برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 17 فروردین 1394 - 13:42

ذکر چند نکته رو لازم میدونم :
اول اینکه من این آلبوم رو خریدم و شنیدمش ، نکات مثبت زیادی داشت و در عین حال ضعفهایی رو هم توش میشد دید . از نکات مثبتش پویایی و حرکت ملودی ها و نوازندگی های قابل قبول نوازنده هاش بود و بخش های تکنوازی تار و کمانچه آلتو که بسیار فضای خوبی داشت و در عین حال اجرای خوب خواننده در تصنیف ها . در بخش تنظیم هم چه سازهای کلاسیک و چه سنتی ها لحظات خوب داشتن . از ضعف ها هم باید به اجرای آواز ترک سوم اشاره کنم که در اوج خوب خونده نشده بود و به نظرم ایراد داشت و در بعضی از قطعات به نظرم از سازهای کوبه ای به جا استفاده نشده بود. مثلا قطعه آخر که تمبک بی مورد بود .
دوم اینکه برعکس نظر آقای " حقیقی "طبق آماری که داده میشه این آلبوم فروش خوبی داشته و این نکته مثبتیه. اگر یه آلبوم خوب میفروشه حتما مردم دوستش داشتن و باید دید چرا دوستش داشتن . باید پرداخته بشه به این مسئله. من مخالفم که فقط تبلیغ باعث دیده شدن این آلبوم شده. مگه مردم احمقن که هر چی تبلیغ شد برن بخرن ؟؟ به ملت چرا توهین کنیم ؟ این همه تبلیغ تو ماهوازه میشه برای این همه موسیقی مگه همشون موفقن ؟ یا این همه تبلیغ کنسرت هست تو همشهری . مگه همه فروششون خوبه ؟ اصلا چه اصراریه که هر چی مردم دوست داشتن ما بگیم بده ؟! بعدم که این آلبوم چه ربطی به قمصری داره!!! کجای تار نوازی این دو نفر به هم ربط داره ؟!
سوم اینکه به نظرم تازه تو تبلیغ اره به موسیقی این کشور ظلم میشه . خب مثلا چرا نباید این آلبوم ها تو تلویزیون معرفی بشن یا تبلیغ بشن ؟ مگه جرمه ؟
چهارم که حرفهایی که آقای سمیعی زدن راجع به آلبوم آرایش غلیظ رو نمی فهمم!!! حالا مگه کسی گفته این البوم "پاپ راکه " ؟؟؟؟ به یغمایی چه ربطی داره ؟ آدم نباید هر حرفی رو بدون اساس هر جایی بزنه .
در پایان هم به نظرم همه آلبوم ها اگر خوب باشن جایگاهشون رو پیدا میکنن. الانم معلومه دیگه مردم هنوز بعضی از کارهای سال قبل همایون رو گوش میدن اما هنوز این آلبوم جدید جای خاصی پیدا نکرده .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما