برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صداتون باید سالن تکون بخوره!
گزارش اختصاصی موسیقی ما از کنسرت خواجه امیری در برج میلاد؛
با صداتون باید سالن تکون بخوره!
موسیقی ما- بهمن بابازاده: آن هایی که برای یک شب پرخاطره، دیشب (24 اسفند) به سالن همایش های برج میلاد آمده بودند، بدون شک یکی از بهترین کنسرت های سال را نظاره کردند . کنسرتی که بیش تر قطعات اجرایی در آن را قطعات آرام و دل نشین تشکیل دادند و مردم با کف زدن های ممتد ، رضایت کامل شان را از برنامه احسان نشان دادند و خبری از جیغ و فریادهای معمول در این برنامه نبود و سکوت بود و سکوت و آرامشی کم نظیر که خیلی ها را از یک موسیقی مدرن سیراب کرد.
*******
مثل همیشه شروع برنامه راس ساعت اعلام شده، یک شوخی خنده دار است و حدود 20 دقیقه ای از ساعت 9 شب گذشته و هنوز برنامه شروع نشده است. به محض اینکه یک نظافت چی از روی سن می گذرد و یا عوامل فنی پا روی سن می گذارند کف زدن ها شدت می گیرد و بعد انفجار خنده است که در سالن می پیچد. ملت با خودشان خوش اند دیگر.
حوصله حضار سر رفته و صدای شان بالاخره در می آید. این بار دیگر شوخی ای در کار نیست و آن ها حسابی دلخورند:«ساعت داره 10 میشه، ساعت داره 10 می شه...»
گروه بالاخره به روی سن می آیند تا کمی سر و صداها بخوابد. میثم مروستی با کت و شلواری روشن در بین شان کاملا شناخته شده است و وظیفه رهبر ارکستر را ایفا می کند. گروه یک قطعه بی کلام را می نوازند و پس از اتمام قطعه، احسان خواجه امیری، که سراپا مشکی پوشیده به روی سن می آید و به گرمی مورد استقبال قرار می گیرد و رو به حضار می گوید:
«دلیل حضور ما شما هستید پس یه کف مرتب اول به عشق خودتون بزنید. میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست، سالی که با شما قرار شروع بشه، چه سالی میشه...»
اولین قطعه ای که اجرا می شود، «نمی دونی»، همان قطعه اول آلبوم جدید احسان است که به نوعی بهترین قطعه آلبوم هم هست. اجرای این قطعه پرطرفدار در اول برنامه، همه را به وجد می آورد و در پایان قطعه، حرف های احسان، که آشکارا هیجان زده است، شنیدنی است:«الان اگه بدونید که قلب من با چه تمپویی می زنه؟ هول شدم به خدا!»
ترانه «شیرین» با آن مصرع معروف اش که می گوید:«غمی که از نگاه تو میاد ، ترانه می شه»
قسمت بعدی برنامه است و انرژی مثبت فوق العاده که در سالن پیچیده، احسان را به حرف می آورد:«ممنونم از این همه انرژی مثبت و بی نظیر. من بیش تر می خواستم از آهنگ های جدیدم توی برنامه اجرا کنم ولی می دونم که اگه یک سری از آهنگ های قدیمی رو هم اگه اجرا نکنم، شما راضی نمی شید.»
«باور نمی کنم» را به این بهانه اجرا می کند و نوای فوق العاده ویولن میثم مروستی، در طول آهنگ حسابی خودی نشان می دهد و سالن را غرق در سکوتی توام با آرامشی بکر می کند. این آرامش و سکوت در قطعه بعدی هم تکرار می شود و «زشت وزیبا» با غوغای گیتار الکتریک فرزاد فخرالدینی نواخته می شود.
«این کاری رو که الان می خوام براتون بخونم، یکی از کارهای قدیمی پدرمه و چون خودم خیلی دوستش دارم، از ارشاد مجوزش رو گرفتم تا امروز بخونمش» و یکی از کارهای ریتمیک پدر را اجرا می کند که البته آن را معرفی نمی کند و فقط به خواندنش اکتفا می کند.
صدابرداری ضعیف سالن در این قطعه بیش از پیش توی ذوق می زند و صدای موسیقی کاملا سوار بر صدای خواننده است.
«همه دنیا بخوان و تو بگی نه» با ملودی آرامش، بیش ترین هم خوانی را در پی دارد و در مصرع «تو بگی آره تمومه» هم خوانی به اوج می رسد، اما در این بین انگار احسان از صدای حضار راضی نیست و از گروه می خواهد که دست نگه دارند و می گوید:«بچه ها ببخشید، یه لحظه نزنید. اینجا نزدیک دو هزار نفر آدم هست ها. باید با صداتون سالن تکون بخوره...» و جماعت با اشتیاقی دو برابر واقعا سالن را تکان می دهند.
از قرار معلوم امشب هم مثل دیشب (کنسرت حمید عسگری) خبری از آنتراکت نیست و برنامه بدون وقفه قرار است که اجرا شود.
«بخوای نخوای فقط تو» و «چیکار کردی» پشت سر هم نواخته می شوند و در ادامه احسان با گفتن :«دیگه می خوام ترانه مورد علاقه خودم رو بخونم که خیلی دوسش دارم و مطمئن ام که شما هم اونو با من همخونی می کنید» و «هر چی آرزوی خوبه مال تو» ، سالن را به هوا می برد.
بالاخره ترانه ای که از ابتدای برنامه کلی خواهان داشت، بااین پیش مقدمه احسان اجرا می شود:«سال 1386، یه سریال خیلی گل کرد و ترانه تیتراژ اون سریال برای ارتباط برقرار کردن من با مخاطبانم خیلی تاثیر داشت؛ «میوه ممنوعه»...» این کار هم جزو ترانه هایی بود که به شدت مورد توجه قرار گرفت.
«جدایی» قسمت بعدی برنامه بود و بخش جذاب کار که تک نوازی اعضای گروه بود، بالاخره از راه رسید و ابتدا میثم مروستی با ویولن و همراهی درامز، سپس علی ثنایی با تک نوازی گیتار باس، و در ادامه فرزاد فخرالدینی با گیتار الکتریک اش، دوز راک برنامه را بالا برد و در این بین تک نوازی درامز زایا سلیمانی، یک تکان اساسی به سالن داد.
«سلام آخر» با نور افشانی بیش تری توام شد تا احسان دوباره به حرف بیاید:«به من که خیلی خوش گذشت، به شخصه و بدون اغراق می گویم که تا به حال هیچ کنسرتی را انقدر منظم نداشتم».
قطعه قدیمی « پرنده» حسن ختام برنامه ای بود که بدون شک همه حاضران در سالن لذتی بی حد و حصر از آن بردند و احسان و گروهش برنده های بزرگ این شب بزرگ لقب گرفتند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کسانی کنسرت نرفتن نظر ندهند. فقط احسان و رضا صادقی بقیه برن جلو........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خواهش می کنم از دوستانی که ازین کنسرت تعریف کردن... 4شنبه هم بیان کنسرت رضا صادقی و بعد مقایسه کنن و اونوقت بگن واقعا کنسرت احسان خوب بود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کاشکی منم اونجا میبودم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

جالبه ! اصفهان هم که اومده بود ميگفت اين نظمی که اينجا ميبينم تا حالا تو هيچ کدوم از کنسرتام نديدم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

فوق العاده بود خیلی عالی اجرا کرد همه لذت بردن تسلط احسان خیلی بیشتر از قبل شده بود بهترین اجراش بود معرکه بود من که واقعا لذت بردم .احسان جون دستت درد نکنه خسته نباشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

salam va khaste nabashid be shoma doste aziz. be nazare man ehsan ye ostoras fogholadas va man bi nahayat dosesh daram va hamintor ostad eraj ro va bayad be o0ctad eraj tabrik goft be khatere farzande fogholadeyi mesle ehsan.man hamishe barash arezooye khoshbakhti va moafaghiyat az khodavande bozorg khastaram va omidvaram khanevadeye ostad khajeamiri hamishe salemo salamat bashand.be shoma ham khaste nabashid migam faghat ye khaheshi daram az shoma.harvaght ehsan konsert dasht hatman elam konid moafagh bashin.bye.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام كنسرت ديشب احسان واقعا" بي نظير بود صداي عشق بود و نفسهاي حبس .... به راستي كه افرين بايد گفت تنها مشكل اين بود كه مردم نميتونستن احساساته خودشونو راحت نشون بدهند كه اين مشكل همه كنسرت در ايرانه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام. من دیشب اونجا بودمو واقعا عالی بود. خسته نباشید می گم به احسان خواجه امیری و گروهشون. ولی به نظرم تنظیم و رهبری علی ثابت بهتر بود. نمیدونم چرا حضور نداشتن.شما میدونین؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خواهش می کنم از کنسرت رضا صادقی که هم 26 و 28 هست گزارش بگزارید ممنون می شم.موسیقی ما: حتما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ای مسئولین موسیقی ما شما هم توهم زدینا . کجا مردم راضی بودند و کف ممتد می زدند ؟ از کنسرت هایی بود که اخرش لبخندو روی لب کمتر کسی میدیدی . متاسفم واسه ایران و ایرانی که 30تومن میدنو ااینجوری کلاه سر ملت میذارن !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرا های احسان و رضا صادقی ار بهترین های امسال بودند.هر چند رضا صادقی به خاطر اون حسش بهتر بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بدون شک یکی از بهترین آهنگسازها و خواننده های کشور همین جوون 24 ساله است.این پسر بی ادعای موسیقی ایران شایستگی هاشو اثبات کرده.من برنامه ها و اجرا های متعددی را از احسان دیدم که دیشب هم فوق العاده بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

فوق العاده نبود ضعیف هم نبود.یه کنسرت معمولی بود.من بازم می گم احسان هنوز تسلط کامل و نداره.البته ابن نظر منه.

!!!
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مرسي عكس ندارين بذارين ؟؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

فوق العاده لذت برديم...احسان جوان پر انرژي و مودب .....مثل هميشه...تنها اهنگي كه صدا برداري خوبي نداشت آهنگ خدايا ي استاد ايرج بود كه صداي موزيك خيلي زياد بود.......ولي احسان بي نظير بود...واقعا خستگي سال از تنمون رفت...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

موزیک ما شما اطلاعی از ظرفیت سالن همایش برج میلاد دارید؟موسیقی ما: متاسفانه آمار دقیقی نداریم ولی گویا حدود 3000 نفر گنجایش دارد ... دوستانی که اطلاعات دقیقتری دارند می توانند کمک کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

خیلی کیف داد.کلی با دوستان خوش گذشت از اقای خواجه امیری ممنونیم با اون صدای نازش براش ارزوی موفقیت میکنم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

امید جان حرفتو قبول دارم اساسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

man vase dishab badaz koli talash bilit gir ovordam.vaghan arzeshesho dasht.kheili toop bud.kare ehsen harf nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام اجرای احسان خوب بود گزارش از کنسرت رضا صادقی یادتون نره. یا علی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بی نظیر بود احسان با صداش همه رو جادو کرده بود یه شب رویایی بود من تو کنسرت های احسان توی رشت و جشنواره بودم اما این یکی عالی بود دلیلش هم سکوت عجیب حضار و نفسهای حبس شده بود که در بعضی ترانه ها فضای بسیار زیبایی ایجاد می کرد کاش همیشه تو کنسرتای احسان (و سایرین البته) همیتطوری باشیم بازم ممنونم احسان جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

شما رضا صادقی رو با احسان مقایسه می کنید؟اون که به گرد پای احسانم نمیرسه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

طرفدارا رضا صادقی همیشه تو این سایت از احسان دفاع کردند اما بعضی ها خیلی دیگه بی معرفتند.یادتون نره رضا صادقی همیشه .... هست و خواهد بود.ما به احسان کاری نداریم خواننده خوبی هست اما دیگه قرار نشد از این حرف ها بزنید.اجراهای زنده رضا صادقی و همه قبول دارند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

واقعا که خیلی جالب طرفدارا ها بعضی ها تو صفحه مربوطش 500 بار سلطان سلطان کردند حالا شما این نظر من و سانسور می کنید؟جالب هم هست که ادعاتون می شه از چاوشی حمایت نمی کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

کنسرت خیلی خیلی ضعیفی بود کی بشه چاوشی کنسرت بگذاره تا ببینید کنسرت یعنی چی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

همه میدونن من طرفدار 2000 آتیشه ی احسانم ولی لطفا به رضا صادقی توهین نکنید احسان و رضا صادقی از خواننده های خیلی خوب (محشرن)ایرانند بازم میگم که اجرای احسان فوق العاده بود مطمئنم رضا صادقی هم همین طورند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ظرفیت دقیق سالن 1800 نفر هستش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اگه کنسرت احسان عالی بود(خدا رو شکر) دیگه چرا پای رضا رو می کشید وسط. برای همینه که ما ناراحت شدیم بابا این دو نفر دوست صمیمی هم اند خیلی واسه کارای هم احترام قائل اند گزارش از کنسرت رضا هم بگیرید سال نو مبارک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من با نظرات دوستان موافقم فقط احسان و رضا صادقی.تا این ها هستند بقیه سکوت کنند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

جاتون خالی دیشب کنسرت رضاصادقی بودم عالی بود.جای همتون خالی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

موسیقی مای عزیز بابا گزارش کنسرت رضا صادقی چی شد پس؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

از دو سانس یکشنبه هم گزارش بنویسید تورو خدا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

امیدوارم همیشه موفق باشه ، تنها آرزوم براش یکه تاز بودنشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

احسان خواننده خوبی هست دمش هم گرم.چاکر اون طرفدارای با مرامشم هستم ولی تورو خدا به رضا صادقی توهین نکنید کاری به اون نداشته باشید.من رضا صادقی و می پرستم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

بی معرفتها گزارش کنسرت رضا صادقی چی شد یکی نیست به من بگه دیشب کنسرت چطور بود؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من عاشق احسانم..ولي هم احسان خواجه اميري و هم رضا صادقي بهترين خواننده هاي حال حاضر ايران هستند لطفا طرفدارهاي هردو به هم توهين نكنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من هم شب كنسرت بودم.واقعا كه خيلي عالي بود.صدا كه مسگن شش دونگ اينهههههه.با اين سن كم بيشتر راهو اومده و اميدوارم هر روز بهتر بشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

اینجا که گزارش و با این که قولش رو داده بودند نگذاشتند ولی به نقل از یکی از دوستام که رفته بود مثا همیشه استقبال در حد تیم ملی و عالی برگزار شد دوستم که خیلی تعربف می کرد خودم هم می خوام فردا شب برمموسیقی ما: کاربر گرامی، خیلی دل مان می خواست که مثل گزارش کنسرت خواجه امیری و  عسگری، از رضا صادقی هم گزارشی داشتیم، اما متاسفانه مدیر اجرایی کنسرت های رضا صادقی این امکان را برای خبرنگار ما مهیا نکرد که در کنسرت حضور داشته باشیم و گزارشی در خور تهیه کنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

من به عنوان یکی از طرفدارای محسن چاووشی واقعا به کارای رضا صادقی و ماندگاری کاراش اعتقاد دارم... من آهنگ خداحافظ و چاره-ای ندارم رو هنوز که هنوزه گوش میدم... با آهنگ نرو و مهتاب هم که زندگی میکنم... رضا جون شدیدا منتظر آلبومت هستیم... ( خرداد 88 آلبوم جدید رضا صادقی. با گفتگویی که با رضا صادقی عزیز داشتیم تقریبا مطمئن شدیم که فعلا خبری از آلبوم رضا صادقی نیست .البته البوم رضا آماده ی پخشه ولی ترافیک زیادی رو برای پخش آلبوم داریم انشالله شب عید خودتون متوجه میشید که چند آلبوم با هم پخش میشه و رضای عزیز خودش فعلا کناره گیری کرده... 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

هر چی کنسرت رفتم همه خوانندها مشکی پوشیدند.به اونام ثابت شده مشکی رنگ عشقه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

سلام به اونایی که صدای احسان جونم اروم بخش لحظه هاشونه اره من با خوهستن احسان می خوام تا هستم ازش کم نشم هرچند بی اون اسیر دست غم هستم خواش می کنم عکسهای جدید احسان خواجه امیری را در سایت بگذارید ممنون. بای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

ali bood merc.VIVA EHSAN KHAJE AMIRI

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عالی بود مرسی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با صداتون باید سالن تکون بخوره! | موسیقی ما