برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 26 آذر 1393 - 13:34

از هر کسی باید قد فهم و شعورش توقع داشت. وای بر حال دانشگاه و دانشجو و استادهای کشور ما که با این نمونه نابغه و بی نظیر بخواد معرفی بشه این اباذری اگر جامعه شناس بود یه فکری به حال این همه معتاد و دزد و فساد و فحشا میکرد این همه بچه فقیر سر چهارراه ها چی میگن؟ بلدی صدای آواز اونا را هم معنی کنی؟ تو جامعه شناسی برو دنبال درد جامعه تو کاری که سررشته نداری فضولی نکن که اینطوری ضایع بشی.اگر یه ذره هنوز از اصالت ایرانی تو وجودت بود به چند نکته توجه میکردی :
1- پشت سر کسی که توی این دنیای فنای نیست حرف بیجا و توهین نمیزدی
2- در تمام دنیا مردم عزیزانشان را برای ارامگاه ابدی تشیع میکنند (تعداد و ازدحام افراد قابل پیش بینی نیست) درضمن عروسی نبود که کسی را دعوت کنند همه بخواست خودشون شرکت کردند.
3- بهترین مردم نزد خدا با تقوی ترین اون هاست.
4- عزت انسان در دنیا و اخرت فقط و فقط بخواست خداوند متعال است.
5- اگر سعادت داشتی و فقط یکبار می اومدی تو کنسرت های مرحوم پاشائی دیگه جای تعجب برات نبود چون مطمئنم اصلا نمی تونستی بلیط تهیه کنی چون تا تاریخ کنسرت اعلام میشد نهایتاً ظرف یک تا دو ساعت بلیط تمام بود.حتی اگر 3 روز تمدید میشد.حالا اگر فقط یک کم سواد ریاضی ابتدایی داشتی و تعداد جمعیت کنسرت ها را در 2 یا 3 سانس در دو یا سه روز اجرا ضرب کنی و + تعدادی که بلیط گیرشون نمی اومد و دوستا و آشنا ها و ورزش کاران و دیگر هنرمندان طرفدارش کنی اصلا حضور مردم عجیب نبود.
6- از قدیم گفتن حرفی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند و یا از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر یادگاری که در این گنبد دوار بماند .... هر دو این اشعار مصداق آهنگ های دلنشین مرحوم پاشائی هست که گوش هر شنونده ای در هر سن و موقعیت را نوازش میداد متن شعرهاش همش از عشق و صبر و محبت و نکات مثبت بود. (البته اگر شنونده ، عاقل و با فهم و شعور بود)
7- مرحوم پاشائی هم با هنرش هم با نوع ساده زندگی و تلاش و مبارزه ای که با بیماریش کرد خیلی درس ها به طرفدارانش داد ( با اینکه به شدت بیمار بود و توانی نداشت یک برنامه را هم کنسل نکرد و دل همه را بدست آورد) که متاسفانه اباذری د رحدی نبود که بخواد این چیزها را بفهمه . لااقل تو مدت حدود یکماه و چند روز بچه های خاص (گروه طرفدارانش ) چندین بار ختم قران برایش گرفتن و یا دستهایی که برای دعای شفا گرفتنش بسوی آسمان بلند بود را ندیدی !!!
8- یک سری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا بزن !!! هنوز نمیشه نزدیک مزار شریفش بری اینقدر که شلوغه (اون قدر عزیز بود که آدم همه جوونا را قران بدست و در حال دعا خوندن می بینه ، آیا کسی به زور به مردم میگه برید بهشت زهرا ؟؟؟؟
در آخر باید بگم که متاسفم برای این باصطلاح استاد (البته تو هر قشری ممکنه یک همچین موارد نادری باشه انشاا.. ادب میشه). یاد و خاطر مرحوم مرتضی پاشایی تا ابد تو خاطر دوستدارانش می مونه و طرفدارانش برایش همواره آرامش و مغفرت الهی خواستارند.
شاید ذکری هم از اسم اباذری بشه خوب تو تاریخ از خیلی ها یاد میشه اما موضوع اینکه که با چه عنوانی یاد طرف بکنند از صدام هم یاد میشه، اما اخرش یه خدا لعنتش کنه هم داره که ممکن شامل حال اباذری هم بشه (از این ببعد.... )

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما