برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهریاری؛ بعد از آرام شدن اوضاع در تهران کنسرت می دهیم
تور کنسرت های آراز در کانادا به مرداد موکول شد
شهریاری؛ بعد از آرام شدن اوضاع در تهران کنسرت می دهیم
گروه موسیقی آراز به سرپرستی رحیم شهریاری تور کنسرت های خود را از 15 مرداد در کانادا و آمریکا آغاز خواهد کرد.
رحیم شهریاری گفت: کنسرت های خارجی گروه آراز برای نیمه تیر ماه برنامه ریزی شده بود؛ اما به دلیل به تعویق افتادن کنسرت هایی که قرار است در ایران برگزار کنیم مجبور شدیم کنسرت های خارجی را نیز به تعویق بیاندازیم.
سرپرست این گروه آذری در ادامه افزود: گروه آراز طبق برنامه جدید خود کنسرت هایش را 15 مرداد از کانادا شروع می کند که به ترتیب در سه شهر تورنتو، مونترال و ونکوور به روی صحنه خواهیم رفت. در ادامه بلافاصله راهی آمریکا خواهیم شد و در 7 شهر واشنگتن، شیکاگو، سیاتل، لس آنجلس، سن دیگو، سن خوزه و فلوریدا کنسرت می دهیم.
شهریاری با اشاره به ترکیب گروه آراز تصریح کرد: در این اجراها شهلا میلانی (همخوان)، محمدحسین افشار (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و کیبورد)، حبیب طاهریان (گوشا)، حمزه شهریاری (کلارینت) و خود من (نوازنده گارمون و خواننده) گروه را همراهی می کنیم. البته بعد از دو کنسرتی که در ایران خواهیم داشت دو نوازنده میهمان از کشور آذربایجان به نام های امان الله عبادیوف (بالابان) و چناره مطلب آوا (قانون) به گروه اضافه خواهند شد.
این خواننده همچنین گفت: ما در این کنسرت قصد داریم قطعات فولکلور موسیقی آذری و همچنین بخش هایی از آلبوم های «کیم بیلر / که می داند» که به زودی منتشر خواهد شد و «گوزلرین گوزلی/ زیباترین» را اجرا خواهیم کرد.
او درباره کنسرت های داخلی گروه آراز افزود: ما همچنان منتظر مجوز وزارت ارشاد هستیم تا پس از آرام تر شدن اوضاع در تهران و تبریز برنامه هایی را برای هموطنان مان برگزار کنیم.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهریاری؛ بعد از آرام شدن اوضاع در تهران کنسرت می دهیم | موسیقی ما