برنامه یاد بعضی نفرات
 
رسوای زمانه، ساینا، آروم آروم و مشکوک منتشر شدند
گزارش انتشار آلبوم‌های جدید موسیقی؛
رسوای زمانه، ساینا، آروم آروم و مشکوک منتشر شدند
موسیقی‌ما - وحید رضا صیرفیان: چهار آلبوم جدید دربازار موسیقی ایران منتشر شد. آلبوم‌های رسوای زمانه کاری از علیرضا قربانی با ملودی‌های همایون خرم، ساینا (تکنوازی تمبک محمد رضا مرتضوی)، آروم آروم آلبوم پاپ با صدای حمید یعقوبی و آلبوم مشکوک کیوان تافته به تازگی به بازار آمدند.

رسوای زمانه | علیرضا قربانی
رسوای زمانه، مجموعه ای دیگر از آثار استاد همایون خرم است که با صدای علیرضا قربانی عرضه شده است. زمان عرضه آلبوم بسیار زیبا و ارزشمند رسوای زمانه زمستان سال گذشته اعلام شده بود و حدود شش ماه تاخیر در عرضه شدن ایجاد شد. این آلبوم، سومین مجموعه با صدای علیرضا قربانی است که در چهار ماه اخیر منتشر شده است. پیش از این آلبوم های سرو روان ( اسفندماه 87) و قاف عشق ( خردادماه 88) با صدای این خواننده خوش صدا عرضه شده بود که می تواند دلیل اصلی برای به تعویق افتادن آلبوم باشد. با این وجود، به خاطر آثار قبلی علیرضا قربانی و همزمانی اتفاقی ارائه فعالیت های هنری او با گروه ها و هنرمندان، نمی توان به سادگی از کنار این مجموعه گذشت. ملودی های به یاد ماندنی، ماندگار و زیبای استاد همایون خرم، فضایی خلق می کند که با هیچ یک از آثار قبلی، قابل مقایسه نیست. انتظار می رود این مجموعه با استقبال گسترده دوستداران موسیقی مواجه شود.

ساینا (بی کلام) | بی کلام (اثری از محمد‌رضا مرتضوی)
آلبوم ساینا مجموعه ای از فعالیت های هنری محمد رضا مرتضوی، نوازنده چیره دست تمبک است. محمد رضا مرتضوی که در خانواده ای هنرمند متولد شده است، هم اکنون مقیم آلمان است و فعالیت های هنری خود را در آنجا پیگیری می کند. او در این آلبوم نشان داده که همدم بودن با ساز مورد علاقه از دوران کودکی، او را به اوج توانایی در نواختن رسانده است. قدرت بالای انگشتان در نواختن و بهره گیری از جنبه های مختلف ساز برای افزایش دامنه صدادهی، از ویژگی کارهای او است. بنا به قول ناشر، کلیه صداهای تولید شده در این مجموعه بدون پردازش است.

آروم آروم | حمید یعقوبی
آلبوم آروم آروم، اولین مجموعه فعالیت هنری حمید یعقوبی در فضایی کاملا متنوع به بازار عرضه شده است. وجود تراک های آرام در کنار قطعات شاد و انرژیک از ویژگی های آلبوم است. تنظیم های این آلبوم اغلب دیجیتالی و بر اساس شبیه سازی الکترونیکی است که فضایی مصنوعی پدید آورده است. جنس صدای حمید یعقوبی از نوعی است که این روزها مورد استقبال قرار می گیرد.

مشکوک | کیوان تافته
دومین آلبوم کیوان تافته، بعد از گذشت سه سال و نیم از آلبوم اول او عرضه شد. کیوان در آلبوم جدید خود، همکاران خود را تغییر داده است. هر چند ملودی های آشنایی در این آلبوم به گوش می رسد، ولی طبق اطلاعات اینسرت، آهنگسازی کل این مجموعه متنوع را کیوان تافته انجام داده است. کاوه تافته برادر کیوان، به غیر از نوازندگی، در یک قطعه هم به عنوان خواننده مهمان حضور دارد. کیوان تافته که خود تولید کننده و سرمایه گذار آلبوم هایش است، هر چند دیرتر از موعد آلبوم خود را عرضه کرد، ولی امید زیادی برای استقبال از این آلبوم دارد. انتخاب نام مشکوک برای آلبوم با توجه به عدم وجود چنین تراکی از نکات مبهم آلبوم است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رسوای زمانه، ساینا، آروم آروم و مشکوک منتشر شدند | موسیقی ما