برنامه یاد بعضی نفرات
 
نینف امیرخاص (مغز متفکر گروه) از آریان جدا شد
دومین جدایی مهم آریان بعد از محمدرضا گلزار؛
نینف امیرخاص (مغز متفکر گروه) از آریان جدا شد
موسیقی ما - نینف امیرخاص آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای گروه آریان از این گروه جدا شد
نینف امیرخاص آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای گروه آریان از این گروه جدا شد و برای ادامه تحصیلات خود در رشته موسیقی به ایالات متحده سفر کرد.
به گزارش موسیقی ما  او که یکی از اصلی ترین عوامل آریان در ساخت آهنگ‌ها و سرپرست این گروه در کنسرت‌ها بود، از این پس فقط در تهیه ترانه و ملودی برای این گروه فعالیت می‌کند و دیگر حضور مستقیمی در ساخت قطعات و به تبع آن کنسرت‌های آریان در داخل و خارج از کشور نخواهد داشت. به این ترتیب، گروه آریان به دنبال پیدا کردن یک کیبوردیست قهار نظیر امیرخاص است تا در کنسرت‌های پیش روی گروه به روی صحنه برود و پس از آن نیز قصد دارد از تنظیم کننده جدیدی برای پیوستن به گروه دعوت کند.
جدایی امیرخاص از گروه آریان پس از کنار رفتن محمدرضا گلزار از این گروه، دومین جدایی مهم آریان از بدو تاسیس تاکنون بوده است. ناگفته نماند کنسرت های بزرگ آریان، اسفندماه سال جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد. از این گروه برای اجرای کنسرت در چند کشور اروپایی هم دعوت به عمل آمده است.
منبع: 
خبر آنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1387 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

عزیزان من -من کلا ادم شوخ طبعی نیستم و به هیچ وجه شوخی نمی کنم -اینکه شما این گروه های خارجکی رو مینویسین واسه اینه که کلاس بذارین بگین اره ما هم اره ... هرچند قبول دارم موسیقی خارجی خیلی فراتر موسیقی داخلی است و همچنین قبول دارم اریان اهنگاش ساده است (البته البوم اول و دوم ) اما دلنشین و بسیار دوست داشتنی (سه میلیون فروخته کدوم البوم تو ایران سه ملیون فروخته ها ؟!) اما البوم سوم دیگه ساده نیست تنظیم های پیچیده و فوق العاده اون باعث شده به عنوان یکی از بهترین البوم های سال خاور میانه انتخاب شه و بی نظیرترین البوم اریان هم هستش با کریس دیبرگ هم خوندن -پس اریان یه گروه ساده نیست -اکثر کارای اریان رو نینف عزیز می کرد -پس نینف ادم باهوشی بود -پس نینف یکی (یکی ) از مغزهای اریان بود ---مغر اصلی اریان علی هستش که اگه بره اقای رجب پور سهله هیشکی نمی تونه مدیریتش کنه و مطمین باشید با اضافه کردن ده عضو دیگر هم اریان میپاشه همین ---یادم رفت من هم موسیقی خارجکی گوش میکنم خیلی خیلی خیلی بیشتر از شما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

واقعا خیلی موضوع مهمیه من که نمی تونم جدایی ریچار رایت ایران رو ارز پینک فلوید ایران تحمل کنم(هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها) [...] دوستان طوری خبر رو میدن انگار که یه عضو درجه یک از یک گروه درجه یک جدا شده.واقعا از بروبچه موزیکه ما انتظار نمیره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مازیار جان داشتم میومدم بهت بتوپم که دیدم درستش کردی! آخه پینک قابل مقایسه است با لا مینور! دوست عزیز شوخ طبعمون اگه موسیقی بلد باشه می دونه چقدر کار دشواری اه تو لا مینور با سه تا کورد آهنگ زدن!!!!! ولی با قسم فهم موسیقی موافقم انقدر وضع خرابه که (توهین نباشه - آریان- ببخشید پول آریانی هاکلی زحمت کشیده شکی نیست و همه حا هم احتیاج دارن به گروه های ساده) یه گروه اینطوری بشه جزو محبوب ترین گروه ها!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

این یک خبر بسیار بد برای طرفداران اریان است - در جواب دوستی که تو قسمت قبلی اریان رو با پینک فلوید مقایسه کرده بودن و مدیران سایت موسیقی ما رو سرزنش کرده بودن بگم که عزیز من اگه واقعا یکی از البوم های اریان رو گوش کنی می فهمی که پینگ فلوید در مقابل اریان هیچ غلطی نمی تواند بکند الان احتمالا بگین این هیچچی حالیش نیست ولی این رو بدانید اگه اریان به اون چیزی که استحقاقش رو داده نرسیده به خاطر بدسلیقگی و گوش موسیقیایی مریض جامعه است( هرچند اریان در بین تمام موزیسین های ایرانی تاپ است از همه لحاظ و حاظرم با همگی مخالفان بحث کنم )- اما در مورد نینف عزیز هر چند اهنگ های ماندگار و با احساسی مثل سایر اعضا مثل علی و سیامک و شراره نداشته ولی همه از جمله خود اونا هم میدونن که کل زحمت های اریان و تنظیم و سر و شکل دادن اهنگاشون بوسیله نینف عزیز بوده -من اریان رو دوست دارم خیلی زیاد -نینف رو دوست داشتم و دارم (یه خورده کمتر شده ) و واما علی پهلوان عزیزم که اگه یه روزی از اریان بره و تمام احساسات نوشتالژیک ما رو بر باد بده هر جای دنیا باشه پیداش میکنم و ...چقدر حرفیدم .اریان نهایت موسیقی است مخصوصا تا بی نهایت که اوج اوج اوج موسیقی است خیلی ها اریان رو نمی فهمن یعنی نمی تونن بفهمن -اریان اوج رویای من است تا همیشه تا ابد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

دوست عزیز من هم منظورم این نبود که پینک فلوید رو با آریان مقایسه کنم( که در این صورت مورد نفرین هواداران این گروه قرار میگرفتم ) بلکه مخالف بکار بردن اصطلاحات بزرگی مثل مغز متفکر برای یک کیبردیست مجلسی در یک گروه موسیقی عروسی هستم . درمورد تمجیدت هم از گروه آریان معلومه که آدم خیلی شوخی هستی.به دوستان موسیقی ما هم پیشنهاد میکنم یک بخش بعنوان طنز در موسیقی را منحصرا به گروههای درجه یک وطنی مثل آریان اختصاص بدن.با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

niloofaraneye eftekhari ham 3 milyoon frookht age shohrat va zibaie karaye ostad nazeri ro dasht che mikardin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

حیفه به خاطره یه سری ادمه دیگه افتادید به جونه هم-بی خیال هر کدوم همونی که دوست دارید بگوشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

نینف از گروه جدا نشده...داره درس میجونه.کنسرت اذر برای همه معلوم کرد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نینف امیرخاص (مغز متفکر گروه) از آریان جدا شد | موسیقی ما