برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 00:16

متاسفانه شما هم در این بلبشو نظراتی را دادید که مستقیم و غیر مستقیم وارد این چرخه بی اخلاقی در هنر فاخر موسیقی ارکسترال بین المللی شده اید. منظورتان از شاید حرفهایی که آقای صهبایی زده اند تا حدی درست باشد چیست؟ اینکه روحانی واقعا فرار کرده و یا سطح کار او در حد مطربی است آیا در صلاحیت صهبایی و شماست و اگر باشد آیا باید در مطبوعات درج شود؟
هنوز فراموش نکردیم که در زمان شما چقدر هزینه و تبلیغات شد و شما چقدر با موزیسینهای ارکستر و سایرین به اختلافات جدی برخورد کردید حتی آنهایی که خودتان از اروپا دعوت کردید و با دادن آدرس غلط کل مشکلات را به حقوق کم نوازندگان و سخت گیری خودتان ارتباط دادید. از اجرای موسیقی فیلم توسط ارکستر سمفونیک توسط شهرداد روحانی ایراد می گیرید و آن را بنگاه شادمانی و هالیوود بازی مینامید در حالیکه خودتان با ارکسترهای ترکیه موسیقی فیلم اجرا میکنید که فیلم آن در یوتیوب موجود است. اطرافیان شما با درج شایعات درست یا غلط در خصوص رزومه همکارانتان در اینترنت ایجاد شبهه می کنند و این رویه فقط مختص شما نیست. آقای چکناواریان می فرمایند ارکستر سمفونیک تهران در سطح کودکستان است و من با این ارکستر با این سطح پایین کار نمی کنم ولی وقتی صحبت از کارهای با آهنگسازی خودشان و از نوع سفارشی پیش می آید حی و حاضر بعنوان رهبر میهمان حضور می یابند. آقای روحانی هم در نامه ای به وزیر فرهنگ در خصوص وضعیت اسفناک ارکستر سمفونیک و پروپاگاندای رهبر وقت آن (یعنی جنابعالی) اظهار تاسف میکند. آقای مشایخی سطح رهبر فعلی را بسیار پایین میداند و او را در حد ارکستر پاپ میداند که طاقت حضور رهبر قوی را در ارکستر تهران ندارد. حضرتعالی هم در همین مصاحبه مشکل ارکستر را عدم حضور رهبران تراز اول در ارکستر سمفونی تهران میدانید. در حالیکه مطمئنم هر دوی شما بزرگوار بخاطر دارید که در سال گذشته ریکاردو موتی که از بزرگترین رهبران سمفونی و اپرا میباشد به ایران امد و ارکستر تهران را رهبری کرد و ضمنا بهتر از من مطلع هستید که با توجه به میزان اهمیت موسیقی آنهم از نوع کلاسیکش اختصاص بودجه برای رهبران و نوازندگان بزرگ و تراز اول جهانی در شرایط فعلی چقدر مشکل است.
من تا سال قبل از شرکت کنندگان برنامه های ارکستر سمفونیک بودم و تقریبا اجراهای تمام رهبران ثابت و میهمان 10 سال اخیر را دیده ام ( نه همه برنامه ها). و بخاطر مصاحبه های بزرگان این رشته فاخر که میبایست لااقل مطابق مثل معروف حرمت امامزاده ..... رعایت عنوان شغل و هنر خود را میکردند از کنسرت ارکستر سمفونیک بیزار شدم. بنظر من مشکل اول ارکستر سمفونیک ما رفتار بچگانه رهبران ثابت و میهمان و کسانی است که در سر سودای تصاحب این پست را دارند میباشد. نه دستمزد و عدم بها دادن به موسیقی از سوی مردم و ....

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما