برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت بزرگ فریدون آسرایی در کیش و تهران
جزیره‌ی کیش، نقطه‌ی آغاز کنسرت‌های فریدون آسرایی به‌سرپرستی بهروز صفاریان
کنسرت بزرگ فریدون آسرایی در کیش و تهران
موسیقی ما- بهمن بابازاده-الناز علاقه‌بند: بالاخره انتظار‌ها به‌سر رسید و تاریخ و جزئیات اولین کنسرت فریدون آسرایی در ایران اعلام شد.
این کنسرت در تاریخ 28، 29 و 30 شهریور امسال در جزیره‌ی کیش برگزار می‌شود و بعد از آن و با‌فاصله‌ی زمانی کمی در تهران، اجرا خواهد شد.
فریدون آسرایی- خواننده‌ی پاپ - که با آلبوم «غریبه»‌اش یک شبه، ره صد‌ساله پیمود و توانست جایگاه ویژه‌ای بین اهالی موسیقی پاپ به‌دست آورد، تصمیم دارد پیش از تولید آلبومی جدید، برنامه‌ی مفصلی جهت برگزاری کنسرت‌های خود، اجرا کند.
فریدون آسرایی که 2 روز پیش از کانادا به ایران بازگشته در مورد این کنسرت اعتقاد دارد: «اولین اجرای برنامه در کشورم قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود، برای آن‌لحظه ثانیه‌شماری می‌کنم».
ستون دیگر آلبوم «غریبه» یعنی بهروز صفاریان که سرپرستی این برنامه‌ی عظیم را به‌عهده دارد در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت موسیقی ما ضمن بیان خبر فوق افزود: «ما در مسیر برنامه‌های خود، کیش را به‌عنوان اولین مکان برگزاری کنسرت، انتخاب کرده‌ایم. این کنسرت که در روز عید سعید فطر و به‌مدت دست کم 1 شب در جزیره‌ی کیش برگزار خواهد شد، در حقیقت حکم شروعی پرانرژی برای کنسرت‌های اصلی و بزرگ‌تر را خواهد‌داشت که در ادامه‌ی برنامه‌های ما در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد‌شد».
هم‌چنین بهروز صفاریان که در این برنامه وظیفه‌ی سنگین رهبر ارکستر را دارا است، در مورد این برنامه به موسیقی ما گفت: «عبارت «رهبر ارکستر» معمولا برای برنامه‌های ارکستر سمفونیک و کارهای کلاسیک استفاده می‌شود و من در این برنامه به نوعی گردآورنده‌ی گروه و سرپرست را بر‌عهده دارم. برنامه‌های ویژه‌ای داریم که قطعا مورد توجه عموم مردم قرار خواهد‌گرفت».
صفاریان هم‌چنین در مورد اعضای این ارکستر گفت: «فعلا فقط با امیر علیزاده- نوازنده‌ی کی‌بورد و پیانو- قرارداد بسته‌ایم و فقط حضور ایشان قطعی شده. البته خود من هم به‌عنوان «پروگرمر» روی استیج خواهم بود».
«موسیقی ما» در تلاش است که گزارشی مفصل از برنامه‌ی تمرین این اجرا تهیه کند که امیدواریم با هم‌کاری عوامل کنسرت‌گزار و شخص آقای طالب‌زاده این امر محقق گردد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

salam alireza hastam
man operator sagon hamayeshhaye kish hastam
(nor pardaz) va kasani ke conserte aghaye fereydone asrai ro didan mikham nazareshono dar morede nor pardazye consert bedonam
mamanonam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

خوشحالم از این اتفاق خوب ولی فریدون نباید یادش بره که اگه یک اشتباه رو 2 بار تکرار کنه دیگه زمانی برای جبران نداره .پس چشماش رو خوب باز کنه و بهروز صفاریان رو روی استیج نگاه کنه.تا دوباره یادش نره که چیکار کرده.

این اولین کنسرت خوب (pop)ایران بعد از انقلاب خواهد شد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

چرا دیگر لیست فروش البوم ها را نمیگذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

توروخدا یادتون نره ایران فقط کیش و تهران نیست.کاش شهرستان ها مث همیشه از برنامه حذف نشن.بخدا قسم توی شیراز اگه استقبال بیشتر نباشه،کمترم نیست.(به شرط تبلیغات برابر)امیدوارم فریدون عزیز(خواننده ترانه شاهچراغ) وبهروز صفاریان که اعتبار موسیقی پاپ ایرانه(قبلا هم براتون نوشتم تنها کسیه که اگه یه روز برخوردی باهاش داشته باشم،دستشو می بوسم.چون بهترین و قشنگ ترین هدیه ها رو بهم داده)ماشیرازی ها رو قابل بدونن.نمی گم چون شیراز شهرشعرو ادب وپایتخت فرهنگی ایرانه،بیاین.بخاطر خود ما بیاین.

خاطره هرجا که میری به یاد من باش...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

omidvaram shadmehr eshtebah karde bashe, ke migift fereydun joz`e khanandehaye daraje 3 los anjles mahsub mishe
ejraye Live fereyduno nadidam, va kheily dust daram sar parastie behruzo tu in concert bebinam
faghat lotf konid mahale forushe blit ro bezanid tu site
mamnoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فریدون هیچ وقت خواننده ی لس انجلسی نبوده ایشون سالها در کانادا فعالیت می کرده شادمهر احتمالا از حسودیش این حرفو زده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

سلام فریدون تو لس آنجلس سالها پیش عضو گروه پرواز بود که کامران(بلک کتس ) هنگامه و فریدون خواننده های این گروه بودن که آهنگ ایران ایرانم خیلی معروفه از این گروه.بعد چند تا آهنگ همون جا خوند بصورت تکی که کلیپشو تیرگان ساخت اما فریدون به ایران اومد و اینجا با صفاریان یه آلبوم تهیه کرد و با اونکه سن و سال کمی نداره اما خیلی زود محبوب شد خدایی صداش خیلی گرم و دلنشینه مگه نه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

فریدون بهترین خواننده ایرانیه چون هیچ توقعی از کسی نداره ، عالی میخونه ، صداش عالی ، تو خوندش حض کلامو ادا میکنه و در عین کلاسه بالای کاری که داره به شدت خاکیه. خوشحالم که اومدی ایران.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت بزرگ فریدون آسرایی در کیش و تهران | موسیقی ما