برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 6 بهمن 1394 - 10:15

ما در داخل ایران چند نفر را داریم که افتخار شاگردی و یا اجراهایی از ملودیهای بسیار زیبای بابک بیات را داشتند. حمید حامی، مانی رهنما ، نیما مسیحا و محمد اصفهانی و .... بسیار توانمند و شناخته شده هستند. شاگردی اساتیدی چون استاد بابک بیات، استاد مجید انتظامی و استاد ناصر چشم آذر را دارند. این خواننده ها به حنجره های اپرایی معروفند که اجرای قوی این خواننده ها در سالهای اخیر در ارکستر سمفونیک دیده ایم. خواننده هایی که زرق و برق ظاهری ندارند اما استعداد خدادادی در حنجره این عزیزان هست. خواننده هایی که برای کسب منفعت و یا رقابت هر نوع ترانه ای را نمی خوانند. خواننده های سنگین و باوقار و صدایشان کاملا ابهت مردانگی دارد. کوچکترین حرکت جلفی را نمی بینیم. اهل باند بازی و زد و بند نیستند و ....
مسلما مهمترین دلیل داشتن این ویژگیها، بخاطر شاگردی و فعالیت در مکتب بابک بیات بوده و هست.
اینها را گفتم که به این نتیجه برسم که حیف است. حیف است بین خانواده بابک بیات و شاگردانش، خدای نکرده اختلافی بیفتد و ارتباط چندین ساله دچار خدشه شود. از جزئیات ماجرای این چند روز اخیر مطلع نیستم اما هرچه هست با صحبت و گفتگو و ایجاد تعامل قوی و پایدار این سو تفاهم حل و فصل خواهد شد و این موضوعات نباید رسانه ای نشود و در داخل خانواده و شاگردان استاد بابک بیات حل شود.
پدر هر خانواده ای دوست دارد بین فرزندانش اتحاد و دوستی برقرار باشد. پس با حفظ این اتحاد و دوستی، روح مرحوم بابک بیات را شاد و راضی نگه داریم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما