برنامه یاد بعضی نفرات
 
چراغ ها را من خاموش می کنم
گزارش اختصاصی موسیقی ما از اجرای خواجه امیری در جشنواره
چراغ ها را من خاموش می کنم
موسیقی ما- بهمن بابازاده: سالن همانند شبی که رضا صادقی برنامه اجرا کرد، مملو از جمعیت بود و این بار نوبت خواجه امیری است که اجرایی به یادماندنی داشته باشد. گروه وارد می شوند و شروع به نواختن قطعه ای بی کلام می کنند و بعد از اتمام قطعه احسان خواجه امیری، با کت و شلواری طوسی و براق به روی سن می آید وشدیدا مورد تشویق قرار می گیرد؛ « ممنون که تشریف آوردین، از طرف من از همه دوستانتون که بلیت گیرشون نیومد عذر خواهی کنین». قطعه «خیال » اولین قطعه ایست که اجرا می شود و احسان آن را به خوبی اجرا می کند. « این نظم منحصر به فرده و اگه تداوم داشته باشه من قول می دم که چراغ ها رو هم خاموش کنن تا فضا بهتر و پر هیجان تر بشه. ترانه بعدی رو دوست دارم که تا آخر با من بخونین » و ترانه تیتراژ سریال «مثل هیچ کس» نواخته می شود وهم خوانی در بیت «همه دنیا بخوان وتو بگی نه»به اوج می رسد.
نوای ویولن میثم مرودستی، قطعه قرار را رنگ و بویی دیگر می بخشد وسکوت همه سالن را فرا می گیرد. در قسمت بعدی ، احسان با ادای احترام به پدرش ، می گوید؛ « این ترانه یکی از کارهای قدیمی پدرمه و من ازشون اجازه گرفتم که امشب اونو برای شما اجرا کنم »، یک ترانه شاد ، با حال و هوای ترانه های دهه پنجاه که حاضران در سالن به خوبی از آن استقبال می کنند و از صدای تشویق ها پیداست که همه از آن خوش شان آمده است. « ماه رمضون دو سال پیش که یادتون نرفته؟ »، با گفتن این جمله، قطعه پر طرفدار «میوه ممنوعه» که یکی از کارهای ماندگار خواجه امیری است اجرا می شود و بلافاصله «هر چی آرزوی خوبه مال تو» که خیلی ها منتظرش بودند، نواخته می شود و مورد تشویق قرار می گیرد.
بعد از این قطعه ، احسان برای عوض کردن جو سالن شروع به صحبت می کند؛ « یه آ هنگ شاد از آلبوم جدیدم براتون اجرا می کنم و احتمالا فردا صبح خودم باید از اینترنت دانلودش کنم!»، همه با این شوخی احسان، می زنند زیر خنده. در این لحظه بدون هیچ مقدمه ای چراغ های سالن خاموش می شوند تا جماعت از خوشحالی فریاد بزنند. قطعه « جدایی » با صدای ملایم احسان آرامشی خاص را در پی دارد و بعد از آن «برای آخرین بار» با در خواست بیش از حد حضار اجرا می شود.
گویا از طریق گوشی به خواجه امیری اعلام کرده اند که زمان اجرای برنامه اش تمام شده و احسان با گفتن ؛ « من دوست دارم با قطعه « سلام آخر» باهاتون خداحافظی کنم » و همه از این خداحافظی زودهنگام خواجه امیری متعجب می شوند.
در انتها، خواجه امیری به معرفی آلبوم جدیدش می پردازد که قرار است تا هفته بعد منتشر شود و می گوید؛ « امیدوارم این آلبوم رو هم دوست داشته باشین».

عکس هایی از این کنسرت را اینجا ببینید...
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1387 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چراغ ها را من خاموش می کنم | موسیقی ما