برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوباره خوانی درویش
ارکستر موسیقی هشت نفره «درویش» بازسازی شد
دوباره خوانی درویش
موسیقی ما- ارکستر موسیقی «درویش» به سرپرستی رضا شفیعیان نوازنده سنتور و خوانندگی امین الله رشیدی فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.

امین الله رشیدی خواننده گفت : زمزمه بازسازی ارکستر هشت نفره «درویش» از سال گذشته مطرح شد تا اینکه با پیوستن هنرمندانی چون ابراهیم ذوالقدر خواننده، محراب نظری نوازنده ویلون ،فرهاد احمدی تار، داود یاسری تنبک و دخترم افسانه رشیدی به عنوان همخوان این ارکستربازسازی شده و مدتی است که تمرین های خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه افزود : قرار است مجموعه ای از ساخته های خود من که حدود 40 تصنیف و آواز است و تا کنون اجرا نشده است را به عنوان نخستین حضور ارکستر «درویش» به صورت آلبوم و یا برگزاری کنسرت اجرا کنیم.

این خواننده موسیقی ایرانی در ادامه وضعیت انتشارکتاب تازه خود اشاره کرد و گفت : «ایران در رهگذر زمان» عنوان کتابی در حوزه موسیقی و حضور این هنر در حوزه های اجتماعی و سیاسی است که در انتظار مجوز انتشار است اما متاسفانه پس از سه سال هنوز جواب روشنی از سوی مسئولان دریافت نکرده ام.

رشیدی درپایان درباره ویژگی کتاب گفت : این اثر در ادامه کتاب «عطر گیسو» بوده و مربوط به خاطرات و نغمه های گذشته با ابعادی وسیع ترو با 450 قطعه عکس از هنرمندان موسیقی و ادبیات ایران است.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوباره خوانی درویش | موسیقی ما