برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 30 مرداد 1394 - 17:03

باید به دور از احساسات در مورد این البوم نظر داد و برخی از روی احساسات و به خاطر اینکه مرتضی پاشایی اوجور بیمار شد و از دنیا رفت میان و الکی از البوم تعریف میکنن در حالی که خودشون هم میدونن این البوم البوم متوسط به پایینی بوده و جز 2.3 ترک حرفی برای گفتن نداره!!
این البوم مانند سایر اثار اقای پاشایی به شدت تکرار در اون موج میزنه و ترک ها اونقدر به هم شباهت دارن که انگار یک ترک رو ده بار با لحن های مختلف خونده و در البوم قرار داده!!! ترانه های البوم هم خب قاعدتا باید ضعیف باشن چوم شخصی به نام مهرزاد امیرخانی اونا رو سروده که نه میدونه ترانه یعنی چی و نه قواعد و اصول خلق کردن ترانه رو بلده!!تنظیمهای البوم هم بسیار متوسط رو به پایین بود و حرف خاصی برای گفتن نداشت!!
شاید عده ای بیان بگن چون خود اقای پاشایی بالا سر کار نبوده البوم ضعیف شده ولی خودتون هم میدونید حتی وقتی اقای پاشایی به رحمت خدا نرفته بود هم کاراش چنگی به دل نمیزد و البوم ضعیف یکی هست خودش صحت این گفته رو تایید میکنه!!!
در کل خدا مرتضی پاشایی رو رحمت کنه ولی دلیلی بر این نمیشه که ایشون هنرمند بزرگی بوده و از نظر من ایشون در حرفه ی هنر حرف چندانی برای گفتن نداشتن!!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 10 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما