برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 11:05

خب آلبوم رو خیلی گوش دادم و تبریک میگم به جناب فرزاد فرزین و طرفدارای خوبش.
سال 94 یه سال پر آلبوم بود از همون اول تا الاان که زمان اندکی مونده تا پایان سال ولی با وجود این همه آلبوم هیچ چیزی به موسیقی پاپ اضافه نشد و همه خواننده ها از آلبوم قبلی خودشونم بدتر بودن حتی محسن چاوشی که سابقه ی خوبی در تغییر سبک داره با آهنگای تکراری شهرزاد جزو خوانندگان تکراری امسال قرار گرفت!
آلبوم فرزاد فرزین هم همین طور! از همون 3 تراک داخل تیزر میشد حدس زد که آلبوم ضعیفی قراره بیاد بیرون و همین طورم شد! البته جدا از بعضی آهنگسازی های زیبا که کاور بودن و برخی تنظیم های زیبا.البته تحریرای زیبای فرزین هم جالب بود در بعضی آهنگا ولی الان موسیقی در یه سطحی قرار گرفته که ترانه عامل موثر در خوب بودن آهنگه و قسمت ترانه تو آلبوم فرزاد فرزین ضعیف ترین قسمت کارها بود و به همین دلیل 80 درصد باعث این آلبوم بد شد! با اینکه شخصی هم یک آلبوم ضعیف بود ولی وجود قطعاتی نظیر برگرد و فکر تو و ماه عسل و ... باز آلبوم رو زیبا میکرد ولی 6 کاملا سقوط بود و مجبوری با آهنگای ضعیفی مثل آره آره و شیش سر کنی که زودی دلت رو میزنه ولی این آلبوم واسه رنج سنی 10 تا 18 سال عالیه و میتونن لذت ببرن ولی کسی که سواد موسیقیایی داره به هیچ وجه این آلبوم رو خوب نمیدونه.
من نمیدونم چرا هر کی میگه این آلبوم بهترین آلبوم منه آلبوم بترین آلبومش میشه!!! مثل بنیامین 94.یا همین 6 و خیلی مثال های دیگر...
امسال میشه گفت آلبوم های مثل مجسمه مهدی یراحی و سلام ساده امیر علی بهادری نسبتا بالاتر از بقیه بودن ولی سال بعد مطمعنم با انتشار آلبوم های احسان خواجه امیری و محسن چاووشی یه تغییری تو این اوضاع بد پاپ بوجود بیاد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما