خانه موسیقی قرار بود به دبیری «حمیدرضا نوربخش» برگزار شود.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

""امسال جشن خانه موسیقی را نخواهیم داشت اما در نشستی كه آخر مهرماه برای گرامیداشت ثبت جهانی ردیف موسیقی برگزار خواهیم كرد، گرامیداشت كوچكی هم به مناسبت روز موسیقی داریم."".....

""عضو کانون مدرسان خانه موسیقی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از ردیف های سازی و آوازی برای ثبت در یونسکو ارائه شده است گفت : هیچ کدام از ردیف های مشخصی که وجود دارد به عنوان ردیف های تهیه شده در کمیته موسیقی یونسکو رائه نشده وهدف ما ارائه کلی دستگاهها ، آوازها، نغمه ها و گوشه هایی است که در ردیف های مختلف گرد آمده است.""؟؟؟
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=956732
10/7/1388

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن خانه موسيقى امسال برگزار نمى‌شود | موسیقی ما