برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 25 آذر 1393 - 12:55

مشکل ِبعضی از افراد با مرتضی پاشایی چیست؟ خود آن مرحوم وقتی روی زمین بود و در مقابل شایعات و حرف‌های ناراحت‌کننده قرار میگرفت میگفت مگر جای کسی را تنگ کرده‌ام؟ یا در جایی که شهرتش را ناشی از بیماری‌اش میدانستند، میرنجید و میگفت من در زمینه موسیقی توانمند هستم و این مسئله قبل از بیماری‌‌ ام ثابت شده.... حالا ما طرفدارانش به عنوان سرمایه‌های زندگیش مانده‌ایم که میگوییم اولین چیزی که از ایشان توجه‌مان را جلب کرد صداذو موزیکش بود نه بیماری و نه حتی مهربانی‌هایش و نه جَوی که در هنگام رفتنش به راه افتاد.. امروز این ما هستیم که میپرسیم مگر او جای کس دیگری را تنگ کرده است؟!!
چه اشکالی دارد که مردم دوستش داشته باشند؟! مگر هنر سلیقه‌ای نیست؟ حالا یک نفر پیدا شده بود که به سلیقه خیلی‌هایمان میخواند اگر کسی قبول ندارد و فکر میکند این سلیقه‌ی خوبی نیست(!)و باید عوض شود لااقل سعی کند با احترام صحبت کند!
یعنی ما معتقدیم هر کسی آزاد است نظرش را بگوید حتی اگر نظرش این است که این خواننده پاپ مورد علاقه‌تان مبتذل‌ترین نوع موسیقی را دارد! نظر هر کس متعلق به خودش است با این که گفتن این حرف‌ها به این شکل موجب رنجش است، ما طرفداران احترام میگذاریم چون معتقدیم هر شیوه صحبت‌کردنی و هر نوع نگاهی که قابل قبول نیست در عوض قابل احترام هست!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما