برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 10 بهمن 1393 - 22:17

یه آلبوم کامل و قشنگ بود به جز آهنگ 6و8 که خب وجود یه همچین آهنگی قابل توجیه بود واسه آلبوم.
در مورد تنظیمم ترک عاشق تقریبا ضعیف ترین تنظیم آلبومو داشت.
البته اینو بگم که ماشالا همه اینجا موسیقی دان و نوازنده و تنظیم کنندن هر کدومم اندازه سن احسان و محسن چاوشی و ... سابقه دارن ولی من بی سواد یه نکته رو بگم.موسیقی فیزیک و ریاضی و شیمی نیست که بخوای با علم ضعیف بودنش رو اثبات کنی.چرا اونایی که علم بالا دارن کار میکنن برای دل مردم.یکی دلش میپسنده یکی نمیپسنده جای کل کل نداره.
اونم بین چاوشی و خواجه امیری که دوستن با هم این سر و کله زدن واقعا بی معنیه.
اول بگم طرفدار محسن یگانم.
دوم اینکه تو این بحث ها هر دو طرف مقصرن.طرفدارای احسان خواجه امیری که پست پاروی بی قایق رو پر کرده بودن از کل کل و به رخ کشیدن آلبومی که هنوز نشنیدن به عنوان بهترین آلبوم سال و طرفدارای محسن چاوشی که جواب این کارو دارن میدن.
محکوم به تکرار میکنیم در حالی که اگه سبک عوض میشد مخالفاش قطعا عاشقانه ها رو تو سر احسان میکوبیدن به نظرم تغییرات لازم رو داشته همونطور که محسن به راک تمایل داره خواجه امیریم یه تمایلی به موسیقی سنتی داره و این موسیقی طبیعتا زیاد ریتم پذیر نیست و به خاطر همین به تکرار محکوم میشه.
تنهایی که واقعا میتونه خاطرات قشنگ ما رو با سلام آخر تکرار کنه همونجور که اون موقع سلام اخر رو چند بار پشت هم گوش میدادیم الانم تنهایی این قابلیتو داره پاییز هم یکی ازبهترین ترکای امساله.زهرا عاملی 2 تا ترانه خوب داره هراس و درد و حسم که واقعا عالین چشمامو بستم که هم متنش و هم تحریرش قشنگه کلیت آلبوم چیزی کمتر از آلبوم قبلی نداره.
خواهش میکنم استدعا دارم اگه از آلبوم خوشتون نیومده به شکل محترمانه تری عنوان کنید و اگر طرفدار احسان هستید انقد با تعصب بیجا نظر ندید این آلبوم در عین محشر بودنش بی ایراد نبود.
و در آخر خوشالم که از دو فوق ستاره دو تا آلبوم به این قدرت شنیدم که این قطعا کار رو برای خواننده محبوبم سخت میکنه امیدوارم که در برابر این دو آلبوم کم نیاره و آلبومی در حد این دو آلبوم بده.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 5 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما